was om 5:30 al 25 graden buiten (in TIlburg)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Om 7 uur vanochtend was het nog lekker.. vanaf 10 uur begon het echt flink warm te worden *puf*.
je begint weer lekker hequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
Joh? Serieus? Columbo! Je had bij de politie moeten gaan
Dat kan ze wel hebben (quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je begint weer lekker he
vanmiddag in de stad oranje kijken ?
haha ok dat kanquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat kan ze wel hebben (@ Ophelia )
Tuurlijk niet.. wat heb ik in de stad te zoeken? zometeen de bus naar B-E en dan daar voetbal kijken en na afloop lekker terras hangen onder de verneveldouche
Verneveldouche? Sproeien ze daar een beetje met water of hoe moet ik dat zien?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat kan ze wel hebben (@ Ophelia )
Tuurlijk niet.. wat heb ik in de stad te zoeken? zometeen de bus naar B-E en dan daar voetbal kijken en na afloop lekker terras hangen onder de verneveldouche
Vaak ook brandweer dat gewoon een slang neerlegtquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Verneveldouche? Sproeien ze daar een beetje met water of hoe moet ik dat zien?
Men neme een tuinslang, en een buis met gaatjes, en men zette den kraen aenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Verneveldouche? Sproeien ze daar een beetje met water of hoe moet ik dat zien?
Oooohquote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:43 schreef theKiD het volgende:
[..]
Men neme een tuinslang, en een buis met gaatjes, en men zette den kraen aen
Dat is kut :/. Succes ermeequote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAAAAH
Stoplichten Arnhem werken niet meer (bij velpercircuit) is dus rotonde a12.
Alles zit hier dicht, we moeten dus flink omrijden om niet in files te rijden
Toen ik net naar de bakker liep stond ik er echt van versteld wat een warme deken ik over me heen kreeg toen ik buiten stapte.. (ik zit aan de achterkant en de zon stond op dat moment nog aan de voorkant)quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ooooh![]()
![]()
Ik zit nog steeds binnen, ik trek de hitte even niet. En ok, ik zit supermooie (onbetaalbare, snik) horloges te kijken
. Waar kan je je mee vermaken..
[..]
Dat is kut :/. Succes ermee.
No shit sherlock, we zeiden toch al dat het wèèèèrm is!!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Toen ik net naar de bakker liep stond ik er echt van versteld wat een warme deken ik over me heen kreeg toen ik buiten stapte.. (ik zit aan de achterkant en de zon stond op dat moment nog aan de voorkant)
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
No shit sherlock, we zeiden toch al dat het wèèèèrm is!!
Ik luister het alleen, halfquote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
Daar ga ik als niet-voetballiefhebber maar niet op in
Ik luister ook half, schoonouders zijn er en die kijken voetbal. En de woonkamer is de enige plek waar het nog een beetje "koel" is.quote:
quote:Word agent en zorg dat hangjongeren geen overlast meer veroorzaken.
quote:I just had an argument with a girl I know.
She was saying how unfair it is that
"If a guy screws different girls every week, he is a legend, but if a girl
sleeps with just two guys in a year, she's a slut."
So in response, I told her that
"If a key opens lot of locks, then it's a master key,
but if a lock is opened by lots of keys, then it's a shitty lock."
That shut her up!!!
Er valt weinig tegen in te brengenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren dus ook echt tegen een vriendin van me gezegd.. ze was op z'n zachtst gezegd, not amused
En dat van een vrouwquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er valt weinig tegen in te brengen![]()
Onweer
Jij eerstquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
En dat van een vrouw![]()
Buck dich Ophelia![]()
![]()
en een wit t-shirt ?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik reed op de fiets, zonder jas, door de regen
hier binnen nu ook wel lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:06 schreef theKiD het volgende:
[..]
Temperatuur hierbinnen is 3 graden gedaald
Ik hoop op een 6-1 overwinning van Nederland in diezelfde finale! Gewoon die Duitsers compleet van de mat vegen! Doelpunten van Robben, Van Persie en Sneijder!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:49 schreef theKiD het volgende:
Mark my words: NED-DUI wordt in de finale 2-2 en in de verlenging 3-2 door Huntelaar
Vertel, wat is het resultaat?quote:Op zondag 4 juli 2010 15:20 schreef theKiD het volgende:
OMG! Ik was erg goed op dreef gisterenDie dirty mind heeft z'n werk goed gedaan
een vlek in bedquote:
of te wel: zo rood als een kreeft ?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben naar het strand geweest met de kinderen van mijn werk\. Nu had ik mij wel (deels) ingesmeerd, maar niet goed genoeg (+ er stond een windje). Ik ben dus onwijs verbrand![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 23:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben naar het strand geweest met de kinderen van mijn werk\. Nu had ik mij wel (deels) ingesmeerd, maar niet goed genoeg (+ er stond een windje). Ik ben dus onwijs verbrand![]()
![]()
Ja, zoiets. Vooral mijn schouder en mijn nekquote:
ook leuk hahaha.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Vooral mijn schouder en mijn nek
Je kan zeg maar precies zien waar ik gestopt ben met smeren, haha.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:24 schreef Stuurloos het volgende:
Fijn.. ik ben voor ruim 1100 euro geskimmed op mn pinpas.Keek net op internetbankieren en schrok me een hoedje. Gelijk maar ING gebeld en ben hulpvaardig te woord gestaan. Het was nog geen zaak, maar madame stuurt de gegevens naar afdeling 'veiligheid' ofzoiets en het leek toch wel een zaak te worden aan de bedragen en tijdstippen te zien.
Nu maar hopen dat ik zsm mn geld terug heb. Gelukkig bood werk al aan om me financieel te supporteren. En.... ik krijg een nieuwe pincode
![]()
![]()
Het enige dat ik kon herkennen was de HSBC en bij die bank heb ik gepind toen ik vorige week in Turkije op vakantie was. 26 juni ben ik daarvan teruggekomen en 2-3-4 juli zijn de bedragen 'gereserveerd' en afgeschreven.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is zwaaaar klote! Enig idee hoe/waar het is gebeurd?
Wel fijn dat de ING je goed te woord heeft gestaan.. ik duim voor je dat je het snel terug hebt.
Zeker balen, want ik had net een lekker zakcentje en sta nu weer dik roodquote:
Dat is helemaal niet vreemd. Ze lezen een heel aantal passen in op zo'n dag en dan gaan ze daarna op hun gemakkie die passen namaken.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:18 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat is helemaal kut! En je weet natuurlijk niet hoelang dat gaat duren
Hmm... Dat is wel vreemd, dat het "daarna" is gereserveerd en afgeschreven
Gezien de plekken waar het is afgeschreven, zullen ze je post niet begrijpenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Paupers zijn het. Ga gewoon werken en zelf geld verdienen ipv de centen van een ander te jatten. Blegh
.
اذهبوا للعمل وكسب المال بدلا من أموال أخرى لسرقةquote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gezien de plekken waar het is afgeschreven, zullen ze je post niet begrijpen![]()
Maar blijft idd bijzonder kut! Ik hoop ook echt dat je snel je geld terug hebt..
Is dat onze nieuwe TT?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
اذهبوا للعمل وكسب المال بدلا من أموال أخرى لسرقة
Is wel een goede TT, een boodschaap aan onze medemens: ga werken voor je geld ipv het van anderen te jatten. Uhu.quote:
Ik ben alleen bang dat hij her en der verkeerd opgevat zal worden.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Is wel een goede TT, een boodschaap aan onze medemens: ga werken voor je geld ipv het van anderen te jatten. Uhu.
Boeiendquote:Op maandag 5 juli 2010 17:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat hij her en der verkeerd opgevat zal worden.
Hoezo?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik blijf last houden van mijn dirty mind
Deze trouwens ook maar in volgende topic gezet. Voor als er vragen komen, hebben we meteen de uitleg!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Is wel een goede TT, een boodschaap aan onze medemens: ga werken voor je geld ipv het van anderen te jatten. Uhu.
Ja dat hebben ze niet!quote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef theKiD het volgende:
Welke taal is het eigenlijk? Arabisch? Egyptisch schrift? (of is dat een rare veronderstelling dat ze in Egypte een eigen schrift hebben?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |