Waarom?quote:
Idd, maar waarom 'incident'?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Zelfmoord is ook nog een optie, hij had wel veel problemen laatste tijd
Hij heeft ook heel wat rechtzaken gewonnen. Dus zijn vertrouwen was niet misplaatst. Hij bewoog zich grotendeels in de mazen van de wet. Legaal: ja, netjes: nee.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:39 schreef ondeugend het volgende:
Ik las laatst nog een interview met hem in revue of panorama... hij zag de volgende rechtszaak weer met vertrouwen tegemoet. Eeder had hij ook al ruzie met grolsch.
Precies... daarom denk ik dat het een afrekening is.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:40 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Hij heeft ook heel wat rechtzaken gewonnen. Dus zijn vertrouwen was niet misplaatst. Hij bewoog zich grotendeels in de mazen van de wet. Legaal: ja, netjes: nee.
Ah dan was jij die ene.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:40 schreef Mercer het volgende:
[..]
Omdat ik het een hele interessante, leuke, intelligente man vond. Daarom!
My thoughts exactly. Maar vanwaar de berichtgeving 'incident', hier zou ik wel wat meer over willen weten. Ik heb een keer kennis met hem mogen maken. Het is een schuchtere, intelligente man. Maar met veel vijanden.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Precies... daarom denk ik dat het een afrekening is.
Precies, het was vast een l#l van een vent, maar dat is geen reden om iemand koud te maken. Dat doe je alleen uit zelfverdediging.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:40 schreef Skv het volgende:
Die vent heeft nergens vrienden gemaakt. Wat overigens geen reden is om 'm koud te maken.
Zijn bijnaam was toch ook Jägermeister?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies, het was vast een l#l van een vent, maar dat is geen reden om iemand koud te maken. Dat doe je alleen uit zelfverdediging.
oei..quote:Op maandag 28 juni 2010 23:50 schreef kamstra het volgende:
Nu @ met het oog op morgen Oscar Hammerstein die bevestigt dat het zelfmoord is
Verbaast me - zoals eerder gezegd - niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:50 schreef kamstra het volgende:
Nu @ met het oog op morgen Oscar Hammerstein die bevestigt dat het zelfmoord is (met slag om de arm om het met eigen ogen te zien)
Zijn zelfmoord?quote:
Ligt eraan hoe ze 'm hebben aangetroffen...quote:Op maandag 28 juni 2010 23:52 schreef ondeugend het volgende:
Raar dat ze bij vermoeden van zelfmoord uren in de tuin onderzoek doen?
Ik ook wel eigenlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:44 schreef InGebruik het volgende:
Ben benieuwd wat hier heeft plaatsgevonden!
Had hij serieus een gepantserde slaapkamer? Dat is wel super eind-baas. Dat moet ik ook hebben.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:53 schreef Manono het volgende:
kortgeleden repo op tv waarin hij zijn huis en gepantserde slaapkamer liet zien, iemand (Pauw?)_ vroeg geloof ik nog iets als, vind u dit wel verstandig.. dacht nog nie verstandig
tja zoveel mensen die zijn bloed wel konden drinken
Was het een homo?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:53 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ik ook wel eigenlijk.
Het eerste waar ik aan dacht toen het net bij de NOS in het journaal werd gemeld was zelfmoord.
Maar een misdrijf is ook zeer waarschijnlijk, de man had meer vijanden dan vrienden.
Hij heeft een hoop gasten genaaid. Letterlijk en figuurlijk.
Het is trouwens wel logisch dat de politie het over een incident heeft.
Die willen eerst zelf voor 100% zeker weten wat er precies gebeurd is.
En natuurlijk je Porsche uitrusten met kogelwerend glas! Heel erg belangrijk!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Had hij serieus een gepantserde slaapkamer? Dat is wel super eind-baas. Dat moet ik ook hebben.
Menig jongetje in menig park kan daar over meepraten, denk ik.quote:
Dikke kluisdeur met cijfercode enshit.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Had hij serieus een gepantserde slaapkamer? Dat is wel super eind-baas. Dat moet ik ook hebben.
zijn veel mensen die dat hebben, iig gepantserde deuren ed, overvallen en ontvoeringen thuis schijnen in een bepaalde groep veel voor te komenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gewoon schuldeisers.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:01 schreef Mercer het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor rol Heineken en Anheuser Busch hierin hebben gespeeld.
vertaald met Google:quote:Sjoerd Kooistra nos TT's , será uma marca de carro ?
1 minute ago via web
quote:Sjoerd Kooistra in TT's, is een merk van de auto?
?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:05 schreef Mr.Chandon het volgende:
Zal vaker wat submitten op de FP, ban voor twee wekenconjo.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:06 schreef Mercer het volgende:
[..]
?
Waarom staat er trouwens niets op de frontpage?
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:56 schreef Ferdo het volgende:
Mr.Chandon, schelden naar crew, twee weken.
Ik submit iets om half 12, wordt kwart voor 12 geplaatst en ik krijg niet eens creditsquote:
Maar ach, Frontpagequote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:09 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Ik submit iets om half 12, wordt kwart voor 12 geplaatst en ik krijg niet eens credits. Twee weken ook, overdrijven is ook een kunst.
Ik had om 23:14 al gesubmit en ook geen credits. Zijn credits zo belangrijk dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:09 schreef Mr.Chandon het volgende:
[..]
Ik submit iets om half 12, wordt kwart voor 12 geplaatst en ik krijg niet eens credits. Twee weken ook, overdrijven is ook een kunst.
Nee belangrijk niet, maar wel netjes. 5 minuten later werd ook een stuk (wel dubbel) erop gezet door Angelo en daar waren de credits wel gewoon genoemd (o.a. jouw naam ook). Noem het kommaneukenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:12 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik had om 23:14 al gesubmit en ook geen credits. Zijn credits zo belangrijk dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |