Zij is echt zo kankermooi op deze foto.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.quote:
Zij is sowieso kankermooi.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:57 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zij is echt zo kankermooi op deze foto.
Ja! Hij blaast hier heerlijk in het rondquote:
True. Op de fotoshoot van Elle vind ik haar ook zo mooiquote:
Ik vind hem grappig.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:05 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind Johan Derksen soms zo omhooggevallen.
NEEEEEEE, chocoladecake. Slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:08 schreef wolvendagen het volgende:
Zo, ik gaat me klem zuipen. M'n moeder heeft godinnendrank gekocht.
[ afbeelding ]
Chocoladecake?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
NEEEEEEE, chocoladecake. Slechte ervaringen mee.
Jaquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]Sexy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Oh, oké. Ook super interessant zo zonder onderbouwende foto's ervan.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het kind van Adriana Lima is eng.
Haha ja, wat een smooth operator is het toch.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:15 schreef Smart_ass het volgende:
Hahha van Bommel vandaag trouwens met z'n knipoog enzo. Hij is mijn nieuwe held. Samen met Piet dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |