Zo ik heb nu een alternatief voor chocoladequote:Op maandag 28 juni 2010 23:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, een mixje dat we regelmatig maakten met Franchelico.
http://www.drinksmixer.com/cat/434/
Klinkt allemaal vreemd maar het proeft echt alsof je een chocoladecake aan het eten bent. :S
Ik ben het eens met deze post.quote:
Ook zo'n geniaal moment dat hij z'n hand zo uitstak naar die scheids toen ie op de grond zat en dat die scheids hem overeind hielp. En lachen die manquote:Op maandag 28 juni 2010 23:15 schreef Smart_ass het volgende:
Hahha van Bommel vandaag trouwens met z'n knipoog enzo. Hij is mijn nieuwe held. Samen met Piet dan.
Ja, dat!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook zo'n geniaal moment dat hij z'n hand zo uitstak naar die scheids toen ie op de grond zat en dat die scheids hem overeind hielp. En lachen die man
FIFAquote:
Ja idd! Blijkbaar gaf hij die scheids ook nog een tik op z'n kont he.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ook zo'n geniaal moment dat hij z'n hand zo uitstak naar die scheids toen ie op de grond zat en dat die scheids hem overeind hielp. En lachen die man
Doe me daar een gifje van, jij weet altijd alles te vinden. Als UI graag.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, dat!Echt, wat een fucking baas ben je dan!
Vraag me af of het ooit eerder gebeurd is.
Omhoog geholpen willen worden door de scheids.BAAS DER BAZEN DIE VAN BOMMEL!!!
Je moet wel de 2e proberen, nee doe trouwens maar niet. Slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo ik heb nu een alternatief voor chocoladethanks.
3/4 vodka. YOU MADquote:Op maandag 28 juni 2010 23:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je moet wel de 2e proberen, nee doe trouwens maar niet. Slechte ervaringen mee.
Kan ik momenteel niet vinden.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:21 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doe me daar een gifje van, jij weet altijd alles te vinden. Als UI graag.
Verdomme Bragi. Posts van zeven jaar geleden vind je, je kan aan de hand van een fok-account iemands complete prive-leven boven water krijgen maar een momentje uit de wedstrijd van vanmiddag is teveel gevraagd?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Kan ik momenteel niet vinden.
Ik wil een gif van Kuyt die Sneijder op z'n schouder 'legt'.
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Verdomme Bragi. Posts van zeven jaar geleden vind je, je kan aan de hand van een fok-account iemands complete prive-leven boven water krijgen maar een momentje uit de wedstrijd van vanmiddag is teveel gevraagd?
Ja, fuck it.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |