Minder denk ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Zal dat daar net zo leven als een Duitsland - Nederland hier?
In normale doen opzeker.quote:
Real Madrid supporters?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:32 schreef minutenman het volgende:
ik denk het wel, wie haat ronaldo nu niet?
Ieuw Homo!quote:
En eet nog steeds kroketten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Die dikke Braziliaan Ronaldo vind ik sympathieker. Die spreekt nog steeds Nederlands en speelt met Nederland op zijn Playstation.
Die kan geen Nederlands hij was bij PSV puur als opstapje naar een grote club.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:47 schreef DrDentz het volgende:
Die dikke Braziliaan Ronaldo vind ik sympathieker. Die spreekt nog steeds Nederlands en speelt met Nederland op zijn Playstation.
Jawel hij spreekt nog steeds Nederlandsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Die kan geen Nederlands hij was bij PSV puur als opstapje naar een grote club.
Videotje graag want dan is het wel een baasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jawel hij spreekt nog steeds Nederlands
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Videotje graag want dan is het wel een baas
Ieuw Nazi!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:56 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Ik haat de Braziliaanse Ronaldo.
Omdat hij het geklungel van de Duitse houthakkers destijds afstrafte?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:56 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Ik haat de Braziliaanse Ronaldo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |