zo goede teams waren het niet achteraf gezien, kijk wat ze daarna gepresteerd hebben. zet onze overwinning wel in perspectiefquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:42 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Nederland heeft wel Frankrijk en Italie verslagen in 2008 wat misschien duidt op het feit dat we extra goed spelen tegen goede teams?
Het is inderdaad waar, ik zie ook niet snel een afgetekende winnaar in de trant van 3-0 . Ik verwacht eerder een 1-1/ 2-1 en dan inderdaad door iets gelukkigs de winnende. En daarbij een open wedstrijd zie ik het ook niet worden gek genoeg is dit Brazilië daar te behoudend voor puur resultaat voetbal, knap dat Dunga dat erin heeft gekregen dat dan weer wel maar ja wat wil je met 3 VM's.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:41 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar eigenlijk, hoe frustrerend ook, gaat het hoogstwaarschijnlijk aan factoren liggen zoals 'geluk' 'fitheid' 'kansen afmaken'. Ik denk echt dat het een 50/50 is.
Als je die wedstrijden terug ziet zie je ook dat echt alles meezit, dat moeten we gewoon weer eens hebben.. en iedere bal die Robben nu schiet is levensgevaarlijk, ik geloof er in!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:42 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Nederland heeft wel Frankrijk en Italie verslagen in 2008 wat misschien duidt op het feit dat we extra goed spelen tegen goede teams?
De laatste nederlaag was toch gewoon op Euro 2008?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:42 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Volgens mij was dat later. Stuk later zelfs.
Ik dacht dat Oranje's laatste nederlaag dateerde van voor Euro2008
Die om het echie ging idd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
De laatste nederlaag was toch gewoon op Euro 2008?
Nou ik heb die samenvattingen terug gezien. Italie was inderdaad niet heel veels soeps maar NL was erg sterk tegen Italie hoor. Frankrijk daarentegen voetbalde gewoon zeer sterk en maakte enorm veel kansen niet af. Pas na EK2008 zakten die teams helemaal af.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:44 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
zo goede teams waren het niet achteraf gezien, kijk wat ze daarna gepresteerd hebben. zet onze overwinning wel in perspectief
Maar vergeet ook niet dat V persie en Robben toen wisselspelers waren he. En elia hadden we toen ook niet. Dit team vind ik toch echt wel sterker dan in EK2008 en dat vind ik ook vrij hoopvol.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Als je die wedstrijden terug ziet zie je ook dat echt alles meezit, dat moeten we gewoon weer eens hebben.. en iedere bal die Robben nu schiet is levensgevaarlijk, ik geloof er in!
Nee dat is toch gewoon reglementair een gelijkspel? Na 90 minuten stond het immers 1-1quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
De laatste nederlaag was toch gewoon op Euro 2008?
Eens. Van Persie in bloedvorm met een Robben naast hem, wat willen we als Nederlands elftal zijnde nog meer?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:10 schreef Jojoortje het volgende:
Tuurlijk kan het...Het wordt sowieso een mooie open wedstrijd. Hopen dat van Persie zich eens laat zien, want die mis ik het hele toernooi al
neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
ehm, al die mensen die het over Káká hebben, hij is geschorst toch?
/care, daar loert toch niet het gevaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 01:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
ehm, al die mensen die het over Káká hebben, hij is geschorst toch?
eh, 3e gele kaart?quote:
2 gele kaarten = schorsing, en elke daarop volgende is ook een schorsing. Hij kreeg er 2 tegen Ivoorkust. Bij nos.nl/wk2010 staat hij ook op 3quote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:05 schreef N-E-R-D het volgende:
hij staat nu op 1 gele kaart en dat is geen schorsing.
1 geel = nietsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:11 schreef N-E-R-D het volgende:
Hoe kom je erop dat 1 kaart na een al gekregen schorsing gelijk nog een schorsing betekend
Volgens mij is het nog altijd gewoon 2 gele kaarten of 1 rooie voor een schorsing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |