Geloof me, ik klaag nooit over te koud.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is van suiker gemaakt. Straks weer huilen als het 15 graden is en TS niet aan het zwembad kan liggen om dikke wijven te naaien.
Moet je maar meer vocht drinken pauper.quote:
Maak er dan maar een centraal 'Klachten over het weer'-topic van.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:44 schreef sinadO het volgende:
Twee mods in mijn topic, kan iemand het even écht centraal maken?
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
haha, jij hebt een bleke huid hahahr
z'n buizen worden te warm.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:41 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is van suiker gemaakt. Straks weer huilen als het 15 graden is en TS niet aan het zwembad kan liggen om dikke wijven te naaien.
Moet ik zeker continu m'n flesje vullen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:44 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Moet je maar meer vocht drinken pauper.
(en nee, ga geen pis in je bek gieten en roepen dat dat goed is.)
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
[..]
moet je wat minder fokken en wat meer buiten zijnn
Flesje. Echte bazen nemen 2 liter mee. Samen met hun blokken beton in de rugzak. En lopen maar. Maar dat is iets waar jij nooit een idee van zult hebben!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:47 schreef cumulus007 het volgende:
[..]
Moet ik zeker continu m'n flesje vullen.
Als je het zo zwart wit stelt dan heb ik liever die kankersneeuw...quote:Op maandag 28 juni 2010 21:55 schreef Ritmo het volgende:
Neem dan vakantie of ga lekker s'avonds nog ff een terrasje doen.
100000000000000 keer liever dit dan die kankersneeuw.
Klopt. Ik ben dan ook geen baas, in tegenstelling tot jij.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:49 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Flesje. Echte bazen nemen 2 liter mee. Samen met hun blokken beton in de rugzak. En lopen maar. Maar dat is iets waar jij nooit een idee van zult hebben!
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef sinadO het volgende:
[..]
Als je het zo zwart wit stelt dan heb ik liever die kankersneeuw...
Ja!quote:
Hij is autistisch. Niks van aantrekken.quote:
Wie is er nou autistisch?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij is autistisch. Niks van aantrekken.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:04 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hij is autistisch. Niks van aantrekken.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het meest irritante vind ik nog dat ik er niet door kan slapen
Voorderest, zomer, zon en spange smatjes
Waar in Zwollequote:Op maandag 28 juni 2010 22:38 schreef Zwolsboy het volgende:
in onze bakkerij is t 43 gradendie broodbakkers hebben er geneens last van
nauwlijks zweet enzo hoe doen die lui dat toch.
Nou overdrijf je. Als het heel saai weer is, zeg maar 5 tot 15 graden en helemaal bewolkt, dan hoor je op Fok! eigenlijk niemand klagen.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Het is ook nooit goed he, het altijd te koud of te warm
Das war einmal...quote:
Geen ramen of zo?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:49 schreef Tommeke het volgende:
Het is nu 27.8 graden op m'n kamer... Ik slaap voorlopig nog niet..
Ja, maar er kan er maar een openquote:
Ik kan het mij voorstellen, sterkte..quote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ja, maar er kan er maar een open
Verder bestaat 't hele gevel van m'n kamer uit ramen (waarvan driekwart niet open kan). En dan de hele dag de zon erop, tel uit je winst
Had eigenlijk ff de sleutel van 'n huisgenoot z'n kamer moeten hebben. Hij is er toch niet en zit aan de koele kant van het huis.
Over zo'n 6 maandenquote:
Het is nog niet genoeg zomer geweest om hiernaar terug te verlangen...quote:
Niemand dwingt je hier te posten, josti dat je d'r bent. Met je hoofd. En je triangel.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:04 schreef amvrosios het volgende:
is het godverdomme eindelijk goed weer gaan jullie weer lopen zeiken, kanker toch op met je gezeik.
het is prima weer!
Is het niet frisser in een bos dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:12 schreef BlackLining het volgende:
Ik zit hier onder een platdak![]()
Daarnaast woon ik naast het bos waardoor je ten eerste al geen ramen open wilt zetten zonder hor (muggen) en ik heb geen hordeur meer, de de deur moet ook dicht blijven. En al kon alles open, door dat bos hier waait het nauwelijks.
Vre-se-lijk
Vaak wel minder benauwd en als het net een periode nat en koud geweest is, blifjt het in het bos nog een dag of 2 lekker. Daarna is het daar ook gewoon kut. Daarnaast vlieg dit bos jaarlijks in de fikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:32 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Is het niet frisser in een bos dan?
Ach ja, heerlijk weer dit.
Wel zie ik het gras overal geel worden, (onweer)buitje regen mag dan ook wel, maar dan weer gauw dit weer erachteraan
Die bossen bij schoorl?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Vaak wel minder benauwd en als het net een periode nat en koud geweest is, blifjt het in het bos nog een dag of 2 lekker. Daarna is het daar ook gewoon kut. Daarnaast vlieg dit bos jaarlijks in de fik
Nee, tussen Tilburg en EIndhovenquote:
waarom verhuis je dan nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, tussen Tilburg en EIndhovenMaar nooit zo spectaculair, wordt actief in de gaten gehouden en de brandweer (kazerne 1,5 km verderop) rukt altijd meteen volledig uit. De laatste keer dat er meer dan 100 vierkante meter is verbrand is ruim 10 jaar geleden. Het zijn steeds kleine stukjes.
Meestal kijken autisten ook veel voetbal.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie is er nou autistisch?Een typerend iets van autisten is dat ze graag onweer en slecht weer willen zodat ze een excuus hebben om niet naar buiten te hoeven en een hekel aan strand en terrasjes hebben.
Voordelen van dit huis wegen prima op tegen de nadelen.quote:
aha, richting de warme kempenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, tussen Tilburg en EIndhovenMaar nooit zo spectaculair, wordt actief in de gaten gehouden en de brandweer (kazerne 1,5 km verderop) rukt altijd meteen volledig uit. De laatste keer dat er meer dan 100 vierkante meter is verbrand is ruim 10 jaar geleden. Het zijn steeds kleine stukjes.
Mijn airco doet het ook niet meer. Maar te duur om te maken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:15 schreef geelkuikentje het volgende:
Nu is het ook een beetje warm hier. Gelukkig is morgen mijn auto weer gerepareerd want de airco was stuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |