Dat is helemaal niet vreemd. Ze lezen een heel aantal passen in op zo'n dag en dan gaan ze daarna op hun gemakkie die passen namaken.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:18 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat is helemaal kut! En je weet natuurlijk niet hoelang dat gaat duren
Hmm... Dat is wel vreemd, dat het "daarna" is gereserveerd en afgeschreven
Gezien de plekken waar het is afgeschreven, zullen ze je post niet begrijpenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Paupers zijn het. Ga gewoon werken en zelf geld verdienen ipv de centen van een ander te jatten. Blegh
.
اذهبوا للعمل وكسب المال بدلا من أموال أخرى لسرقةquote:Op maandag 5 juli 2010 16:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gezien de plekken waar het is afgeschreven, zullen ze je post niet begrijpen![]()
Maar blijft idd bijzonder kut! Ik hoop ook echt dat je snel je geld terug hebt..
Is dat onze nieuwe TT?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:31 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
اذهبوا للعمل وكسب المال بدلا من أموال أخرى لسرقة
Is wel een goede TT, een boodschaap aan onze medemens: ga werken voor je geld ipv het van anderen te jatten. Uhu.quote:
Ik ben alleen bang dat hij her en der verkeerd opgevat zal worden.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Is wel een goede TT, een boodschaap aan onze medemens: ga werken voor je geld ipv het van anderen te jatten. Uhu.
Boeiendquote:Op maandag 5 juli 2010 17:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat hij her en der verkeerd opgevat zal worden.
Hoezo?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:32 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik blijf last houden van mijn dirty mind
Deze trouwens ook maar in volgende topic gezet. Voor als er vragen komen, hebben we meteen de uitleg!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:44 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Is wel een goede TT, een boodschaap aan onze medemens: ga werken voor je geld ipv het van anderen te jatten. Uhu.
Ja dat hebben ze niet!quote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef theKiD het volgende:
Welke taal is het eigenlijk? Arabisch? Egyptisch schrift? (of is dat een rare veronderstelling dat ze in Egypte een eigen schrift hebben?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |