quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:31 schreef crv het volgende:
Grüez Zsammen![]()
Goed geslapen iedereen?
Ben al fris,fruitig, up & running op de zaak.goedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slecht geslapen, en moe![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:01 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom zijn sommige collega's nou nooit op tijdnu kan ikniet naar binnen
mogge C_A,quote:
ah dat verklaart hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goedemorgen![]()
Slecht geslapen, en moe
Olaquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:40 schreef iBenny het volgende:
iBenny.
Paraguay v. Japan 1 0 4
Spanje v. Portugal 2 1 4
gelukkig werk ik maar tot half 4quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:38 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
mogge C_A,
Nou jou dag begint goed zo te lezen![]()
Denk dat je niet veel meer nodig hebt om op de kast te komen
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:05 schreef Symphonic het volgende:
ik heb echt geen flauw idee wat ik van de wedstrijden moet denken van vandaag.
Het maakt me ook eigenljik niet uit, als Portugal maar vertrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:36 schreef crv het volgende:
Telegraaf Sport heeft een dagelijkse video.
Deze keer hebben ze een filmpje over de "arme" voetbalsletjes . ze mogen hun mannetje eindelijk zien na drie weken droog te hebben gestaan![]()
Video Terugblik op Oranje
Zie je ze in het begin door het vliegtuig lopen
1e ...EX, 2e EX,. 3e EX ... allemaal EX-en
is dat een collega?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lees jij wel eens voor je postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
goedemorgen
ik ga me zo maar eens douchen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bespaar me de details
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
quote:
quote:
nou vind jequote:
Ow, jullie zitten zeker allemaal in dat andere topic te ouwehoerenquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
Ow, jullie zitten zeker allemaal in dat andere topic te ouwehoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga douchen en ik moet om 1 uur de deur uit voor de fysio. Ben om half drie wel weer zo'n beetje terug denk ik
quote:
Vrouw van weinig woorden vandaagquote:
Handjes thuis hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga douchen en ik moet om 1 uur de deur uit voor de fysio. Ben om half drie wel weer zo'n beetje terug denk ik
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:55 schreef crv het volgende:
[..]
Ow, jullie zitten zeker allemaal in dat andere topic te ouwehoerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lurker![]()
Dankquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:04 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Vrouw van weinig woorden vandaagnee ben aan het dagdromen in TALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey Geil dingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh my god...mn oog is helemaal rood doorlopen
Ja geen idee.. zo maar uit het nietsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey Geil ding
Wat heb je gedaan?
Denk dat ie compleet ingegipst isquote:
Stuur wat hierheenquote:
Gebroken ribquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ff wat gemist denk ik, wat had die dan?
ik kan de buierenradar helaas niet beinvloedenquote:
Ja enquote:
Heb ik ze nu weggejaagd of zijn ze weer aan het "werk"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:57 schreef crv het volgende:
[..]
Ja enJullie vrouwen scheppen toch altijd zo op dat je meer dingen tegelijk kunt doen
mijn baas vind het niet zo leuk denk ik.... krijg soms ook controle... teveel internetten is waarschuwingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:57 schreef crv het volgende:
[..]
Ja enJullie vrouwen scheppen toch altijd zo op dat je meer dingen tegelijk kunt doen
pfff wel triest, zit een beetje mezelf te quotenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:01 schreef crv het volgende:
[..]
Heb ik ze nu weggejaagd of zijn ze weer aan het "werk"
das kutquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn baas vind het niet zo leuk denk ik.... krijg soms ook controle... teveel internetten is waarschuwing
Ja je gaat rare dingen doen als je helemaal remy benquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:01 schreef crv het volgende:
[..]
pfff wel triest, zit een beetje mezelf te quoten
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je gaat rare dingen doen als je helemaal remy ben
Een gekneusde maar eigenlijk gebroken rib. Of 3 of 8 of zoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ff wat gemist denk ik, wat had die dan?
Echt nieuws is dat niet natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Artikel is in duits, maar kort gezegd komt het erop neer dat Bier goed voor je is![]()
Gute Nachricht für Biertrinker
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt nieuws is dat niet natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
ook een ritje met de bus gemaakt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een gekneusde maar eigenlijk gebroken rib. Of 3 of 8 of zo
had em eigenlijk ff moeten knippenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb het weer teruggezet
Had ff van die S een N gemaakt net
Probeer eens een ruggewervel, kan je lachenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook een ritje met de bus gemaakt?
Damn dat doe verdomde pijn gekneusde/gebroken ribben...
Is er zo weinig ingeslagen of zijn er zoveel breukenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal dan waarschijnlijk neit oranje zijn
Oranje gips niet aan te slepen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal dan waarschijnlijk neit oranje zijn
Oranje gips niet aan te slepen
Reminds mequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is in de badkamer uitgegleden trouwens.
Nee hoor, over 34 minuten al.quote:
Speciaal voor jouw beetje sfeerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:28 schreef Supersoep het volgende:
Godverdomme die vieze Wolter Kroes, GVD !!!!!!!!1111
Neejquote:
ja dat is dubbelkut, maar dat hoef ik jou niet te vertellen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Probeer eens een ruggewervel, kan je lachen
ow sorryquote:
Ja, precies dat. Met de nadruk op "langzaam" en op "een beetje"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:40 schreef Symphonic het volgende:
Gaat het langzaam wel een beetje beter inmiddels?
Wellusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:53 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de middagwedstrijd he-le-maal neit interessant
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:53 schreef iBenny het volgende:
Ik vind de middagwedstrijd he-le-maal neit interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |