Bron: ADquote:(Novum) - De eieren die afgelopen dinsdag tegen de woning van een joodse Amsterdammer gegooid werden, waren afkomstig van drie jongens die zelf van joodse komaf zijn. Van antisemitisme was geen sprake, wel van baldadigheid, meldt de politie maandag.
Zaterdag schreef De Telegraaf over het incident, dat plaatsvond in Buitenveldert. In het artikel beweert hoogleraar Herman Loonstein dat het om Marokkaanse daders ging. Hij verweet de politie in de krant onvoldoende op te treden om antisemitisch gedrag tegen te gaan.
"Een onjuiste weergave van het incident", spreekt de politie hem tegen. Na het incident is er uitgebreid contact geweest tussen de melder van het incident en de buurtregisseur en is de politie een onderzoek gestart.
Zondag werd de woning opnieuw bekogeld. Een buurtbewoners tipte de politie, die drie buurtbewoners van 12, 13 en 14 jaar in de kraag vatte. Ze bleken zelf ook joods te zijn en biechtten op dat ze dinsdag ook de eieren naar de woning hadden gegooid.
CIDI huilt nu elke dag en roept antisemitsme. Zij hebben de Gaza oorlog hier naartoe gebracht door telkens achter de massamoorden te staan.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef timehastoldme het volgende:
Linkse propaganda nu zelfs liegen over de identiteit van de slachtoffers Cohen![]()
Ascher
Volksveraders
Terug naar je grot troll.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef timehastoldme het volgende:
Linkse propaganda nu zelfs liegen over de identiteit van de slachtoffers Cohen![]()
Ascher
Volksveraders
Ja en zwijgen tot de Moslims hier alle Joden en gays wegpesten zeker? Nee dacht het niet, ik zwijg niet voor fascisme.quote:
Eieren gooien naar een islamitische woning - vrijheid van meningsuitingquote:Op maandag 28 juni 2010 22:16 schreef Wokkel het volgende:
Eieren gooien tegen een woning van een niet jood: kattekwaad
Eieren gooien tegen een woning van een jood: antisemitisme
Ik begrijp het niet meer.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:17 schreef timehastoldme het volgende:
[..]
Ja en zwijgen tot de Moslims hier alle Joden en gays wegpesten zeker? Nee dacht het niet, ik zwijg niet voor fascisme.
afgeschuifdquote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef way2paradise het volgende:
Politie weerspreekt 'antisemitisch' incident
[..]
Bron: AD
Zo gaat dat, alle problemen worden direct afgeschuifd naar de moslims en maar huilen om antisemitisme..
In het artikel staat nergens dat het om moslims ging maar om marokkaanse jongens. Ben jij zo'n Wilders kloon die alles op 1 stapel gooit?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef way2paradise het volgende:
Politie weerspreekt 'antisemitisch' incident
[..]
Bron: AD
Zo gaat dat, alle problemen worden direct afgeschuifd naar de moslims en maar huilen om antisemitisme..
Veel omdat CIDI, het propoganda doorspeelt naar Telegraaf en Elsevier..quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef Frutsel het volgende:
Wat hebben Hamas en Gaza er nu weer mee te maken?
Marokkaanse jongens zijn ook moslim!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Wokkel het volgende:
[..]
In het artikel staat nergens dat het om moslims ging maar om marokkaanse jongens. Ben jij zo'n Wilders kloon die alles op 1 stapel gooit?
Dat weet je toch? Zodra het over joden gaat komen Hamas, moslims, Marokkanen en dat soort dingen weer direct ter sprakequote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef Frutsel het volgende:
Wat hebben Hamas en Gaza er nu weer mee te maken?
Nee ik ben vandaag veel gaan kijken en ga het nachtgebed daar uitvoeren Insa Allah!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef Amos_ het volgende:
Nog lekker vastgeketend aan de moskee in Amsterdam gezeten uit protest way2paradise?
Behalve als het criminele Marokkaanse boefjes zijn toch?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Marokkaanse jongens zijn ook moslim!
Waar haaaaal je de tijd vandaan. Raar dat ze zich niet aan het ultimatum houden, krijgen ze weer uitstel?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:25 schreef way2paradise het volgende:
[..]
Nee ik ben vandaag veel gaan kijken en ga het nachtgebed daar uitvoeren
Eh?quote:Insa Allah!
Nee - Iedereen is moslim die gelooft in god en Mohammed vrede zij met hemquote:Op maandag 28 juni 2010 22:26 schreef Michelle_2 het volgende:
[..]
Behalve als het criminele Marokkaanse boefjes zijn toch?
Ik werk en ben tevens student!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:27 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Waar haaaaal je de tijd vandaan. Raar dat ze zich niet aan het ultimatum houden, krijgen ze weer uitstel?![]()
[..]
Eh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |