Nope, Kaka is met Ronaldo tot nu toe de grootste faler dit WK.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:20 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Jeps, dat zal hem uit zijn wedstrijd halen. Alhoewel, moet Nederland nu écht bang zijn voor een aanstellende Kaka, die dit WK niets presteert?
Dan heb je wellicht gelijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Nouja hij is 'superstitious', daar valt het geloof in een god ook onder.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nope, Kaka is met Ronaldo tot nu toe de grootste faler dit WK.
Ik kan mij herinneren dat jij altijd pessimistisch was over de resultaten van NL tegen slowakije etc etc. Als dat zo is, wijzig dan aub even je mening over Brazilie. Het lot lijkt zich namelijk steeds tegen jouw te kerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:26 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik zeg: 4-0 voor Nederland, waarbij Robben alle doelpunten maakt....wel nog voor de rust natuurlijk. Daarna gaat Robben door en maakt hij er nog twee. Historische einduitslag tussen deze twee absolute grootheden. Dat zeg ik iedereen.![]()
![]()
BIJGELOVIG.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:28 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ik kan mij herinneren dat jij altijd pessimistisch was over de resultaten van NL tegen slowakije etc etc. Als dat zo is, wijzig dan aub even je mening over Brazilie. Het lot lijkt zich namelijk steeds tegen jouw te keren
Ow kut, dan stap ik daar NU van af.quote:
dat 23 duels ongeslagen geeft je niets als je met 2 - 0 het veld afgetikt wordt tegen brazilie. Nederland heeft niet echt enorme tegenstanders gehad tot nu toe. Het is enorm belangrijk dat we wederom goed de wedstrijd controleren en snel scoren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:29 schreef Paul-89 het volgende:
Daarbij hebben we gewoon een ontzettend stabiele ploeg (23 duels ongeslagen,weinig doelpunten tegen) daarbij een vrachtwagen aan ervaring daarbovenop voorin een hoop onverspelbaarheid. Ik denk dat het voor Brazilië een hele grote kluif gaat worden en heb er alle vertrouwen in.
Dat gaat gebeuren. Ik ben er zeker van. Robben komt tot volledige ontbolstering.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:31 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
dat 23 duels ongeslagen geeft je niets als je met 2 - 0 het veld afgetikt wordt tegen brazilie. Nederland heeft niet echt enorme tegenstanders gehad tot nu toe. Het is enorm belangrijk dat we wederom goed de wedstrijd controleren en snel scoren.
Ik zal niet eens weten wanneer de laatste nederlaag was?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:29 schreef Paul-89 het volgende:
Daarbij hebben we gewoon een ontzettend stabiele ploeg (23 duels ongeslagen,weinig doelpunten tegen) daarbij een vrachtwagen aan ervaring daarbovenop voorin een hoop onverspelbaarheid. Ik denk dat het voor Brazilië een hele grote kluif gaat worden en heb er alle vertrouwen in.
Nee klopt maar zulke dingen toont wel aan dat het gewoon een stabiele/goede ploeg is en ze dus genoeg zelfvertrouwen zullen hebben. En de ervaring in het elftal vind ik enorm belangrijk, jongens als Kuyt, Sneijder, De Jong, van Persie, van Bommel, Robben etc.. hebben nu de leeftijd en genoeg ervaring in de top om te weten hoe het er aan toe gaat in zulke wedstrijden, het is zeg maar 'niets nieuws' natuurlijk je went er nooit aan maar andere jaren was de ploeg vaak wat grilliger/ beetje onervaren en liet zich intimideren/uitlokken. Daarbij lijken me Cocu en F. de Boer ook nuttige krachten deze dagen, ze kunnen denk ik de groep perfect op scherp zetten gezien hun ervaring met de 1/2 finale tegen de Brazilianen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:31 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
dat 23 duels ongeslagen geeft je niets als je met 2 - 0 het veld afgetikt wordt tegen brazilie. Nederland heeft niet echt enorme tegenstanders gehad tot nu toe. Het is enorm belangrijk dat we wederom goed de wedstrijd controleren en snel scoren.
2008 van Australiëquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:34 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ik zal niet eens weten wanneer de laatste nederlaag was?
Was dat dan die uitwedstrijd toen Van der Wiel naar een concert van die rapper moest?quote:
Ben ik met je eens. Maar eigenlijk, hoe frustrerend ook, gaat het hoogstwaarschijnlijk aan factoren liggen zoals 'geluk' 'fitheid' 'kansen afmaken'. Ik denk echt dat het een 50/50 is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:36 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee klopt maar zulke dingen toont wel aan dat het gewoon een stabiele/goede ploeg is en ze dus genoeg zelfvertrouwen zullen hebben. En de ervaring in het elftal vind ik enorm belangrijk, jongens als Kuyt, Sneijder, De Jong, van Persie, van Bommel, Robben etc.. hebben nu de leeftijd en genoeg ervaring in de top om te weten hoe het er aan toe gaat in zulke wedstrijden, het is zeg maar 'niets nieuws' natuurlijk je went er nooit aan maar andere jaren was de ploeg vaak wat grilliger/ beetje onervaren en liet zich intimideren/uitlokken. Daarbij lijken me Cocu en F. de Boer ook nuttige krachten deze dagen, ze kunnen denk ik de groep perfect op scherp zetten gezien hun ervaring met de 1/2 finale tegen de Brazilianen.
Nee,quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Was dat dan die uitwedstrijd toen Van der Wiel naar een concert van die rapper moest?Kan me niks meer herinneren van die nederlaag.
Nederland heeft wel Frankrijk en Italie verslagen in 2008 wat misschien duidt op het feit dat we extra goed spelen tegen goede teams?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:39 schreef DrDentz het volgende:
Nederland is wel een echte reuzendoder dan hè. Poe poe. Het onbeduidende "The Netherlands", dat waarschijnlijk ergens tussen Polen en Finland ligt, schakelt het machtige Brazilië uit. Ik zie het al helemaal voor me.
Volgens mij was dat later. Stuk later zelfs.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Was dat dan die uitwedstrijd toen Van der Wiel naar een concert van die rapper moest?Kan me niks meer herinneren van die nederlaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |