Rob ehmmquote:Op maandag 28 juni 2010 22:41 schreef Bellatrix het volgende:
Nee Mar, ik denk zo'n jongen met donker haar, en die houdt van strandfeesten, en hij heet Rob denk ik en hij is lang.
Pardonquote:Op maandag 28 juni 2010 22:39 schreef Marlalala het volgende:
Uit nieuwsgierigheid...wat voor type zou er bij mij passen denk je?
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:42 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Rob ehmm
Ik zat meer te denken aan Bor
Gezellie.quote:
Wie is dat? Oja McConnaughey.quote:
quote:Paraguay v. Japan 2-1 3
Spanje v. Portugal 2-2 5
Ik heb hem geopend hoorquote:
ik bedoelde meer in de fobo-sfeerquote:Op maandag 28 juni 2010 22:44 schreef gomi het volgende:
[..]
jij? iemand die een beetje leuk gek is denk ik
Ik vergeet Kally nooitquote:Op maandag 28 juni 2010 22:44 schreef crv het volgende:
Je vergeet Kally, D.
quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2010 22:46 schreef OmniRocket het volgende:
wat mij opviel is dat van Persie werd gelaserd toen die gewisseld werd....
mannen die vrouwen haten al gelezen?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had mn boek eindelijk uit....ff nieuw leesvoer verzinnen
ah k. ben er nu in bezig, vandaarquote:Op maandag 28 juni 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee maar dat zij n niet mijn soort boeken...word gewoon een oude S King weer
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:51 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar van vrouw naar zus vond ik wel een beetje een schokkende overgang tbh
King.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee maar dat zij n niet mijn soort boeken...word gewoon een oude S King weer
Ja en bij jou in de RLSquote:
ja dat was de volgende opmerkiung hahahaquote:Op maandag 28 juni 2010 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat je wat over z'n broek zou zeggen
Laat het over je heen komen.quote:
Nee precies goed.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vat dit waarschijnlijk weer verkeerd op
Scheurtjes in het elftal, was wat ik hoorde toen ik lapo had, wist het nietquote:
Oeh die heb ik nog niet gelezen. Zijn meest recente die ik gelezen heb is Mobile waarschijnlijk.quote:
Nee dat bekende zeikwijfquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:56 schreef crv het volgende:
* gaat plat, was al vanaf 4 uur op dus[ afbeelding ]
Ciao tot morgen
Die is heel goed jaquote:Op maandag 28 juni 2010 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh die heb ik nog niet gelezen. Zijn meest recente die ik gelezen heb is Mobile waarschijnlijk.Vet wel.
Ja hallo waarom moet je er weer iets seksueels van maken, en mijn naam verder verdoezelenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Scheurtjes in het elftal, was wat ik hoorde toen ik lapo had, wist het niet
Of we doen het op zijn Bella's en gewoon scheurtjes
Zwitserleven.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:56 schreef crv het volgende:
* gaat plat, was al vanaf 4 uur op dus[ afbeelding ]
Ciao tot morgen
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hallo waarom moet je er weer iets seksueels van maken, en mijn naam verder verdoezelen
Als dat nog kan.
Ik kan er niets aan doen, het komt (quote:
Sex is toch niet iets vies ofzo?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja hallo waarom moet je er weer iets seksueels van maken, en mijn naam verder verdoezelen
Als dat nog kan.
Nee maar ik word gewoon moe van mezelf.quote:
Dag moppie, morgen hoor je mequote:Op maandag 28 juni 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Slapen.....dag meiske...en de rest van deze gezellige sc uiteraard
O ik niet van jouquote:Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar ik word gewoon moe van mezelf.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
trusten laysaquote:Op maandag 28 juni 2010 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee maar ik word gewoon moe van mezelf.
Heyy... Een vrouw die niet 2 dingen tegelijk kan?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:05 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga naar TAL, ik word gek van dat geheen en weer![]()
wie is dat in je icon/avatar foto ??quote:
Ik hoop het!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:28 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen, op deze zonnige laatste dag van Portugal op het Wk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:31 schreef crv het volgende:
Grüez Zsammen![]()
Goed geslapen iedereen?
Ben al fris,fruitig, up & running op de zaak.goedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slecht geslapen, en moe![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:01 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom zijn sommige collega's nou nooit op tijdnu kan ikniet naar binnen
mogge C_A,quote:
ah dat verklaart hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
Slecht geslapen, en moe
Olaquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:40 schreef iBenny het volgende:
iBenny.
Paraguay v. Japan 1 0 4
Spanje v. Portugal 2 1 4
gelukkig werk ik maar tot half 4quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:38 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
mogge C_A,
Nou jou dag begint goed zo te lezen![]()
Denk dat je niet veel meer nodig hebt om op de kast te komen
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:05 schreef Symphonic het volgende:
ik heb echt geen flauw idee wat ik van de wedstrijden moet denken van vandaag.
Het maakt me ook eigenljik niet uit, als Portugal maar vertrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:36 schreef crv het volgende:
Telegraaf Sport heeft een dagelijkse video.
Deze keer hebben ze een filmpje over de "arme" voetbalsletjes . ze mogen hun mannetje eindelijk zien na drie weken droog te hebben gestaan![]()
Video Terugblik op Oranje
Zie je ze in het begin door het vliegtuig lopen
1e ...EX, 2e EX,. 3e EX ... allemaal EX-en
is dat een collega?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lees jij wel eens voor je postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
goedemorgen
ik ga me zo maar eens douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bespaar me de details
quote:
quote:
nou vind jequote:
Ow, jullie zitten zeker allemaal in dat andere topic te ouwehoerenquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
Ow, jullie zitten zeker allemaal in dat andere topic te ouwehoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga douchen en ik moet om 1 uur de deur uit voor de fysio. Ben om half drie wel weer zo'n beetje terug denk ik
quote:
Vrouw van weinig woorden vandaagquote:
Handjes thuis hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga douchen en ik moet om 1 uur de deur uit voor de fysio. Ben om half drie wel weer zo'n beetje terug denk ik
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
Ow, jullie zitten zeker allemaal in dat andere topic te ouwehoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lurker![]()
Dankquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Vrouw van weinig woorden vandaagnee ben aan het dagdromen in TALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Geil dingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh my god...mn oog is helemaal rood doorlopen
Ja geen idee.. zo maar uit het nietsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Geil ding
Wat heb je gedaan?
Denk dat ie compleet ingegipst isquote:
Stuur wat hierheenquote:
Gebroken ribquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ff wat gemist denk ik, wat had die dan?
ik kan de buierenradar helaas niet beinvloedenquote:
Ja enquote:
Heb ik ze nu weggejaagd of zijn ze weer aan het "werk"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:57 schreef crv het volgende:
[..]
Ja enJullie vrouwen scheppen toch altijd zo op dat je meer dingen tegelijk kunt doen
mijn baas vind het niet zo leuk denk ik.... krijg soms ook controle... teveel internetten is waarschuwingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:57 schreef crv het volgende:
[..]
Ja enJullie vrouwen scheppen toch altijd zo op dat je meer dingen tegelijk kunt doen
pfff wel triest, zit een beetje mezelf te quotenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:01 schreef crv het volgende:
[..]
Heb ik ze nu weggejaagd of zijn ze weer aan het "werk"
das kutquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn baas vind het niet zo leuk denk ik.... krijg soms ook controle... teveel internetten is waarschuwing
Ja je gaat rare dingen doen als je helemaal remy benquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:01 schreef crv het volgende:
[..]
pfff wel triest, zit een beetje mezelf te quoten
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je gaat rare dingen doen als je helemaal remy ben
Een gekneusde maar eigenlijk gebroken rib. Of 3 of 8 of zoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ff wat gemist denk ik, wat had die dan?
Echt nieuws is dat niet natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Artikel is in duits, maar kort gezegd komt het erop neer dat Bier goed voor je is![]()
Gute Nachricht für Biertrinker
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt nieuws is dat niet natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
ook een ritje met de bus gemaakt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een gekneusde maar eigenlijk gebroken rib. Of 3 of 8 of zo
had em eigenlijk ff moeten knippenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het weer teruggezet
Had ff van die S een N gemaakt net
Probeer eens een ruggewervel, kan je lachenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook een ritje met de bus gemaakt?
Damn dat doe verdomde pijn gekneusde/gebroken ribben...
Is er zo weinig ingeslagen of zijn er zoveel breukenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal dan waarschijnlijk neit oranje zijn
Oranje gips niet aan te slepen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal dan waarschijnlijk neit oranje zijn
Oranje gips niet aan te slepen
Reminds mequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is in de badkamer uitgegleden trouwens.
Nee hoor, over 34 minuten al.quote:
Speciaal voor jouw beetje sfeerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:28 schreef Supersoep het volgende:
Godverdomme die vieze Wolter Kroes, GVD !!!!!!!!1111
Neejquote:
ja dat is dubbelkut, maar dat hoef ik jou niet te vertellen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer eens een ruggewervel, kan je lachen
ow sorryquote:
Ja, precies dat. Met de nadruk op "langzaam" en op "een beetje"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:40 schreef Symphonic het volgende:
Gaat het langzaam wel een beetje beter inmiddels?
Wellusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:53 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de middagwedstrijd he-le-maal neit interessant
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:53 schreef iBenny het volgende:
en dan ben je alweer een half jaar onderweg. Balen zegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, precies dat. Met de nadruk op "langzaam" en op "een beetje"
Je negeert en ontvlucht je werkelijke gevoelensquote:
het is in ieder geval een stuk minder als in het begin van het tournooi.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:09 schreef crv het volgende:
Dacht dat ze die tering toeters zouden dempen
Wel joh, er moeten veel goals vallen voor mijn poolquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:53 schreef iBenny het volgende:
vind jequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is in ieder geval een stuk minder als in het begin van het tournooi.
quote:
Nou op mijn stream wordt ik er tuureluurs van.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja zeker
Er zijn wel nog steeds momenten dat het wel wat erger is, maar voor de rest... Ja, dat is wel minder
gelukkiog wel, in het begin was hetnet of er een zwerm vliegen op de microfoon zatquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja zeker
Er zijn wel nog steeds momenten dat het wel wat erger is, maar voor de rest... Ja, dat is wel minder
Idd die dingen zijn duur en vaak nog lelijk ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:28 schreef Kally het volgende:
Ik heb een nieuwe hamsterkooi gekocht, wat zijn die duur![]()
Maar wel alles erop en eraan![]()
Die oude is niet meer te redden, katten hebben hem ergens vanaf gegooid
Dus je hebt de hamsters echt omgeruild?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:29 schreef Kally het volgende:
Ik ga hem nu even klaar maken voor zijn nieuwe bewoners
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkiog wel, in het begin was hetnet of er een zwerm vliegen op de microfoon zat
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
Hee Benny je hebt geen sig of ondertitel!![]()
Ja en dan ook nog naar de bekende weg vragenquote:
Het is zo leeg nou.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
klopt idd
Moet daar wat komen te staan dan?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is zo leeg nou.![]()
Doe maar wat je wil hoor.
what's on my head is called a bouquetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het is zo leeg nou.![]()
Doe maar wat je wil hoor.
More like an emmer.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
what's on my head is called a bouquet
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus je hebt de hamsters echt omgeruild?![]()
Baalmoment.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, en mijnfysio
heeft al een vriend naar nu blijkt
Nee ja ok, je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:42 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk niet, de kooi krijgt bewoners
quote:
Als dat maar goed gaatquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Die katten ook blij, die andere kooi was van plastic nu kunnen hun pootjes erdoor
Zit er nog 1 achter de kooi, kijk maar een staartquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:49 schreef Bellatrix het volgende:
Die kat.![]()
Lieve hamsters hoor.Hoe heten ze?
Origineel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit er nog 1 achter de kooi, kijk maar een staart![]()
En ze hebben dezelfde naam als de kinderen
Yepquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een schatjes
is dat je nieuwe laminaat
Ja het was Cataro en Ang, maar ze hebben het veranderdquote:
Ik weet niet wat de namen zijn maar alles is beter dan dat.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het was Cataro en Ang, maar ze hebben het veranderd
Dank jequote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de namen zijn maar alles is beter dan dat.!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:02 schreef crv het volgende:
Ben der ff niet en de complete setting is hier gewisseld![]()
Nou dag iedereen die weg is![]()
En Hallo iedereen die er is
Ik ben nog aan het bijkomen van het buiten zijn geweestquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat ie hier? Allemaal een fijne dag gehad
Geen last van regen gehad?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen van het buiten zijn geweest
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Nou nee gewerkt, ben net thuisquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb gewerkt, heb er alweer 70km opzitten tussen Almere en Zoetermeer.quote:
quote:
Ach over algemeen vind ik m'n werk wel leuk.quote:
En dat heb je ook bijna?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:17 schreef Koen66 het volgende:
Maar heb het wel ff gehad, te vaak moe; kortom toe aan vakantie
Elke dag zo lang rijden? Waarom? Is er geen baan bij je in de buurt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb gewerkt, heb er alweer 70km opzitten tussen Almere en Zoetermeer.
Ben nu ff aan het uitwaaien op een bankje op een carpoolplaats, zometeen kids ophalen bij de BSO.
Ik reis ook regelmatig rond de 100km enkele reis voor mijn werk. is Afhankelijk waar de klant zich bevindtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Elke dag zo lang rijden? Waarom? Is er geen baan bij je in de buurt?
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
waar Matsui voor speelt. Niet paraguay
Ja maar toch niet elke dag.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:19 schreef crv het volgende:
[..]
Ik reis ook regelmatig rond de 100km enkele reis voor mijn werk. is Afhankelijk waar de klant zich bevindt
done thanksquote:
Ik ook en de laatste loodjes wegen het zwaarstquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach over algemeen vind ik m'n werk wel leuk.
(Oke, vakantie, terrasje, strand, stappen, allemaal leuker)
Maar heb het wel ff gehad, te vaak moe; kortom toe aan vakantie
Uiteraard, maar vind het in deze tijd iets te risicovol van baan te wisselen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Elke dag zo lang rijden? Waarom? Is er geen baan bij je in de buurt?
quote:
Da's het ergste soort hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou nu heb ik gefietst en dan is douchen lekkerder. Ik stonk naar wielrennerszweet
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou nu heb ik gefietst en dan is douchen lekkerder. Ik stonk naar wielrennerszweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |