abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 september 2010 @ 00:24:49 #251
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_86077151
quote:
Op zondag 5 september 2010 00:20 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Geen idee hoe het op school is. Ik kom uit een tijd dat we nog gewoon uit boeken moesten leren, en opstellen en werkstukken handgeschreven moesten inleveren O~) . Maar goed, dan is de oplossing dus om een toestel te kopen met 2.2 erop denk ik. Gaat waarschijnlijk sneller dan de update naar 2.2 voor de Hero afwachten. Gezien de tijd die HTC erover heeft gedaan om de update naar 2.1 te maken, en hoeveel werk er nog verricht moet worden om andere toestellen naar minstens 2.1 te krijgen...
Naja, daar heb ik nu geen geld voor :( ga als de nieuwe ipod touch uit is bij de Dynabyte, daar de ipod Touch halen, maar dan kijk ik wel of ik ergens een prog vind, die hem via BT kan tetheren zeg maar.
Dus een met 2.2 kopen, is nu niet echt een optie. misschien als de hero over 4 maand nog geen 2.2 heeft, dan koop ik wss een BB. of een andere met android die niet al te duur is, en hhsdpa+gps ondersteund :) !
btw, heb jij ook zulk baggergeluid op je telefoon dat eigenlijk minder hard dan een nokia 6230 gaat? (kwam ik vandaag achter met telefoon van mams :P )
Oh, en op school moet ik ook nog veel te veel schrijven, zitten eigenlijk geen les op pc o.i.d.. maar was even wat leuker zeggen, klinkt wat minder niet-in-school-geïnteresseerd
  zondag 5 september 2010 @ 18:29:03 #252
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_86095662
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 23:11 schreef mac_this het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk een update 2.2?
want bij de gewone android 2.2 versie, die heeft een optie dat je gewoon wifi kan tetheren :) !
Als ik de berichten goed heb gevolgd, wordt de Hero niet meer geupdate, dus blijft het bij 2.1. Wel jammer natuurlijk, maar we moeten blij zijn dat ie uberhaupt geupdate is.
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_86096770
Er zijn al veel custom 2.2 ROMs. Kwestie van wachten welke de meest stabiele is zonder bugs.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zondag 5 september 2010 @ 19:15:13 #254
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_86096947
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:06 schreef mac_this het volgende:
weet iemand ook of ik een Wifi verbinding kan uitzetten?
Gewoon Tetheren? puur voor mijn Ipod Touch, op vakantie :P ! die is net even iets sneller overal mee :P !
Bedoel je op de hero? Jazeker in het beginscherm op + klikken, dan widget kiezen en dan voor energiebeheer kiezen.

Ik twijfel trouwens of ik je vraag goed snap omdat iedereen dit volgens mij weet, maar ik zeg het toch maar :+
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zondag 5 september 2010 @ 22:16:59 #255
315847 mac_this
pi_86106980
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:15 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Bedoel je op de hero? Jazeker in het beginscherm op + klikken, dan widget kiezen en dan voor energiebeheer kiezen.

Ik twijfel trouwens of ik je vraag goed snap omdat iedereen dit volgens mij weet, maar ik zeg het toch maar :+
Nee, dat is gewoon om je eigen Wifi aan/uit te zetten, maar ik bedoelde meer een wifi verbinding uitzetten dmv mijn gebruik van 3G verbinding, of HSDPA. Ik wist met de energiebeheer. zo'n noob ben ik net weer niet :+
quote:
Op zondag 5 september 2010 18:29 schreef Moron het volgende:

[..]

Als ik de berichten goed heb gevolgd, wordt de Hero niet meer geupdate, dus blijft het bij 2.1. Wel jammer natuurlijk, maar we moeten blij zijn dat ie uberhaupt geupdate is.
Dat meen je niet, maar hoe zit dat met je telefoon rooten eigenlijk?
vervalt dan je garantie? en wat moet je daarvoor doen? gaan er dingen dan anders? of kan je alleen meer en meer en meer?!
  zondag 5 september 2010 @ 22:29:48 #256
182728 honda1990
pi_86107847
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:16 schreef mac_this het volgende:

[..]

Nee, dat is gewoon om je eigen Wifi aan/uit te zetten, maar ik bedoelde meer een wifi verbinding uitzetten dmv mijn gebruik van 3G verbinding, of HSDPA. Ik wist met de energiebeheer. zo'n noob ben ik net weer niet :+
[..]

Dat meen je niet, maar hoe zit dat met je telefoon rooten eigenlijk?
vervalt dan je garantie? en wat moet je daarvoor doen? gaan er dingen dan anders? of kan je alleen meer en meer en meer?!
Haha op die manier, dat gaat boven mijn technische pet :')
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  zondag 5 september 2010 @ 22:49:26 #257
315847 mac_this
pi_86108864
quote:
Op zondag 5 september 2010 22:29 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Haha op die manier, dat gaat boven mijn technische pet :')
Ja, dacht van; Misschien is daar wel een App voor of een Tutorial. dus misschien wist iemand het hier, maar als er een app voor is, is ie nog niet uit :'0 en ik ben niet zo technisch om een app te maken :P !
pi_86156961
Vraagje; mijn Hero heeft af en toe een "schor" geluid. Net of werkt het speakertje niet goed. Herkent iemand dit probleem?
pi_86174430
Mijn abo voor deze Hero loopt 6 november af.
Ik ben helemaal verknocht geraakt aan Android, maar ben wel klaar met dit toestel.
* Het scherm scrollt vaak automatisch naar het rechter tabblad.
* Het is retesloom geworden.
* Scherm reageert niet goed bij indrukken. Verkeerde letter (paar cm van plek van indrukken verwijderd) komt op het scherm of soms reageert het niet goed.

Ik heb de laatste updates geinstalleerd en heb ook een paar clean installs geprobeerd. Zelfs zonder installeren van andere software, treden bovenstaande problemen op. Ik ben er klaar mee.

Nu maar wachten op de Desire HD en dan verlengen of verhuizen naar een andere aanbieder.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_86193471
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 18:57 schreef -J-D- het volgende:
Mijn abo voor deze Hero loopt 6 november af.
Ik ben helemaal verknocht geraakt aan Android, maar ben wel klaar met dit toestel.
* Het scherm scrollt vaak automatisch naar het rechter tabblad.
* Het is retesloom geworden.
* Scherm reageert niet goed bij indrukken. Verkeerde letter (paar cm van plek van indrukken verwijderd) komt op het scherm of soms reageert het niet goed.

Ik heb de laatste updates geinstalleerd en heb ook een paar clean installs geprobeerd. Zelfs zonder installeren van andere software, treden bovenstaande problemen op. Ik ben er klaar mee.

Nu maar wachten op de Desire HD en dan verlengen of verhuizen naar een andere aanbieder.
nieuw scherm op laten zetten, zit gewoon garantie op :)
pi_86194298
Ik heb mijn Hero net een half jaar, maar ik heb het er inmiddels ook wel mee gehad. Haperende en weg vallende verbindingen met zowel wifi als mobiel internet, constant instellingen terug moeten zetten omdat het toestel ze niet onthoudt of om zaken opnieuw aan de praat te krijgen, vastlopers van zowel applicaties als het toestel zelf, oververhitting van het toestel bij het minste geringste en ga zo maar door . De update naar 2.1 heeft duidelijk aan het licht gebracht dat de Hero een zwaar verouderd en inferieur kuttoestel is en eigenlijk totaal niet in staat om Android stabiel te draaien, ik vraag me echt af waarom HTC zo lang nodig had voor een update die werkelijk van de bugs vergeven is.

Voor de Hero had ik een HTC TyTn II en ondanks Windows Mobile was dat toestel toch een heel stuk stabieler; in anderhalf jaar tijd is 'ie niet één keer vast gelopen, laat staan dat ik er ooit een harde reset op heb moeten uitvoeren. Android zelf is een prima OS en ontzettend gebruikersvriendelijk, alleen jammer dat het in geval van de Hero op een goedkoop speelgoedtelefoontje moet draaien. Mijn volgende toestel zal iig géén HTC meer worden...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_86194320
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:01 schreef DDDDDaaf het volgende:
Ik heb mijn Hero net een half jaar, maar ik heb het er inmiddels ook wel mee gehad. Haperende en weg vallende verbindingen met zowel wifi als mobiel internet, constant instellingen terug moeten zetten omdat het toestel ze niet onthoudt of om zaken opnieuw aan de praat te krijgen, vastlopers van zowel applicaties als het toestel zelf, oververhitting van het toestel bij het minste geringste en ga zo maar door . De update naar 2.1 heeft duidelijk aan het licht gebracht dat de Hero een zwaar verouderd en inferieur kuttoestel is en eigenlijk totaal niet in staat om Android stabiel te draaien, ik vraag me echt af waarom HTC zo lang nodig had voor een update die werkelijk van de bugs vergeven is.

Voor de Hero had ik een HTC TyTn II en ondanks Windows Mobile was dat toestel toch een heel stuk stabieler; in anderhalf jaar tijd is 'ie niet één keer vast gelopen, laat staan dat ik er ooit een harde reset op heb moeten uitvoeren. Android zelf is een prima OS en ontzettend gebruikersvriendelijk, alleen jammer dat het in geval van de Hero op een goedkoop speelgoedtelefoontje moet draaien. Mijn volgende toestel zal iig géén HTC meer worden...
Want het ligt natuurlijk aan HTC dat jij een verouderd toestel koopt... Als je hem pas een half jaar hebt :D
pi_86194418
De TyTn II was ook al meer als een jaar op de markt toen ik hem kocht. Waarom schrijf je als telefoonboer überhaupt een update voor een toestel waarvan de hardware totaal niet in staat is om deze stabiel te draaien? Maar eigenlijk heb je idd gewoon gelijk; de Hero was één van de eerste Android-toestellen op de Nederlandse markt, ik had beter een toestel van de huidige generatie kunnen aanschaffen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_86195118
quote:
Op woensdag 8 september 2010 07:53 schreef Incolumis het volgende:

[..]

nieuw scherm op laten zetten, zit gewoon garantie op :)
Kan ik doen, maar dan is het toestel nog steeds sloom. Maar goed, het ligt dan wel beter in de markt als ik het verkoop.
Weet je zeker dat het een hardware-probleem is en niet een software-bug? (Ik heb het dan over foutief drukken en bewegende tabbladen)
pi_86196090
quote:
Op woensdag 8 september 2010 09:42 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Kan ik doen, maar dan is het toestel nog steeds sloom. Maar goed, het ligt dan wel beter in de markt als ik het verkoop.
Weet je zeker dat het een hardware-probleem is en niet een software-bug? (Ik heb het dan over foutief drukken en bewegende tabbladen)
ik heb hetzelfde probleem gehad, nadat ik een nieuw scherm kreeg niks geen klachten meer gehad. had trouwens wel een andere klacht, dat het onderste deel van het scherm niet goed functioneerde, daarom had ik hem opgestuurd.
snelheid hangt puur af van welke apps je gebruikt. gebruik je dingen als Locale, Lookout, e.d.?
pi_86196166
Mwah, regelmatig heeft mijn hero al moeite om door mijn contactlijst te bladeren, en SMSen gaat vaak nog steeds erg moeizaam en schokkerig. Dat wordt op den duur wel erg irritant. Als volgende telefoon neem ik er denk ik maar één met een uitschuifbaar toetsenbord + touchscreen.
Cool story, Hansel.
  woensdag 8 september 2010 @ 10:42:38 #267
182728 honda1990
pi_86196537
:D al die klachten, ik heb nergens last van, hij loopt nooit vast. Het laden van het weerbericht duurt soms wat lang, maar dat is dan ook het enige wat ik er op aan te merken heb.
pi_86196975
bij mij crasht ie ook echt nooit
pi_86197250
Crashen doet hij niet, laggen wel.
Cool story, Hansel.
pi_86214283
quote:
Op woensdag 8 september 2010 10:24 schreef Incolumis het volgende:

[..]

ik heb hetzelfde probleem gehad, nadat ik een nieuw scherm kreeg niks geen klachten meer gehad. had trouwens wel een andere klacht, dat het onderste deel van het scherm niet goed functioneerde, daarom had ik hem opgestuurd.
snelheid hangt puur af van welke apps je gebruikt. gebruik je dingen als Locale, Lookout, e.d.?
Lookout idd.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:20:14 #271
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_86214415
Ik heb heb hem op 691Mhz draaien. anders is het ding echt niet vooruit te rammen hoor :').

Al issie vorige week vervangen door een iPhone 4 :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_86237141
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:16 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Lookout idd.
die vertraagt best veel
pi_86240393
Heb vrij veel verwijderd waaronder Lookout en daarna ook nog een reboot gedaan.
Vind het nog steeds sloom, maar dat zal ook wel door de hardware komen.
  donderdag 9 september 2010 @ 15:02:02 #274
182728 honda1990
pi_86242921
:o WTF wat is dat voor een navigatiesysteem _O- werkt echt voor geen ene klap, ik moest mn auto ophalen in Rotterdam (woon zelf in Zeeland). Op het begin 1 verkeerde afslag en dat ding wist het gewoon helemaal niet meer. In Zeeland toen ik wist hoe ik moest rijden zou hij me ook volledig omsturen. Is er geen alternatief :D
pi_86243280
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:02 schreef honda1990 het volgende:
:o WTF wat is dat voor een navigatiesysteem _O- werkt echt voor geen ene klap, ik moest mn auto ophalen in Rotterdam (woon zelf in Zeeland). Op het begin 1 verkeerde afslag en dat ding wist het gewoon helemaal niet meer. In Zeeland toen ik wist hoe ik moest rijden zou hij me ook volledig omsturen. Is er geen alternatief :D
Tuurlijk zijn er alternatieven, maar die zijn niet gratis.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')