Mooi stijlbreuk na de dichterlijke post waarop je reageert.quote:
Oh, wat erg, reageerde hij weer zo overdreven?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:02 schreef Tim86 het volgende:
Oh ik heb iets gemist, zo te zien heeft Djokovic de titel al binnen
Het shirt is nog heel, maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, wat erg, reageerde hij weer zo overdreven?
Het gaat niet alleen om het maken van fouten, het gaat om het hele spel. Federer krijgt genoeg mogelijkheden om initiatief te nemen in de rally, maar doet dat vrijwel nooit. Zijn ballen zijn dan net niet scherp genoeg, net niet diep genoeg, net niet hard genoeg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat een onzin. Fedje maakt weinig fouten, serveert goed en wordt voor de rest in de rally's gewoon compleet weggeslagen door Berdych. Een beetje meer respect voor het spel van Berdych is wel op zijn plaats.
Wat een afgang zeg, na zo'n partij.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het shirt is nog heel, maar daar is ook alles mee gezegd
Klopt denk ik wel. Federer speelt op zichzelf goed maar zet weinig druk. Berdych gebruikt de ruimte die Federer hem daardoor geeft.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het maken van fouten, het gaat om het hele spel. Federer krijgt genoeg mogelijkheden om initiatief te nemen in de rally, maar doet dat vrijwel nooit. [...]
quote:
Ja, inderdaad, en 'initiatief' is niet iets wat tot uitdrukking komt in statistieken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:07 schreef Morthill het volgende:
om nog even te illustreren wat ik bedoel, dit punt van Federer net. Voorheen sloeg hij veel meer van dit soort punten waar hij zomaar het initiatief kon overnemen, zonder dat de tegenstander iets fout of minder goed deed.
Naja, gedwongen/ongedwongen fouten zou je nog kunnen zeggen, maar dan nog. Daaruit kun je niet zien of iemand de rally had moeten domineren en verzaakte, stond te domineren en verzaakte of gewoon terecht werd weggespeeld zonder een schijn van kans.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, en 'initiatief' is niet iets wat tot uitdrukking komt in statistieken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |