quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:01 schreef Harajuku. het volgende:
Hier kijk ik naar uit, en ik hoop op Spanje. Doe maar 2-1.
Ik zag gisteren een stukje op de Spaanse tv over rivaliteit in het grensgebied. In Noord-Portugal en Galicië zijn ze blijkbaar erg fanatiek.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Zal dat daar net zo leven als een Duitsland - Nederland hier?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:30 schreef Kekster het volgende:
Dit wordt gewoon 2 - 0 voor Portugal. Spanje is niet meer als een B land op een WK, ze werden van de mat gespeeld door Chili totdat de scheidsrechter Spanje te hulp schoot. Morgen kan Spanje het vliegtuig pakken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeg het dan wel goed
Viva Espaņa
Spanje B elftalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:30 schreef Kekster het volgende:
Dit wordt gewoon 2 - 0 voor Portugal. Spanje is niet meer als een B land op een WK, ze werden van de mat gespeeld door Chili totdat de scheidsrechter Spanje te hulp schoot. Morgen kan Spanje het vliegtuig pakken![]()
[ afbeelding ]
Dat is over het algemeen toch een van de hoogtepunten van het toernooi, Cristiano Ronaldo die jankend het veld verlaatquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spanje B elftal
Ivoorkust v. Portugal 0 - 0
Portugal v. Noord-Korea 7 - 0N-Korea gewoon slecht
Portugal v. Brazilië 0 - 0
*****************************************************************************************************************
Spanje v. Zwitserland 0 - 1Laf voetbal van Zwitserland
Spanje v. Honduras 2 - 0
Chili v. Spanje 1 - 2
Dus wie is hier nou het B landSpanje 2 wedstrijden gewonnen, Portugal maar 1
![]()
Dag Portugal
Heerlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:00 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen toch een van de hoogtepunten van het toernooi, Cristiano Ronaldo die jankend het veld verlaat
tegendoelpunten kijk ik niet naar, ik kijk naar de winstquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:02 schreef Kekster het volgende:
[..]
Portugal zat in de moeilijkste poule, Spanje in de makkelijkste. Honduras is van het zelfde niveau als Noord-Korea en daar zie je dan ook het verschil van 5 doelpunten
Spanje heeft 1 wedstrijd verloren (van Zwitserland![]()
), Portugal 0.
Spanje heeft 2 doelpunten tegen, Portugal 0.
Dag Spanje
Tja.. als het vanavond 0-0 wordt en Spanje wint na penalties.. Kan je blij zijn dat Portugal dit toernooi geen tegengoals heeft, maar lig je er wel na de achtste finales uitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:02 schreef Kekster het volgende:
[..]
Portugal zat in de moeilijkste poule, Spanje in de makkelijkste. Honduras is van het zelfde niveau als Noord-Korea en daar zie je dan ook het verschil van 5 doelpunten
Spanje heeft 1 wedstrijd verloren (van Zwitserland![]()
), Portugal 0.
Spanje heeft 2 doelpunten tegen, Portugal 0.
Dag Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |