Zijn er geen downloads beschikbaar danquote:Op donderdag 9 september 2010 15:12 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn er alternatieven, maar die zijn niet gratis.
Ik kreeg vorige week van één van mijn maten ook te horen dat 'ie mijn berichten soms twee keer ontvangt, ik heb echter geen flauw idee of het aan mijn Hero ligt, aan de zo goed als overleden telefoon van mijn maat of aan mijn provider.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef T3rr0r het volgende:
De laatste tijd hoor ik van veel mensen dat ze mijn berichten twee keer ontvangen als ik een sms verstuur. Zwaar irritant, ik heb ook geen idee hoe het komt. Heb al verschillende sms-clients geprobeerd (waaronder de standaard-client) en allemaal vertonen ze hetzelfde gezeik. Iemand die ook deze problemen heeft?
Dat lijkt mij eerder een probleem van je provider.quote:Op donderdag 9 september 2010 22:00 schreef T3rr0r het volgende:
De laatste tijd hoor ik van veel mensen dat ze mijn berichten twee keer ontvangen als ik een sms verstuur. Zwaar irritant, ik heb ook geen idee hoe het komt. Heb al verschillende sms-clients geprobeerd (waaronder de standaard-client) en allemaal vertonen ze hetzelfde gezeik. Iemand die ook deze problemen heeft?
Goed dan. Iemand die T-mobile heeft en hetzelfde probleem ondervind?quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eerder een probleem van je provider.
Of instellingen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eerder een probleem van je provider.
Iets met een knuppel en een hoenderhok, maar euh, gebruik je een taskiller?quote:Op maandag 13 september 2010 18:26 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb ook dat als ik de wekker instel dat hij helemaal niet afgaat, en als ik dan 1x op menu druk (zodat je de tijd ziet) zie je eerst de tijd van de laatste keer dat ik de telefoon bediende ('s avonds dus) en 2 seconden later springt hij op de juiste tijd, en dán gaat mijn wekker wel af. Maar zo kan ik dus de wekker niet gebruiken.Als ik hem root, kan ik dan weer terug naar 1.5?
Nee, ik heb hem er wel opstaan, maar sinds jij dat onheilspellende bericht postte heb ik 'm niet meer gebruiktquote:Op maandag 13 september 2010 19:43 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Iets met een knuppel en een hoenderhok, maar euh, gebruik je een taskiller?
Kijk dan toch even in de instellingen van de taskiller na of hij toevallig niet bepaalde apps kilt als hij in de slaapstand schiet of zoiets. Want het lijkt er op dat je clock (en daarmee de wekker) om een of andere reden inactief wordt gezet, en de meest voor de hand liggende verklaring daarvoor lijkt een taskiller... Android zelf doet dat namelijk volgens mij niet zomaar. Dus dan moet het een app zijn, en tja, een app die dingen inactief zet geeft toch de taskiller als eerste verdachte...quote:Op maandag 13 september 2010 19:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem er wel opstaan, maar sinds jij dat onheilspellende bericht postte heb ik 'm niet meer gebruikt
Die kreeg ik laatst idd ook toen ik de update van Navigon wilde installeren, jammer dat de apps2sd-optie pas mogelijk is vanaf 2.2.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:07 schreef Karstman het volgende:
Ik was zondag wat appjes aan het uitproberen en toen kreeg ik ineens de melding dat ik onvoldoende ruimte beschikbaar had. Was me nog niet eerder gebeurd. Toch maar eens wat onzin appjes verwijderd.
Ik heb mn taskkiller verwijderd en nu werkt de wekker weer gewoon, thx!quote:Op maandag 13 september 2010 19:53 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Kijk dan toch even in de instellingen van de taskiller na of hij toevallig niet bepaalde apps kilt als hij in de slaapstand schiet of zoiets. Want het lijkt er op dat je clock (en daarmee de wekker) om een of andere reden inactief wordt gezet, en de meest voor de hand liggende verklaring daarvoor lijkt een taskiller... Android zelf doet dat namelijk volgens mij niet zomaar. Dus dan moet het een app zijn, en tja, een app die dingen inactief zet geeft toch de taskiller als eerste verdachte...
Maar dit is niet meer dan hardop denken hoor, als het dat niet is weet ik het verder ook niet
Tweetdeck is een goedequote:Op donderdag 16 september 2010 16:14 schreef mac_this het volgende:
Heeft ook nog iemand leuke apps voor je facebook en twitter tegelijkertijd updaten?! had een keer zoiets gezien, maar geen idee!
Een Swype-namaak? Of werkt het anders?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:17 schreef Gamer_V het volgende:
Ik heb nu Slide It als toetsenbord. Wat een uitvinding, echt drie keer zo snel als normaal typen
[ afbeelding ]
bij mij doet Twitter, van Twitter het supergoed hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 19:07 schreef Cpt. het volgende:
Over twitter gesproken, heeft iemand anders er de laatste tijd last van dat geen enkele twitter app werkt?
Over swipe en swipeit gesproken, werkt swype bij anderen hier ook zo sloom (wachten op woorden?!)quote:Op donderdag 16 september 2010 20:19 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Een Swype-namaak? Of werkt het anders?
Bij mij dus ook, inderdaad. Als ik probeer te updaten staat dat het limiet bereikt is. Dit is ondertussen al 2 weken lang zo en heb geen idee hoe ik dat oplos. Gebruik alleen maar Twidroyd (voorheen Twidroid). Staat dat een andere applicatie gebruik maakt van die API of iets maar dat kan helemaal niet. Volgens mij is het een keer misgegaan toen ik een foto wou oploaden op Hyves...quote:Op donderdag 16 september 2010 19:07 schreef Cpt. het volgende:
Over twitter gesproken, heeft iemand anders er de laatste tijd last van dat geen enkele twitter app werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |