waar kan ik dat vinden?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:59 schreef BigPimp het volgende:
Je hebt verschillende soorten casette's van polaroids. Welk type is het?
Of kun je anders de afmetingen ervan doorgeven?
Je hebt een PM van mij!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:00 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
waar kan ik dat vinden?
werden voor een pasfotocamera gebruikt ooit lang geleden
info van zwart / wit cassete.
(c)2004 polaroid corparation; polaroid(r); TM: Polaroid and pixel design , and polacolor. 0631-1-23-1 1B4656n 9007137
losse print text : polapan pro100 use befor 02/2007 www.polaroid,com
meer staat er niet op
100 euro lijkt me een mooi bedrag.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:36 schreef janeway het volgende:
Ok wat vraag je voor die 2x (150w)flitser met statief?
Zal eens kijken of ik er uit kan komen wat het moet opbrengen ........... Weinig zin in, maar is misschien wel zo handig.quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:13 schreef RonaldV het volgende:
Misschien moet je iets van richtprijzen er bij zetten. Ik heb ook geen flauw idee van de waarde, maar ik stel me voor dat je niet met een paar tientjes klaar bent? Dat spul is in de winkel al behoorlijk aan de prijs, dus gebruikt zal het nog steeds niet echt een koopje zijn.
Nou ja: relatief natuurlijk wel, maar het slaat nog steeds een deuk in je portemonee.
Voor mijn andere achtergrondsysteem heb ik bijna 100euro gehad, dus denk dat alles tezamen wel een ruime 130 mag opbrengen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 00:30 schreef Puala het volgende:
Ik wil graag weten wat je voor het achtergrond systeempje incl. papier + doeken wilt hebben.
Mocht ik dat bedrag er voor neer willen leggen.. Waar zou ik het op kunnen halen? Oh en kan ik het bij deze reserveren?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:30 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Voor mijn andere achtergrondsysteem heb ik bijna 100euro gehad, dus denk dat alles tezamen wel een ruime 130 mag opbrengen.
Ophalen kan in Valkenswaard,quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Mocht ik dat bedrag er voor neer willen leggen.. Waar zou ik het op kunnen halen? Oh en kan ik het bij deze reserveren?![]()
Voor 50euro mag je het ophalen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:15 schreef T42 het volgende:
wat moet je hebben voor alle polaroid spul samen?
Als je het alleen over het katrollen set hebt, daar houd ik nog wat van over, zoals je gezien hebt is er een gegaardige voor het papier, maar zijn dacht ik 275 lang.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:07 schreef Re het volgende:
ik wil wel 1 zo'n set hebben
[ afbeelding ]
, en hoe lang zijn die rollen papier?
110 geboden danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:38 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Ophalen kan in Valkenswaard,
Voor het achtergrondset en de rollen papier is dat voldoende.quote:
De doeken mag je dan houdenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:14 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Voor het achtergrondset en de rollen papier is dat voldoende.
Maar met de doeken erbij moet het wel iets meer zijn
ga ik bod van 30 doenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:44 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
Voor 50euro mag je het ophalen.
en bij mij is het wie niet waagt wie niet wint, en nee heb je ja kun je krijgenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:28 schreef PKfotografie het volgende:
Het is of bieden, of vragen, maar niet mij het laten bedenken en dan er een slag onder gaan zitten.
Dat was ook exact mijn gedachtequote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:49 schreef T42 het volgende:
[..]
en bij mij is het wie niet waagt wie niet wint, en nee heb je ja kun je krijgenkon het toch proberen
ik moet elk dubbeltje omdraaien soms een paarkeer daarom
je hebt een pmquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:14 schreef PKfotografie het volgende:
Hèhè, das waar. Maar ik denk dat ik al erg nette prijzen neer zet, nog geen 25% van de nieuwprijs.
nieuwprijs is een ruime 100 duurderquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:54 schreef PiperMaru het volgende:
Ik ben wel geinteresseerd in de Falcon Eyes flitsers. Doe je daar ook synckabels bij? Vind 100 euro voor 2 flitsers wel flink aan de prijs gezien het om een verouderd model gaat en de nieuwprijs 179 is incl 2 softboxen.
Daarom E75 geboden voor de twee 150w flitsers, statieven, softbox en plu.
Nieuwprijs van een nieuwer model ja (GN150MV) met 2 softboxen 50x70, synckabels etc. Maar ik begrijp dat je niets met de prijs wilt doen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:39 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
nieuwprijs is een ruime 100 duurder
linkjequote:Op zondag 22 augustus 2010 21:55 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Nieuwprijs van een nieuwer model ja (GN150MV) met 2 softboxen 50x70, synckabels etc. Maar ik begrijp dat je niets met de prijs wilt doen?
pm gelezen en in ernstige overweging.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef tomdg het volgende:
@PKfotografie: je hebt een pm over de flitsers :-).
Okee, nu zie ik het. My bad, verkeerd gekeken. Deze zijn boven mijn budget en ik zie dat je een andere koper hebt, dus succes met de verkoopquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
linkje
iets met de prijs doen is iets anders.
maar iets met de prijs doen omdat men een laag inkoop getal roept van een ander model. das voor mij een slecht argument
ik bel je vanaaf evenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:55 schreef PKfotografie het volgende:
Achtergrond set en papier gereserveerd,
Al het polaroid spul gereserveerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |