Wegens gezinsuitbreiding hebben we wat ruimte nodig in ons kleine huisje
bij alles heb ik geen idee wat het moet kosten, dus kom met een leuk bod of een mooie ruil (alleen interesse in Nikon)
in de aanbieding :
2x een muur bevestiging met een verstelbare arm (staat wat losjes ingesteld, nooit zin gehad om moeite te doen om te kijken of ik hem kon afstellen dat er zwaardere flitsers aan kunnen)
![]()
1x een muur beugel die wat langer is (heeft wel een zwaardere flitser aan gehangen, 600w met softbox ) en is iets in te stellen dmv dacht een m10 bout losser/vaster te draaien
![]()
om deze beugels te kunnen vullen heb ik:
2x een 150W falcon flitser
![]()
![]()
![]()
hier heb ik ook nog 2 maal een statief voor:
![]()
![]()
ook de grotere broer is in de aanbieding, echter maar 1X
![]()
![]()
![]()
met het statief ook 1X
![]()
ik heb 1x een (uit mijn hoofd) 50/50 softbox voor (voor de 150 of 300)
![]()
en 1X een wit plutje
![]()
zo, dat waren de flitsers.
natuurlijk is het niet leuk om alleen een flitser in je kamer te zetten, dus hebben we ook nog een achtergrond systeempje,
![]()
![]()
hier bij wil ik ook in 1 keer van de 3 rollen papier af. dus liefste in 1 koop
1maal zwart, 1maal geel, en 1 maal grijs
![]()
voor de mensen die niks met papier hebben, heb ik nog 3 doeken. zijn een 3m bij 6m of langer
bij interesse, zal ik hem opmeten, maar liggen al even zo opgevouwen, dus kan best zijn dat ze groter/kleiner zijn
![]()
verder kan het leuk zijn om wat rook te gebruiken bij foto's dus wie wil. een rookmachientje. met nog een 4.5liter aan vloeistof
![]()
er zijn vast mensen die denken dat ze handig zijn, dus voor hen wit licht doorlatend, of zilver, met relief papier waarmee of reflectie of diffuus licht te creëren is. ze zijn best breed de rollen dus is best wal leuks mee te maken. (zelf het wel eens voor een product tafel gebruikt maar ja, stock foto is niet mijn ding)
![]()
![]()
ook in de collectie heb ik nog een statief tekoop (kan een dslr met een redelijke lens hebben) maar het is geen manfrotto. dus verwacht niet iets geweldigs.
![]()
![]()
onder de noemer echt oude meuk,
een droog kastje voor polaroid foto's
nooit aan gezet dus geen idee hoe wat en of het werkt
![]()
voordat je een foto maakt wil je natuurlijk je polaroid cassettes uit een leuk doosje halen om aan de slag te kunnen.
(ook hier bij nooit stekker in stopcontact gehad. dus geen idee wat hij doet. en waar het knopje en de 2 lampjes voor zijn)
![]()
![]()
![]()
yup ook de polaroid cassettes kunnen weg. geen idee hoe lang na dato je er nog een foto mee kan maken maar ach, anders staat het leuk in de kast misschien
![]()
![]()
na het scrollen door heel dit verhaal met veel te veel foto's snappen de modjes vast waarom ik een los topic heb geopend en het niet in het ruilhoekje neer heb gezet.
en omdat met deze stapel spullen makkelijk een fotter die wil beginnen met bv. studio fotografie een complete studio in zou kunnen richten, leek me het handiger om dit hier te plaatsen als in V&A
PS. versturen zou kunnen maar doe ik liever niet. dus de voorkeur is
afhalen in Valkenswaard.