Jordanie, Syrie, Iran, Dubai, Koeweit... van wat ik er bijv oa. op national geo. gezien heb vooral diequote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef Den_Haag het volgende:
Maar Midden-Oosten is een ruim begrip DE. Welke regio? Syrie/Jordanie of Saudi-Arabie/Yemen.
Kijk, dan zou ik met je mee gaan!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil zo graag nog eens naar IJsland![]()
En dan echt in de zomer en met een 4WD het binnenland in. Het natuurschoon in dat land is echt ongekend
hehe jups.. Ik wil me op vakantie niet ongemakkelijk voelen. Ik voel me het hele jaar door al bij vlagen ongemakkelijk of minderwaardig of onzeker.. Bezoek aan zo'n land zou voor mij niet bepaald ontspanning zijn zeg maar.quote:Sun, da's dan het verschil tussen jou en mij.
\ik niet, lijkt mij een op voorhand gespeelde wedstrijd hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben nu al zenuwachtig voor a.s. vrijdag
7-0 voor brazilie toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
\ik niet, lijkt mij een op voorhand gespeelde wedstrijd hoor
oh das wel heel erg dan..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Gatverdammeheb het rapport voor me van een kind met stevig rokende ouders.. wordt bijkans misselijk van de lucht die er vanaf komt
Koeweit wordt moeilijk voor u als blonde dame. ook al ben je getrouwd. worden de mannen vrij gek vanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Jordanie, Syrie, Iran, Dubai, Koeweit... van wat ik er bijv oa. op national geo. gezien heb vooral die
en wil zeker nog eens naar Jeruzalem om de Via Dolorosa te lopen
bleghquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Gatverdammeheb het rapport voor me van een kind met stevig rokende ouders.. wordt bijkans misselijk van de lucht die er vanaf komt
Volgend jaar wil ik naar Marokkoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:23 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Koeweit wordt moeilijk voor u als blonde dame. ook al ben je getrouwd. worden de mannen vrij gek van
Jeruzalem
Wat dat betreft zijn wij echt ervarings-junks hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kijk, dan zou ik met je mee gaan!!![]()
![]()
[..]
hehe jups.. Ik wil me op vakantie niet ongemakkelijk voelen. Ik voel me het hele jaar door al bij vlagen ongemakkelijk of minderwaardig of onzeker.. Bezoek aan zo'n land zou voor mij niet bepaald ontspanning zijn zeg maar.Ik zou zo iets eerder als studiereis willen doen dan. Met een specifiek doel. Maar niet voor 'de lol' in mijn heilige zomervakantie waarin ik eindelijk heerlijk mezelf kan zijn
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Volgend jaar wil ik naar MarokkoIk denk dat ik maar een hoofddoek ga dragen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
No worries, je mooie blauwe ogen verraden je alsnogquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nja, afgezien dat het lastiger is daar met auto-tent-hond te komen en het is me te warm doorgaansquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:27 schreef ColdFeet het volgende:
Volgend jaar gaan we weer eens voor een relax-vakantie: een weekje Madeira! Wat overigens vast ook wel iets voor jullie is qua natuurschoon en wandelroutes
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoorMarokko valt heel erg mee wat dat betreft
quote:
marrakech is wel een ideetje om te gaan doen. Maar dan anders dan alleen rondkijken, de mr en ik hebben wel interesse in een kookreis.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
alleen Marrakech is erg toeristisch en daar zijn ze wel heel brutaal etc maar in de rest waar ik met de groep geweest ben, hele vriendelijke mensen die je gewoon je gang laten gaan
dat klinkt best leuk eigenlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
marrakech is wel een ideetje om te gaan doen. Maar dan anders dan alleen rondkijken, de mr en ik hebben wel interesse in een kookreis.Onder begeleiding de souks leren kennen, de kruiden, authentieke Marokkaanse gerechten leren bereiden enzo....
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
marrakech is wel een ideetje om te gaan doen. Maar dan anders dan alleen rondkijken, de mr en ik hebben wel interesse in een kookreis.Onder begeleiding de souks leren kennen, de kruiden, authentieke Marokkaanse gerechten leren bereiden enzo....
Oooohquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook een Marlies Dekkers aan in Marokkoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
leuknouja marrakech vond ik verschrikkelijk, rabat & fez super, casablanca is ook maar mwah.
In marrakech werden we uitgescholden voor bitches, kregen we de woorden neuken in de keuken vaak om de oren en werd er geroepen: Big titties from Holland etc
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook een Marlies Dekkers aan in Marokko
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook een Marlies Dekkers aan in Marokko
dus je bedekte ze niet eensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat was voor mn Marlies tijd en niet tegen mij
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
wel dure hobby heb je hoor MeMo met je MD. per beha zo'n ¤ 70 euro en dan 20 gekocht? hmm
aah koop gauw nieuwe!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:41 schreef Aure het volgende:
Ahhh ik word gek van de hooikoortssss... Ben mn pilletjes kwijt
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:36 schreef Memento-Mori het volgende:
kregen we de woorden neuken in de keuken vaak om de oren en werd er geroepen: Big titties from Holland etc
Dan weten we meteen waar hij op uit isquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag vlg jaar mee naar Marokko met mijn Marokkaanse collega, heeft ie beloofd![]()
in huis van zijn familie
huisarts even om een spoed recept vragen en gelijk langs de apoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:41 schreef Aure het volgende:
Ahhh ik word gek van de hooikoortssss... Ben mn pilletjes kwijt
jou zien we nooit meer te-rugquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
ik mag vlg jaar mee naar Marokko met mijn Marokkaanse collega, heeft ie beloofd![]()
in huis van zijn familie
Strakjes, ben nog even bezig met mn studieboeken op marktplaats zetten. Althans, een deel ervanquote:
whahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[..]
Dan weten we meteen waar hij op uit is.
jammerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
denk je dat ik het daar zo mooi zal vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:43 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
jou zien we nooit meer te-rug
Ja? Is dat niet een onwijze tourist trap?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:43 schreef Memento-Mori het volgende:
En als je in casablanca komt moet je hier echt eten:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
whaha
ik mag niet eens bij hen komen eten, want dan krijgt hij ruzie met zn vrouw. hij is nogal bang voor zn vrouw![]()
als hij een beetje huid ziet van mij of een andere collega zegt hij altijd dat het maar goed is dat zn vrouw het niet ziet want anders is het gevaarlijk
kan hij meteen met je trouwenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:39 schreef FutureFairytale het volgende:
in huis van zijn familie
nee, maar hij laat je niet terugkerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
denk je dat ik het daar zo mooi zal vinden
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja? Is dat niet een onwijze tourist trap?
Ik vond de film echt![]()
nee maar ik dacht dat mannen de overhand hadden. bij hem thuis zn vrouwquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en t leuke is dat ze in Marokko helemaal niet zo "erg" zijn
nee joh, hij is heel netjes en lief. echt een knuffelmarokkaanquote:
nou.. dan fok ik vanaf daar..maakt niet uit tochquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:47 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
nee, maar hij laat je niet terugkeren
ja maar dan kan ik niet meer met je uit etenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou.. dan fok ik vanaf daar..maakt niet uit toch
oja, nou ik ontsnap wel hoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:52 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik niet meer met je uit eten
Wacht maar afquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee joh, hij is heel netjes en lief. echt een knuffelmarokkaan
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:01 schreef flying-dutchman het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)0-euro-schoenen.html
@laydina op hoeveel staat de teller bij jou?
En daarna alleen nog maar met het geld van een anderquote:AMSTERDAM – De gemiddelde vrouw geeft in haar leven ongeveer 20.000 euro aan schoenen uit, zo blijkt uit een Brits onderzoek. Meisjes kopen meestal op hun veertiende het eerste paar schoenen van hun eigen geld
je kan hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff nog 3 te gaan.. het zweet staat me op mijn neus.. aanmoediging nodig mensen!!![]()
Sunny, je kunt hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff nog 3 te gaan.. het zweet staat me op mijn neus.. aanmoediging nodig mensen!!![]()
whehehhequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
[..]
En daarna alleen nog maar met het geld van een ander
Nog even en je hebt je Whisky vanavond weer verdiend. Go Sun.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zit op de 45 paar schoenen denk ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:01 schreef flying-dutchman het volgende:
Nog maar 3, je kan hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
gelukkig hoef ik iets minder paar schoenen te kopen om die 20K ooit gaan halen.... goedkoopste paar waren denk ik mijn gaastra sneakers... oh nee had nog een paar cheapass kunstlederen schoenen gekocht bij van blaren voor schuimparties en dergelijke voor weinigquote:
Ik heb echt van alles wat.. Maar mn sneakers zijn t duurste, want die koop ik altijd van een merkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:11 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
gelukkig hoef ik iets minder paar schoenen te kopen om die 20K ooit gaan halen.... goedkoopste paar waren denk ik mijn gaastra sneakers... oh nee had nog een paar cheapass kunstlederen schoenen gekocht bij van blaren voor schuimparties en dergelijke voor weinig
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb echt van alles wat.. Maar mn sneakers zijn t duurste, want die koop ik altijd van een merkNike/adidas/rucanor/converse/vans, dus dat tikt wel aan
Je kan het Sunny...... Go Go Go! Bijna klaar! Dan mag je buiten gaan spelen met Samquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Duurste waren best duurquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb echt van alles wat.. Maar mn sneakers zijn t duurste, want die koop ik altijd van een merkNike/adidas/rucanor/converse/vans, dus dat tikt wel aan
welke zouden dat zijn dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Duurste waren best duur
maar de duurste heb ik maar niet gekocht. vond ik toch iets te overdreven
Whehe het valt bij mij nog wel mee, duurste paar sneakers was 160 euro. Maar voor een student is dat nog best veelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Duurste waren best duur
maar de duurste heb ik maar niet gekocht. vond ik toch iets te overdreven
Als in paren schoenen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:01 schreef flying-dutchman het volgende:
Zeg Sun, waar moet ik op letten als ik goeie wandelschoenen ga kopen? Ik wil een beetje stevige stappers voor het betere fotografiewerk zeg maar. Iets waar ik lang op kan lopen EN die je ook gewoon goed aankan bij veel staan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Mijn duurste schoenen zijn mijn Hanwags!!Wandelschoenen zijn dan ook het enige waar ik echt niet op ga bezuinigen. Alle andere schoenen komen uit de uitverkoop. Overigens wel allemaal bij 'goede' zaken gekocht hoor, geen schoenenreusprut want daar kan ik echt niet op lopen over het algemeen..
De duurste die ik heb waren tegen de 200 euro. Die ik net heb gekocht waren 620 euro, Ferragamo (kon ze doordat ik een pak kocht kon ik ze krijgen voor 370 euro; weet je meteen dat het pak niet goedkoop wasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:26 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
welke zouden dat zijn dan?
wil zelf nog eens een keer een wat lichtere kleur bruin hebben, maar vind weinig leuks iin de collecties van santoni & crockett & jones
Voor het eerst een bruiloft?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....donderdag bruiloft fotograferen....het begint nu eng dichtbij te komen
regen ? !quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Heej. Het regent hier. Nouja, maar goed ook. Ik wil/moet vandaag:Afwassen 2 wassen draaien 2 kasten opruimen Boodschappen doen Auto wassen als er tijd over is
Hoezee voor vrije dagen
ze hebben wel heule lelijke op hun site staan en weinig waar ik echt van denkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
De duurste die ik heb waren tegen de 200 euro. Die ik net heb gekocht waren 620 euro, Ferragamo (kon ze doordat ik een pak kocht kon ik ze krijgen voor 370 euro; weet je meteen dat het pak niet goedkoop was)
Yukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |