Denk dat jij daar meer last van hebt dan zij.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
Om mij te pesten?
Oke, je krijgt kutstraf.
Wat heb jij voor een nep Mac dan.quote:
Eén zonder numeriek.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk dat jij daar meer last van hebt dan zij.
[..]
Wat heb jij voor een nep Mac dan.
Lachen, man.quote:
Als ik iets toch irritant vind aan dingen als laptops en zo is toch wel het gebrek aan numpad.quote:
Die kinderlijke TT plus OP.quote:
Als ik wil rekenen gebruik ik mijn TI84+ wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als ik iets toch irritant vind aan dingen als laptops en zo is toch wel het gebrek aan numpad.
Ja, maar gebruik het ook met wachtwoorden enzo.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:31 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Als ik wil rekenen gebruik ik mijn TI84+ wel.
Het is wise maar.quote:
: O !quote:
quote:
Passmanager.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar gebruik het ook met wachtwoorden enzo.
: O!quote:
quote:
Vader Johan zegt dat er in iedereen een heteroseksueel wezentje schuilt.quote:
Johan D.?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Vader Johan zegt dat er in iedereen een heteroseksueel wezentje schuilt.
quote:
quote:
Ik las 'homofilie' en dacht: "sinds wanneer maakt ynuhh grapjes?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Homofobie is kinderlijk. Ik snap het gewoon niet.
Gelukkig is gers er niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Homofobie is kinderlijk. Ik snap het gewoon niet.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van Empire of the Sun
Je PI is in je post gevallen.quote:
en deze?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef Maisnon het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van Empire of the Sun
Ik snap hem niet. Eerst was het best wel een oke gozertje, tot ie bloemen ging sturen naar Noorse hyvende comapatienten en toen ging het snel berg afwaarts.quote:
Passion Pit is geweldigquote:Op maandag 28 juni 2010 22:36 schreef wise het volgende:
[..]
en deze?
ongeveer hetzelfde type, alleen iets beter
Que?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Eerst was het best wel een oke gozertje, tot ie bloemen ging sturen naar Noorse hyvende comapatienten en toen ging het snel berg afwaarts.
Geen zin om uit te leggen.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Passion Pit is geweldigManners helemaal stukgedraaid
2012 is vroeg dit jaar.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
We gaan eraan vrijdag, ik kan dit niet aan.
Lul niet. We gaan winnen. Met een onverwacht goed Nederlands elftal.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
Ik hou je in mijn armen en via deze fysieke houding baren wij mentaal een barriere waar YoSneijder nog niet door heen komt.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:40 schreef Allure_ het volgende:
Ik word he-le-maal gek als wij winnen. Ik durf er niet aan te denkenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Lul niet. We gaan winnen. Met een onverwacht goed Nederlands elftal.
Whihiquote:Op maandag 28 juni 2010 22:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik hou je in mijn armen en via deze fysieke houding baren wij mentaal een barriere waar YoSneijder nog niet door heen komt.
Ik ken hem alleen van zijn posts sinds december in de slowchat, die komen op mij heel simpel en dom over. Beetje jammer dat iemand zich zo wilt profileren, want volgens mij kan hij ook wel normaal doen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik snap hem niet. Eerst was het best wel een oke gozertje, tot ie bloemen ging sturen naar Noorse hyvende comapatienten en toen ging het snel berg afwaarts.
Brazilië.quote:
Ja dat kan hij ook. Maar blijkbaar doet ie zich graag zo voor. Jammer want het is ook best wel irritant.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van zijn posts sinds december in de slowchat, die komen op mij heel simpel en dom over. Beetje jammer dat iemand zich zo wilt profileren, want volgens mij kan hij ook wel normaal doen.
Ik gok 3-1 voor Brazilië.quote:
Ja, hij provoceert alleen maar, omdat zo mensen nog op hem reageren en hij voor de rest niets te melden heeft.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:43 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ken hem alleen van zijn posts sinds december in de slowchat, die komen op mij heel simpel en dom over. Beetje jammer dat iemand zich zo wilt profileren, want volgens mij kan hij ook wel normaal doen.
Wat inhouden?quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had al 5 grapjes ingetypt, maar toen maar weer gewist.
Why? Je weet dat ik jouw grapjes kan waarderen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had al 5 grapjes ingetypt, maar toen maar weer gewist.
Ik vond ze zelf niet grappig. Normaal lach ik het hardste om mijn eigen grolletjes, maar helaasquote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Why? Je weet dat ik jouw grapjes kan waarderen.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vond ze zelf niet grappig. Normaal lacht ik het hardste om mijn eigen grolletjes, maar helaas.
3 mensen met dezelfde betquote:
En is je wasmachine ook al gemaakt inmiddels?quote:
Ja maar ben alweer 35 kwijt aan die klote Juan die het eerste doelpunt scoordequote:Op maandag 28 juni 2010 22:44 schreef Bragi het volgende:
Rv heeft trouwens lekker gecasht met z'n bet dat Robben man of the match werd?
Ook Vittek, ja?quote:
Oh.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:49 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar ben alweer 35 kwijt aan die klote Juan die het eerste doelpunt scoorde
HAHHAA NOU INDERDAAD. Ik kom vrijdag nog wel even lachen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:50 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen die voetbal niet volgen, niets van voetbal weten of snappen en dan gaan praten over dat Nederland geen kans maakt.
Nee alleen Robben MotM =$quote:
waarom zo trollen? Je kan niet eens drie spelers van Brazilie opnoemen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
HAHHAA NOU INDERDAAD. Ik kom vrijdag nog wel even lachen.
Oh.quote:
IK BEGON ERMEE. IK ONTDEKTE DIE ODD.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh.Deed ik ook alleen maar ndat rv erover begon. [ afbeelding ]
Ja wel meer, had nog wat over.quote:
DELENquote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
Oh.Deed ik ook alleen maar ndat rv erover begon. [ afbeelding ]
Omdat jij zo lekker hapt.quote:
Maar je was te pussy om grof te zetten. SCHANDEquote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
IK BEGON ERMEE. IK ONTDEKTE DIE ODD.
Nee, ik denk dat ik er morgen zelf even naar kijk. Ben net Bob de Bouwer.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En is je wasmachine ook al gemaakt inmiddels?
Pft ja, morgenquote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
waarom zo trollen? Je kan niet eens drie spelers van Brazilie opnoemen.
Adriana Lima.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
waarom zo trollen? Je kan niet eens drie spelers van Brazilie opnoemen.
Nee, Toolbelt Divaquote:Op maandag 28 juni 2010 22:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik er morgen zelf even naar kijk. Ben net Bob de Bouwer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |