Nee de Grote Volle Balzak van dat boek van Roald Dahlquote:
quote:
Lance Armstrongquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Welk mens met gezond verstand gaat elke dag 1,5 uur heen en 1,5 uur terug naar het werk op de fiets?
Arie Ribbensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Welk mens met gezond verstand gaat elke dag 1,5 uur heen en 1,5 uur terug naar het werk op de fiets?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:53 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik weet niet wat het is met tunnels.. Aan de ene kant houd ik er van. Heerlijk rechts stuk weg en lekker donker, het geeft bijna een vertrouwt gevoel. Maar aan de andere kant vind ik het verschrikkelijk. Wat moet je bijvoorbeeld doen als een tunnel zou instorten? Ik zou denk wel in paniek raken. Natuurlijk is de kans vrij klein dat het gebeurt, maar om een of andere reden kan ik die gedachte gewoon niet uit mijn hoofd zetten. Dus dan denk ik: Lekker bovengronds blijven haha![]()
Ik heb het ook wel met treinen, wel in mindere mate hoor, maar zat gisteren in de trein en dan dat stuk bij Schiphol... Doodeng, maar toch ook wel weer spannend. Ik kan het gewoon niet goed uitleggen het is een heel erg dubbel gevoel. Ik denk dat wel veel mensen dit herkennen.
Vroeger zag ik dat gevaar niet in, maar wat wil je? Dat doen kinderen bijna nooit. Ik kon dan echt genieten van tunnels. Ik denk dat dat wel te vergelijken is met een jonge kat. Haha dat klinkt echt heel gek, ik weet hetmaar denk maar aan het volgende Een jonge kat houdt nog van donkere ruimtes zoals dozen en tassen. Maar hoe ouder ze worden hoe meer ze realiseren dat het ook wel eng kan zijn. Jeugdige onschuld zal ik het maar noemen, terwijl kinderen juist zo vaak ondeugend zijn
![]()
Maar goed da die tunnel dicht is kan me geen reet schelen.
Ja zo makkelijk kan ik er helaas niet over denkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is misschien wat eng inderdaad. Ik zie ook graag waar ik ben. Het zal overigens ook niet de eerste keer zijn als er wat gebeurt in die tunnel. Maar goed, ik heb zoiets van dat er toch al 10000-en metro`s me voor zijn gegaan en er slechts enkelen hadden gefaald. Och, als er wat gebeurd zie ik het dan wel
Nja, dat heb ik eigenlijk met vliegtuigen en auto`s. Vliegtuigen gewoon omdat als er een ramp gebeurd, issie erg. Hoewel er overal wordt geclaimd dat vliegtuigen het veiligste vervoersmiddel is, zit ik toch nooit lekker in zo`n vliegtuig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:11 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja zo makkelijk kan ik er helaas niet over denken. Ik heb sowieso op dit moment zoiets van: Van mij hoeft de metro even niet meer. Wie weet dat ik het over een paar weken of een paar jaar weer zal proberen, maar nu gewoon even niet. Bovengronds vervoer is ook prima. Natuurlijk is de metro op sommige punten wel sneller, maar zo veel haast heb ik ook weer niet. Anders zet ik mijn wekker gewoon een half uurtje eerder haha
![]()
quote:Maarja ben de laatste tijd sowieso naar een baan op zoek in een kleinere stad of nog liever dorp. Gewoon een lekkere veilige plek waar alles dichtbij is en je niet eens een metro of trein hoeft te nemen. Dat zou wel echt fantastisch zijn, maarja op dit moment is de arbeidsmarkt moeilijk en het zal nog wel even duren.Maar gewoon een bakkerszaakje in een dorp lijkt me geniaal. Lekker met de mensen in contact zijn, iedereen ook kennen en altijd klaar staan voor mensen. Vrienden zeggen dan vaak tegen me dat ik gek ben, maarja ik vind dat gewoon lekker. Lekker vroeg opstaan, dan heb je ook nog wat aan je dag
Sowieso de metroquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:28 schreef o.us het volgende:
Zeuren dat een metrotunnel met maar 5 ondergrondse stations dichtgaan.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sowieso de metro. Ik spring liever voor de trein.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:28 schreef o.us het volgende:
Zeuren dat een metrotunnel met maar 5 ondergrondse stations dichtgaan.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:29 schreef o.us het volgende:
[..]
De Rotterdamse metro
De Amsterdamse metro_
Een autoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:29 schreef o.us het volgende:
[..]
De Rotterdamse metro
De Amsterdamse metro_
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar wel de enige metro naar het centrum.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oké dat ben ik met je eens. Maar Rotterdam_!
16hoven is wel van adel idd, maar auto's haten...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Een auto!!!!!!!!!!!
Echte bazen hebben altijd een vliegtuig gereed staan in het dichtsbijzijnde vliegveld, dus in ons geval Zestienhoven.
Geen helipad op je huis hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Een auto!!!!!!!!!!!
Echte bazen hebben altijd een vliegtuig gereed staan in het dichtsbijzijnde vliegveld, dus in ons geval Zestienhoven.
Ik haat ze niet. Privévliegtuigen > auto's.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
16hoven is wel van adel idd, maar auto's haten...!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |