Ik gewoon een BB storm2. leek me wel een grappige telefoon met die surepress. en gps vind ik ook altijd wel fijnquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:16 schreef 9611Niels het volgende:
Welke telefoon willen jullie ervoor in de plaats dan?
Je weet dat Surepress gewoon een verbeterd touchscreen is en dat de Hero ook gps heeft?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:49 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Ik gewoon een BB storm2. leek me wel een grappige telefoon met die surepress. en gps vind ik ook altijd wel fijnMaar eerst even geld binnenhalen dmv deze te verkopen, dusja. en een beetje bij betalen is niet erg. maar heul veul wel
[TK] Htc hero, 9 maand oud meer dan jaar garantie
nouja,. ik wist dat de hero gps heeft. daarom wil ik ook nooit meer telefoon zonder gps, en ook niet zonder wifi, maar dat terzijde. die surepress vind ik wel lekkerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Je weet dat Surepress gewoon een verbeterd touchscreen is en dat de Hero ook gps heeft?![]()
Ik kan eigenlijk geen toestel dat veel beter is dan de Hero, behalve de Legend
Desire?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:54 schreef 9611Niels het volgende:
Ik kan ken eigenlijk geen toestel dat veel beter is dan de Hero, behalve de Legend
Ik wou "ik kan eigenlijk geen toestel bedenken" typen maar was dat laatste vergetenquote:
Haha, heb jij daar ook al last vanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:38 schreef Andyy het volgende:
Hoezo krijg ik telkens scammers op Marktplaats?
Net weer ff een update check gedaan!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:44 schreef t_igger het volgende:
[..]
Vreemd dat anderen wel een update krijgen! Mijn telefoon vind ook nikx!
Heb een Vodafone unbranded toestel!![]()
htc, de provider brengt alles alleen maar over. dus even je htc opnieuw installerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Bengeltje het volgende:
Vraagje van een leek. Bij mijn htc duurt het laden van een sms altijd vreselijk lang. Ligt dat aan de htc of aan de provider?
Je bedoelt resetten naar begin instellingen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:51 schreef hc-sjonny het volgende:
htc, de provider brengt alles alleen maar over. dus even je htc opnieuw installerenis ie weer als nieuw
En? werkt het wer als een zonnetjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bedoelt resetten naar begin instellingen?
Done, thnx.
Ik heb er wel eens last van als er veel applicaties open staan, of ook met het typen van een sms. Taskiller downloaden, die 'killt' alle openstaande applicaties (let op, ook je wekker en dergelijke! Kun je op een negeerlijst zetten), dat helpt vaak wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:50 schreef Bengeltje het volgende:
Vraagje van een leek. Bij mijn htc duurt het laden van een sms altijd vreselijk lang. Ligt dat aan de htc of aan de provider?
Loopt weer als een sneltrein.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:22 schreef hc-sjonny het volgende:
En? werkt het wer als een zonnetje?
Gewoon opnieuw opstarten. Dan moet je ze wel weer opnieuw plaatsen op je homescreen, maar goed.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:14 schreef t_igger het volgende:
Waar zijn mijn bladwijzer & muziek widgets gebleven?!?!?! Na de update van gister zijn die opeens verdwenen!Iemand een oplossing?!
Opnieuw opstarten was de 1ste actie die ik ondernomen heb!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:05 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw opstarten. Dan moet je ze wel weer opnieuw plaatsen op je homescreen, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |