Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:06 schreef Perox het volgende:
"Het is simpel, als hij wint heb hij gelijk. anders hebben die andere gelijk."
Ik vind het prima als je dit het zakelijke voetbal noemt, en ik moet toegeven dat Nederland nog niet in de problemen is geweest. Maar als ze er uit liggen tegen Brazilië dan blijft het rendement gewoon nul. De Brazilianen zijn niet geweldig. Een goede ploeg, met de nodige mazzel hier en daar, niet heel veel beter dan Nederland naar mijn mening.
Wij hebben Robben nu weer terug, en die kan mogelijk het verschil gaan brengen.
Ik verwacht veel spanning en drama, in de vorm van pingels, rode kaarten of iets dergelijks. De winnaar gaat hier niet ongeschonden uitkomen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
quote:Brazilië hoeft niet te bang zijn voor de Nederland, ze zijn al "klanten" aan onze zeer lang. Wij exporteren naar hen van marihuana en prostituees.
quote:Pronuncie o nome do goleiro da Holanda: Stekelenburg.
... laten we het erover eens zijn dat het niet aan de attractieve speelwijze lag.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:07 schreef Klummie het volgende:
[..]
Yup maar in de finale ontbrak het he, iets teveel druk toch?![]()
Zweden is ook kleiner. Geen idee hoe die speelden overigens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
en nederland is maar een klein land he? alleen urugauy en hongarije zijn nog kleinere landen die ooit de finale hebben bereikt. en ook hongarije kon dat alleen maar door een aparte, proactieve speelstijl aan te meten
Precies... gewoon op zijn Duits doorgaan!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:07 schreef Klummie het volgende:
Zowel in 1994 als in 1998 als nu speelt Oranje terecht voor het resultaat. En het kan mij echt niet schelen hoe dat resultaat bereikt wordt.
quote:
winnen ze dit WK.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
2 juli 2010 16.00u... Ben nu al zenuwachtig. Als ze winnen dan... [even nadenken]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk het niet.quote:
de laatste 4 wedstrijden waren zakelijk, op zijn duits 1-2 goals scoren en dan geen kansen weggeven, nederland moet wel meer in zijn mars hebben mag ik hopen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:35 schreef Jojoke het volgende:
Ik verwacht eigenlijk niet dat we het gaan redden, tenzij ze behoorlijk verbeteren in deze wedstrijd. Maar het zou werkelijk legendarisch zijn als we van Brazilië winnen.Vrijwel geen hond die dit WK op Nederland let, aangezien we best saai spelen. We rollen bijna geruisloos naar de kwartfinales. Het zou toch prachtig zijn als we daarin op geslepenheid van Brazilië winnen, zoals sommige Nederlandse analisten verwachten. Het zal me benieuwen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:34 schreef Kekster het volgende:
Ik wens Nederland succes
Wacht, was jij gisteren niet voor Portugal, relkloontje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-06-2010 09:10:25 ]
Heb ik ook een tijd gehad, tot ik ze volledig weggespeeld zag worden door Zidane in z'n eentje. Vier jaar geleden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:56 schreef Jivis het volgende:
Er bekruipt me gewoon steeds het gevoel dat ik me niet kan voorstellen dat Brazilië een wedstrijd verliest. Zelfs al hebben ze nu niet het beste elftal, ze lijken toch altijd het beetje extra en geluk te hebben dat Oranje ontbeert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |