Ik dacht al dat jij dat dachtquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Per plankje?? Ooooh.... Ik dacht voor de hele kast!!
Gamma huismerk wit mat is exact hetzelfde kan ik je vertellen.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef dotKoen het volgende:
Is er bij IKEA trouwens een RAL-kleur bekend van de Billy in het wit?
Mijn Malm 2-persoons heeft een aantal voorgeboorde gaten waar je een ijzer opschroeft waar de middenbalk dan weer op steunt. Aan dat stuk ijzer zitten ook de steunkruizen vast.quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:47 schreef Chemiu het volgende:
Kan de middenbalk van de tweepersoonsbedden ook uit het midden geplaatst worden? Ik wil er twee lattenbodems van verschillende grootte in leggen (70cm en 90cm breed, omdat ik al een matras van 90 cm heb en 1.80 te breed is voor mijn kamer). Wilde het zelf navragen/bekijken in de ikea Amsterdam, maar toen ik er was lag juist de slaapkamer afdeling eruit. Dus vandaar de vraag hier.
Liev vragen bij de klantenservice, komen jullie vast samen wel uit.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 12:31 schreef tie-rep het volgende:
weet iemand of je ook een los setje schroeven voor de BEKVÄM kan kopen?
[ afbeelding ]
Krukje is netjes uit elkaar gehaald voor de verbouwing, maar nu zijn de schroefjes nergens meer te vinden...
(krukje is niet duur, maar vind het zonde om dit hout op te stoken)
Ja hoor, die zijn te bestellen bij de klantenservice. Bel ze of loop er even langs mocht je in de winkel zijn, zou ik zeggen. Of ze op voorraad liggen weet ik niet.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:18 schreef HMaster-II het volgende:
Hoi, Weet één van jullie IKEA medewerkers of de beugel voor een MALM bed met de nummers113383 & 113384 na te bestellen is/zijn en afhaalbaar in Amersfoort?
We hebben van 2 MALM's 1 bed gemaakt (do't ask) maar missen deze beugel nu blijkt volgens de manual op internet.![]()
En nu dondert de lattenbodem er tussenuit. De tussenbalk hebben we wel
Het is de MALM 2 persoons 180/200 ombouw.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:28 schreef Memento-Mori het volgende:
Heb deze voor mn katten meegenomen uit de plundra vd week
[ afbeelding ]
20 euro en met personeelskorting nog maar 17en ze gebruiken m ook nog!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh wat leuk!!
Hoe groot issie?
Zie hem niet op de site![]()
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
klopt die is er vrijwel helemaal uit, vandaar ook het spotprijsje..
in USA staat ie wel op de site nog
http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/20099934
nee dit was de laatste in Utrechtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Balen, -edit- 50 dollar is best prijzig als ons hondje er niet op wil liggen helaas.
Heb je er niet nog 1 staan
Heb ze in Barendrecht nooit gezien.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee dit was de laatste in Utrecht
Die zitten niet in het 'normale' assortiment in ieder geval...quote:Op zondag 11 juli 2010 12:35 schreef Mirjam het volgende:
hallo!
kan iemand mij vertellen of de ikea ook ventilators verkoopt?
van de website word ik niet veel wijzer helaas
thanksquote:Op zondag 11 juli 2010 13:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die zitten niet in het 'normale' assortiment in ieder geval...
Volgens mij kunnen we ze verkopen uit een "free range" assortiment, maar dat bepaald elke winkel voor zich of ze dat willen of niet. Dat kan ik ook niet voor je nakijken helaas...
Nee, natuurlijk nietquote:Op maandag 12 juli 2010 16:17 schreef Qsl het volgende:
Kun je een aanhangwagen bij een andere vestiging terugbrengen dan waar je hem gehuurd hebt? Anders moet ik flink omrijden
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:21 schreef DeTolk het volgende:
Ik heb gezondigd.
Ik zou de FORHORJA kopen, maar ik liep toevallig langs de Woonexpress in Beverwijk en zag daar een keukentrolley die meer bij mijn interieur paste, (en het scheelde weer 25 euro)
beetjequote:Op maandag 12 juli 2010 17:27 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik straks nog een MALMpje in elkaar ga legoën
heb je niet gewoon de onderkant boven?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef dotKoen het volgende:
Arg, heeft de IKEA weer een fout gemaakt. Deze keer een plank van het Aneboda bed waarvan de bovenkant niet is afgewerkt. IKEA-medewerkers: als ik foto's meeneem, kan ik dan een nieuwe plank krijgen zonder de oude in te leveren? Mijn ouders wonen namelijk in de buurt van een IKEA en hebben een auto, ik niet. Dan kunnen ze namelijk een nieuwe plank ophalen en bij mij afleveren.
Krijg ik in ieder geval weer een ijsje
Nee, ik heb 1 zijkant met 1 bovenzijde afgewerkt en 1 met geen afgewerkte bovenkant.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:35 schreef loecje het volgende:
[..]
heb je niet gewoon de onderkant boven?
Eh ik denk dat je beter op zoek kunt gaan naar een alternatief...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:16 schreef BouliBouli het volgende:
Ik ben op zoek naar de welbekende LACK boekenplank.....
in eiken![]()
Nu heb ik op de site gezien dat IKEA GB hem bijvoorbeeld wel heeft, maar NL niet![]()
Medewerkers/fans enig idee of deze kleur het komend seizoen ook hier komt of kan ik beter op zoek gaan naar een alternatief?
Over het algemeen willen we de oude terug. Het best kun je dit wellicht even voorleggen bij de landelijke klantenservice; 0900-2354532. Mochten zij met je afspreken dat je de oude niet terug hoeft te brengen kunnen ze dit gelijk in het systeem zetten...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:02 schreef dotKoen het volgende:
Arg, heeft de IKEA weer een fout gemaakt. Deze keer een plank van het Aneboda bed waarvan de bovenkant niet is afgewerkt. IKEA-medewerkers: als ik foto's meeneem, kan ik dan een nieuwe plank krijgen zonder de oude in te leveren? Mijn ouders wonen namelijk in de buurt van een IKEA en hebben een auto, ik niet. Dan kunnen ze namelijk een nieuwe plank ophalen en bij mij afleveren.
Krijg ik in ieder geval weer een ijsje
Bed heb ik afgelopen weekend toevallig gehaald bij Ikeaquote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:42 schreef Spockjuh_ het volgende:
Wellicht al eens voorbijgekomen maar kan het zo niet vinden. Zo'n 2 jaar geleden 2-persoonsbed Hopen gekocht. Volledig tevreden over het bed tot vorige week. Om schoon te maken het bed even tegen de muur geschoven maar niet gezien dat de achterwand los was geschoten van de lengtebalken. Gevolg ik spring op het bed en het bed zegt aan 2 kanten krak...de liggende lengte balken aan beide zijden in het midden gebroken.
Je raad het al... zijn deze balken los verkrijgbaar of wordt het een compleet nieuw bed kopen, 2 balken eruit vissen en de rest in de open haard of zijn er alternatieven?
Hoe snel wil je het hebben? Ik kan het volgende week woensdag voor je meenemen en bij je afgeven (of afspreken op Holland Spoor of Den Haag CS ofzo). Sneller kan ik helaas niet...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 22:48 schreef Syytön het volgende:
Is er iemand zo lief om een potje BEHANDLA houtolie voor binnen voor mij mee te nemen?
Vorige week het VIKA BYSKE tafelblad gekocht, maar helemaal vergeten een potje houtolie mee te nemen. Ik kan bij bouwmarkten vreemd genoeg niets vinden, alleen voor buitenmeubilair en schuttingen, maar de omschrijving op die producten is nogal anders dan de omschrijving van de behandla houtolie. Durf ik niet echt aan.
Verzendkosten worden uiteraard door mij vergoed. Ik heb zelf geen auto helaas, anders was ik wel op en neer gereden. Zit nu met allerlei papieren en bescherming over het bureaublad, niet erg ideaal.
Dat heb ik net gedaanquote:Op zondag 11 juli 2010 18:55 schreef Cassandra87 het volgende:
ff kieken hier, nog aan t sparen voor een gehele ikea inboedel
Oh wat tof! Ik ben regelmatig op CS. Maakt niet uit, een week kan ik wel wachten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:05 schreef Snarf het volgende:
[..]
Hoe snel wil je het hebben? Ik kan het volgende week woensdag voor je meenemen en bij je afgeven (of afspreken op Holland Spoor of Den Haag CS ofzo). Sneller kan ik helaas niet...
Dan neem ik komende woensdag een blik voor je meequote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:08 schreef Syytön het volgende:
[..]
Oh wat tof! Ik ben regelmatig op CS. Maakt niet uit, een week kan ik wel wachten.
Ik heb er ook 3 in huisquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:40 schreef DeTolk het volgende:
Meest geweldige product vind ik toch wel de LACK bijzettafeltjes van 4,99
We hebben ze door het hele bedrijf, bij elke wachtruimte / vergaderhoek.
Magazijnvoorraad is standaard op 5 stuks
Heb er ooit eentje aan moeten passen omdat de poten te hoog waren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |