Ik dacht al dat jij dat dachtquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Per plankje?? Ooooh.... Ik dacht voor de hele kast!!
Gamma huismerk wit mat is exact hetzelfde kan ik je vertellen.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef dotKoen het volgende:
Is er bij IKEA trouwens een RAL-kleur bekend van de Billy in het wit?
Mijn Malm 2-persoons heeft een aantal voorgeboorde gaten waar je een ijzer opschroeft waar de middenbalk dan weer op steunt. Aan dat stuk ijzer zitten ook de steunkruizen vast.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Chemiu het volgende:
Kan de middenbalk van de tweepersoonsbedden ook uit het midden geplaatst worden? Ik wil er twee lattenbodems van verschillende grootte in leggen (70cm en 90cm breed, omdat ik al een matras van 90 cm heb en 1.80 te breed is voor mijn kamer). Wilde het zelf navragen/bekijken in de ikea Amsterdam, maar toen ik er was lag juist de slaapkamer afdeling eruit. Dus vandaar de vraag hier.
Liev vragen bij de klantenservice, komen jullie vast samen wel uit.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:31 schreef tie-rep het volgende:
weet iemand of je ook een los setje schroeven voor de BEKVÄM kan kopen?
[ afbeelding ]
Krukje is netjes uit elkaar gehaald voor de verbouwing, maar nu zijn de schroefjes nergens meer te vinden...
(krukje is niet duur, maar vind het zonde om dit hout op te stoken)
Ja hoor, die zijn te bestellen bij de klantenservice. Bel ze of loop er even langs mocht je in de winkel zijn, zou ik zeggen. Of ze op voorraad liggen weet ik niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:18 schreef HMaster-II het volgende:
Hoi, Weet één van jullie IKEA medewerkers of de beugel voor een MALM bed met de nummers113383 & 113384 na te bestellen is/zijn en afhaalbaar in Amersfoort?
We hebben van 2 MALM's 1 bed gemaakt (do't ask) maar missen deze beugel nu blijkt volgens de manual op internet.![]()
En nu dondert de lattenbodem er tussenuit. De tussenbalk hebben we wel
Het is de MALM 2 persoons 180/200 ombouw.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb deze voor mn katten meegenomen uit de plundra vd week
[ afbeelding ]
20 euro en met personeelskorting nog maar 17en ze gebruiken m ook nog!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wat leuk!!
Hoe groot issie?
Zie hem niet op de site![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt die is er vrijwel helemaal uit, vandaar ook het spotprijsje..
in USA staat ie wel op de site nog
http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/20099934
nee dit was de laatste in Utrechtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Balen, -edit- 50 dollar is best prijzig als ons hondje er niet op wil liggen helaas.
Heb je er niet nog 1 staan
Heb ze in Barendrecht nooit gezien.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dit was de laatste in Utrecht
Die zitten niet in het 'normale' assortiment in ieder geval...quote:Op zondag 11 juli 2010 12:35 schreef Mirjam het volgende:
hallo!
kan iemand mij vertellen of de ikea ook ventilators verkoopt?
van de website word ik niet veel wijzer helaas
thanksquote:Op zondag 11 juli 2010 13:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die zitten niet in het 'normale' assortiment in ieder geval...
Volgens mij kunnen we ze verkopen uit een "free range" assortiment, maar dat bepaald elke winkel voor zich of ze dat willen of niet. Dat kan ik ook niet voor je nakijken helaas...
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 12 juli 2010 16:17 schreef Qsl het volgende:
Kun je een aanhangwagen bij een andere vestiging terugbrengen dan waar je hem gehuurd hebt? Anders moet ik flink omrijden
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef DeTolk het volgende:
Ik heb gezondigd.
Ik zou de FORHORJA kopen, maar ik liep toevallig langs de Woonexpress in Beverwijk en zag daar een keukentrolley die meer bij mijn interieur paste, (en het scheelde weer 25 euro)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |