Swypequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:55 schreef honda1990 het volgende:
Mijn zus heeft een nieuwe samsung en liet mij zien dat ze kon typen door verschillende letters te slepen, volgens mij heet het sweep. Dit werkt erg makkelijk, is dit ook voor de htc te downloaden?
Sorry voor de enorm vage beschrijving, maar beter kan ik het niet beschrijven
Dat dusquote:
Dit dus. Overigens zou ik liever een Androidversie zien van Slide-IT. Is net zoiets, maar bevalt me iets beter op mijn HD2. Het is wat simpeler, maar werkt gewoon fijner.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:14 schreef -J-D- het volgende:
Staat gewoon in de market onder die naam... downloaden en succes ermee.
Htc accesoires en dan de link van htc, op google.nlquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:32 schreef jappy-b het volgende:
weet iemand waar je die 3,5mm headsets van htc kan bestellen? de enige die ik kan vinden zijn voor de iphone (en die wil ik dus niet
Is het de moeite waard om die te kopen? De andere apps van swype zijn niet wat ik zoek, er zijn er 2, de eerste is een uitbreidingspakket, en de 2e is een spelletjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit dus. Overigens zou ik liever een Androidversie zien van Slide-IT. Is net zoiets, maar bevalt me iets beter op mijn HD2. Het is wat simpeler, maar werkt gewoon fijner.
Ja maar als ik op dit moment een nieuwe telefoon zou nemen zou ik een HTC Desire nemen (of een Samsung Galaxy S) die zijn weer een stap verder dan de Heroquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:51 schreef smulder1991 het volgende:
even een vraagje, ik ben op dit moment in het bezit van de HTC Touch Diamond 2, ik mag een nieuwe uitzoekenmaar is de HTC Hero een vooruitgang in jullie ogen?
Ok, zal het morgen eens proberenquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef Pandora73 het volgende:
Ja, gewoon het 020-nummer op de website.
Zou leuk zijn mijn market vind hem nog steeds nietquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:14 schreef -J-D- het volgende:
Staat gewoon in de market onder die naam... downloaden en succes ermee.
Je moet ook zoeken op 'slide-it keyboard'(alst goed isquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zou leuk zijn mijn market vind hem nog steeds niet.
Typ eens slide keyboard, niet dat ik het vind werken, maar dan kan je het gratis zelf proberenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zou leuk zijn mijn market vind hem nog steeds niet.
Nou ligt mijn Hero klaar om opgehaald te worden, en dus zit ik met een TouchPro waar ik toch al niet op kon twitteren, maar ik gebruikte Peep standaard en vond hem prima... Balen zeg!quote:Op woensdag 1 september 2010 12:29 schreef Alxander het volgende:
HTC Peep is dood:
http://www.engadget.com/2(...)rs-new-authenticati/
Ik vind het iig wel de moeite waard. Ik zie dat deze er nu ook is voor Android. Morgen even Swype vervangen voor die op mijn Legend. Ik vind Swype ook niet zo intuquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:53 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om die te kopen? De andere apps van swype zijn niet wat ik zoek, er zijn er 2, de eerste is een uitbreidingspakket, en de 2e is een spelletje
Slide-IT moet je nauwkeuriger mee zijn dan met Swype, daarentegen is swype makkelijker, maar slide-IT is sneller. dus keus is snel gemaaktquote:Op donderdag 2 september 2010 00:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik vind het iig wel de moeite waard. Ik zie dat deze er nu ook is voor Android. Morgen even Swype vervangen voor die op mijn Legend. Ik vind Swype ook niet zo intu
ïtief werken. Al moet ik wel zeggen dat Alide-IT op Android misschien wel anders is dan op WinMo....
Dan krijg je de ijkfunctie weer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 21:53 schreef Thorical het volgende:
Wasda? firmwareverie 2.1-update1? En die is net binnen.
Euhm, zijn we niet al gewoon blij dat we eindelijk 2.1 hebben? Ik wel in ieder geval...quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:11 schreef mac_this het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk een update 2.2?
want bij de gewone android 2.2 versie, die heeft een optie dat je gewoon wifi kan tetheren!
Ja, dat wel. maar gewoon op school is het toch gewon veel sneller en makkelijker. dat tetheren via WiFiquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:20 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Euhm, zijn we niet al gewoon blij dat we eindelijk 2.1 hebben? Ik wel in ieder geval...
Geen idee hoe het op school is. Ik kom uit een tijd dat we nog gewoon uit boeken moesten leren, en opstellen en werkstukken handgeschreven moesten inleverenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:21 schreef mac_this het volgende:
[..]
Ja, dat wel. maar gewoon op school is het toch gewon veel sneller en makkelijker. dat tetheren via WiFi!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |