abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:13:02 #211
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83436987
Wellicht ten overvloede, maar:

Je moet Boel de Roes inzetten om Robinho af te stoppen. Boel de Roes is samen met Ashley Cole één van de laatste verdedigers in de wereld die defenden volgens de zgn. spindelmethode ofwel: de school van Maslov. Ze creëren als het ware een soort kooi van faraday om de tegenstander uit te schakelen. Van Persie moet linksbuiten worden gezet, spits experiment is écht mislukt, zet Huntelaar in de spits. Maar als je ziet hoe die gasten defenden, dat doet me denken aan Inter. Ik zeg het je, Nederland wint niet. Ofschoon ik me dus ernstig zorgen maak.

Brazilië speelt momenteel hetzelfde als Nederland, maar ogen achterin nog degelijker. Ze hebben daar ook meer négers staan. Dat betekent verdedigend gezien altijd iets extra's.

²

[ Bericht 23% gewijzigd door BansheeBoy op 29-06-2010 12:47:09 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:13:30 #212
307622 Perox
(niet de echte)
pi_83437007
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 02:35 schreef childintime het volgende:

[..]

Brazilianen blijven de volle 90 minuten alert, ...
De 2-1 van Noord-Korea, de goal van Drogba... ?

Zelf ook even de volle 90 minuten alert zijn, en dan zie wel degelijk verslappinkjes.
pi_83437106
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:09 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

3637 meter...

maar Brazilië - Venezuela werd later nog 0-0, in eigen huis.
Maar een gelijkspel betekent niet dat je geslagen bent.

NL heeft in die reeks van 23 wedstrijden ook 4x ofzo gelijkgespeeld.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:22:52 #214
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_83437204
quote:
DURBAN (ANP) -
"Typisch Nederlands.” Zo reageerde bondscoach Bert van Marwijk maandag licht geïrriteerd op vragen over het spel van Oranje. Dat zou niet mooi genoeg zijn.

"Zitten we bij de laatste acht van het WK en is het weer niet goed”, vervolgde Van Marwijk. "Dat telt allemaal kennelijk niet. Eigenlijk zouden we trots moeten zijn. Maar nee hoor, we halen ons zelf hier wel weer onderuit.”

De bondscoach: "Noem mij nu één land hier waarbij je het water uit de mond loopt. Argentinië? Dat speelt reactievoetbal. Wij spelen in elk geval nog actievoetbal. Geloof me, ik ben heel kritisch op het elftal. Maar soms mogen we ook best even tevreden zijn.”
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:27:19 #215
128262 horned_reaper
horned_reaper
pi_83437375
Van Warwijk heeft wel gelijk... het is inderdaad typisch Nederlands....

In Brazilië schreeuwen ze juist van de hoogste daken dat Brazilië hoe dan ook wereld kampioen zal worden..... zij vinden dat wanneer je volledig achter je team staat en in jezelf niet de mogelijkheid tot verlies toelaat het team ook niet ten onder zou gaan.... kritisch zijn over je eigen team is volgens hun een zonde hoorde ik vandaag op de tv ^^

Een duidelijk verschil in cultuur dus!
pi_83437454
Hij mag er toch ook trots op zijn? Ze spelen daar in eerste instantie voor zichzelf, niet om het publiek thuis te pleasen. Wat die ervan vinden zou ik niet zo relevant vinden.
pi_83437762
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef horned_reaper het volgende:

In Brazilië schreeuwen ze juist van de hoogste daken dat Brazilië hoe dan ook wereld kampioen zal worden..... zij vinden dat wanneer je volledig achter je team staat en in jezelf niet de mogelijkheid tot verlies toelaat het team ook niet ten onder zou gaan.... kritisch zijn over je eigen team is volgens hun een zonde hoorde ik vandaag op de tv ^^

Een duidelijk verschil in cultuur dus!
Ja waarom moeten we zo kritisch zijn, die gasten zorgen voor hartstikke veel vermaak. Het houdt iedereen bezig en het is gewoon leuk dat we al in de kwartfinale zitten. Altijd dat gezeik. Kap eens met dat gezeik, kijk naar Frankrijk en Italie, die mogen zeiken. Wij niet.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:38:28 #218
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_83437863
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:16 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Maar een gelijkspel betekent niet dat je geslagen bent.

NL heeft in die reeks van 23 wedstrijden ook 4x ofzo gelijkgespeeld.
Brazilië is in de kwalificatiereeks daarnaast alleen door Paraguay verslagen op 15 juni 2008.
Ze hebben wel 7 keer gelijkgespeeld, waarvan maar liefst 5 keer 0-0.

Ik verwacht een gelijkspel na 90 minuten.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:47:03 #219
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_83438265
TT gewijzigd.

Dit is het livetopic, gelieve deze TT aan te houden, wanneer deze vol is.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:47:44 #220
133369 Jivis
Critikut
pi_83438302
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:29 schreef DrDentz het volgende:
Hij mag er toch ook trots op zijn? Ze spelen daar in eerste instantie voor zichzelf, niet om het publiek thuis te pleasen. Wat die ervan vinden zou ik niet zo relevant vinden.
Wat een bullshit. Een nationaal elftal, of sowieso een team, is zonder supporters toch niks waard.
Amen.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 12:55:49 #221
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_83438666
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:13 schreef Perox het volgende:

[..]

De 2-1 van Noord-Korea, de goal van Drogba... ?

Zelf ook even de volle 90 minuten alert zijn, en dan zie wel degelijk verslappinkjes.
Niet te vergelijken man.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:02:20 #222
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83438931
Dit gaat een enorm spannende wedstrijd worden, met twee teams die vooral vanuit de verdediging spelen. Dus geen flitsend voetbal, maar dat is nogal logisch. Brazilië speelt niet veel anders dan Denemarken deed in de eerste wedstrijd. Als je goed kijkt naar de wedstrijd tegen Chili vertrouwt Brazilië volledig op de drie spitsen. Ze hebben geen aanvallende middenvelders (oficieel Kaka maar dat is gewoon een nummer 10). Ze laten een enorm gat vallen tussen middenveld en aanval, en eigenlijk spelen ze dus gewoon met een 6-0-4 opstelling.

Ik ben heel benieuwd hoe Nederland hier mee om gaat, want dit betekent wel dat van Bommel en Sneijder waarschijnlijk veel ruimte krijgen op dat middenveld. Één briljante steekpass van Sneijder op Robben en hij ligt erin. Geldt ook voor de andere kant, Kaka kan uit het niets een perfecte steekbal geven en die Fabiano scoort áltijd.

Met andere woorden, ik denk dat degene die op voorsprong komt, wint. En aangezien Nederland nog geen enkele keer achter heeft gestaan dit toernooi geef ik ons best een kans .

En omdat het zo dicht bij elkaar ligt denk ik dat de kans dat de wedstrijd beslist wordt door een arbitrale blunder ook groot is, helaas .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:03:50 #223
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_83439000
Wat waren de uitslagen tot nu toe voor Brazilie?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:04:49 #224
151199 tinoz
Alter Reality
pi_83439041
voor wie moet ik nou zijn ?

Dit is de tweede wedstrijd in mijn leven waarin Brazilië en Nederland tegen elkaar spelen. De vorige wedstrijd was een vriendschappelijk wedstrijd waar de stand Nederland 0 en Brazilië 1 werd.

Omdat ik ben geadopteerd uit Brazilië en in Nederland ben opgegroeid is het voor mij telkens moeilijk om een kant te kiezen, ik zou het leuk vinden als Nederland eens won, maar ik wil graag de zesde ster op het logo van Brazilië zien staan zodat ze aan kop blijven en niet ingehaald worden door Italië die ( volgens mij ) tweede staat in in het winnen van het WK

Zijn er nog meer Brazilianen op !Fok! ?
Save Us From Fashion !
pi_83439453
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 12:27 schreef horned_reaper het volgende:
VI Oranje had zelfs mailtjes gekregen van mensen die liever zouden zien dat NL er uit vliegt omdat de voetballers niet het super sprankelende voetbal lieten zijn. Dan ben je echt heel ver heen volgens mij, goed om te zien dat Van Marwijk zich niks aantrekt van dat soort paupers.
pi_83439558
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:04 schreef tinoz het volgende:

Dit is de tweede wedstrijd in mijn leven waarin Brazilië en Nederland tegen elkaar spelen. De vorige wedstrijd was een vriendschappelijk wedstrijd waar de stand Nederland 0 en Brazilië 1 werd.

Omdat ik ben geadopteerd uit Brazilië en in Nederland ben opgegroeid is het voor mij telkens moeilijk om een kant te kiezen, ik zou het leuk vinden als Nederland eens won, maar ik wil graag de zesde ster op het logo van Brazilië zien staan zodat ze aan kop blijven en niet ingehaald worden door Italië die ( volgens mij ) tweede staat in in het winnen van het WK

Italië ligt er al uit hè
pi_83439631
Hopelijk wordt het weer een legendarische wedstrijd tegen Brazilië en winnen we deze keer eindelijk eens wel
pi_83439691
quote:

Kom op zeg. Nederland heeft nog nooit gewonnen, dan is dat toch net even iets specialer dan als je de cup voor de 6e keer mee naar huis neemt.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:20:36 #229
151199 tinoz
Alter Reality
pi_83439754
ghe ghe , jazeker leg Italië der uit !

Ik moet zeggen dat ik beetje moe wordt van dat gedoe met vallen en buitenspel en grensrechters die camerabeelden negeren etc.

Maakt alles net wat minder leuk en oneerlijk winnen is ook al zo fucked up
Save Us From Fashion !
pi_83439936
quote:

Komop zeg, het Nederlands elftal verdient die ster echt veel meer dan Brazilie voor de zesde keer. Nederland is heel vaak zo dichtbij geweest, maar nooit is het gelukt, die rekening moet eens vereffend worden.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:26:31 #231
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83440021
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:24 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Komop zeg, het Nederlands elftal verdient die ster echt veel meer dan Brazilie voor de zesde keer. Nederland is heel vaak zo dichtbij geweest, maar nooit is het gelukt, die rekening moet eens vereffend worden.
wat een flauwekul zeg. elke keer worden de prijzen opnieuw verdeeld. elke keer staat los op zichzelf.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_83440076
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:14 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

VI Oranje had zelfs mailtjes gekregen van mensen die liever zouden zien dat NL er uit vliegt omdat de voetballers niet het super sprankelende voetbal lieten zijn. Dan ben je echt heel ver heen volgens mij, goed om te zien dat Van Marwijk zich niks aantrekt van dat soort paupers.
Inderdaad. "Als het zo moet, dan maar geen wereldkampioen."

En straks het hardste juichen als ze het per ongeluk wel winnen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:31:31 #233
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83440252
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:27 schreef marcodej het volgende:

[..]

Inderdaad. "Als het zo moet, dan maar geen wereldkampioen."

En straks het hardste juichen als ze het per ongeluk wel winnen.
ik geef ze groot gelijk. van marwijk verkwanselt de nederlandse erfenis
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:36:04 #234
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83440465
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:31 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het mooie is dat hij daar geen reet om geeft.
pi_83440510
Blah blah blah, en als nederland mooi speelt maar net verliest dan is het weer 'zie je, het zijn geen echte winnaars... mooi spelen maar als het er op aankomt staan ze er niet'.

Tuurlijk, ik zie ook liever prachtig aanvallend voetbal met super aanvallen en combinaties maar de blijdschap om de overwinning is echt niet minder als deze minder sprankelend tot stand komt.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:44:37 #236
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_83440840
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

doodzonde. nederland moet het unieke koesteren. het is een uiterst succesvolle speelstijl gebleken voor zo'n klein landje. en absoluut niet naief zoals weleens wordt gedacht. want het vroeg druk zetten en de ruimtes klein houden was o.a. gestoeld op het idee dat de grote landen veel sneller, sterker en technischer waren in de grote ruimtes.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_83440966
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:36 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dunga bij Brazilie ook niet. Ze hebben daar beide schijt aan.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_83440972
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:31 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Die erfenis dat er nog nooit een WK gewonnen is door NL?
  dinsdag 29 juni 2010 @ 13:49:10 #239
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_83441031
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 @ 13:47 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Dunga bij Brazilie ook niet. Ze hebben daar beide schijt aan.
Ik vind het prima. Ik denk dat het een enorm boeiende wedstrijd gaat worden.

Dat de gemiddelde droeftoeter het saai vindt kan mij ook niet boeien eigenlijk .
pi_83441154
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:37 schreef m0ridin het volgende:
Blah blah blah, en als nederland mooi speelt maar net verliest dan is het weer 'zie je, het zijn geen echte winnaars... mooi spelen maar als het er op aankomt staan ze er niet'.

Tuurlijk, ik zie ook liever prachtig aanvallend voetbal met super aanvallen en combinaties maar de blijdschap om de overwinning is echt niet minder als deze minder sprankelend tot stand komt.
Eens, maar je begrijpt toch hopelijk ook wel dat je een goede wedstrijd moet gaan spelen om van Brazilië te winnen?

Ik word een beetje moe van die mensen die denken dat kutvoetbal spelen betekent dat je gaat winnen . Het lijkt wel een nieuwe hype.

'Waag het niet om goed te spelen want dan gaan we verliezen!!!! '
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')