quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:11 schreef Pieter-utd het volgende:[..]
Ja zo makkelijk kan ik er helaas niet over denken

. Ik heb sowieso op dit moment zoiets van: Van mij hoeft de metro even niet meer. Wie weet dat ik het over een paar weken of een paar jaar weer zal proberen, maar nu gewoon even niet. Bovengronds vervoer is ook prima. Natuurlijk is de metro op sommige punten wel sneller, maar zo veel haast heb ik ook weer niet. Anders zet ik mijn wekker gewoon een half uurtje eerder haha
Nja, dat heb ik eigenlijk met vliegtuigen en auto`s. Vliegtuigen gewoon omdat als er een ramp gebeurd, issie erg. Hoewel er overal wordt geclaimd dat vliegtuigen het veiligste vervoersmiddel is, zit ik toch nooit lekker in zo`n vliegtuig.
En met auto`s omdat ik meerdere ongelukken heb gehad. Ik rijd zelf overigens wel vaak auto, maar toch heb ik wel vaak angst. Vooral wegwerkzaamheden vind ik eng.
Daarbij ook natuurlijk dat tegenwoordig iedereen gehaast is, als een gek rijdt. Dus dat helpt ook niet echt mee

quote:
Maarja ben de laatste tijd sowieso naar een baan op zoek in een kleinere stad of nog liever dorp. Gewoon een lekkere veilige plek waar alles dichtbij is en je niet eens een metro of trein hoeft te nemen. Dat zou wel echt fantastisch zijn

, maarja op dit moment is de arbeidsmarkt moeilijk en het zal nog wel even duren.Maar gewoon een bakkerszaakje in een dorp lijkt me geniaal. Lekker met de mensen in contact zijn, iedereen ook kennen en altijd klaar staan voor mensen. Vrienden zeggen dan vaak tegen me dat ik gek ben, maarja ik vind dat gewoon lekker. Lekker vroeg opstaan, dan heb je ook nog wat aan je dag
Als alles dichtbij is, is natuurlijk wel wat fijner

In Almere kon ik gewoon alles op de fiets doen, hier in Amsterdam is dat wat lastiger. Want alleen met de brommer ben ik al 20 minuten onderweg naar het centrum

Alleen Almere is typisch zo`n woon-werk stad. Niemand is relaxed daar.
De ochtend vind ik zelf hartstikke fijn. Dan bedoel ik niet 8 uur `s ochtends, maar half 4 `s ochtends. Zelf ook een tijd gedaan. Je bent dan de enige op straat, de mensen die je tegenkomt die kom je dan ook echt iedere dag tegen. Dat vind ik gewoon leuk aan de ochtend
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+