Die jaquote:
Shabu is sushiquote:Ik ook!Geen idee wat Shabu is maar ik wil vast mee!
![]()
Te duur! Geen geld!quote:
Sushi.quote:[..]
Shabu is sushi
Ow ja, foebal. Wie staat voor?quote:
idd...quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:08 schreef Goodbye het volgende:
Nou, Greys, jij maakt altijd wilde plannen. Hadden we het zaterdag nog over .Visualiseer maar raak
Maar wel 788 dieren enzoquote:
Bring it onquote:Sushi.![]()
![]()
Ik ookquote:Op maandag 28 juni 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Scheveningen?
Of frunniken in de bios?
Katjangnoten in bed?
Zo, ik heb weer even wat te visualiseren
Na de kwartfinalesquote:Op maandag 28 juni 2010 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
idd...
Ik ben voor Chili!
Hoe zat dat nou met de gele kaarten? Wanneer kwijtgescholden?
Zoiets. Dat hele uitwisseltraject enzoquote:Op maandag 28 juni 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Scheveningen?
Of frunniken in de bios?
Katjangnoten in bed?
South Park kijken met katjangnotenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Scheveningen?
Of frunniken in de bios?
Katjangnoten in bed?
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zoiets. Dat hele uitwisseltraject enzo![]()
Krijg je het al warm?
SouthParkquote:Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
South Park kijken met katjangnoten
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat willen 'we' niet he?quote:
OMG!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohjaaaaaaaaaaaa
Die met die, die met die en die met die![]()
Ons uitwisseltraject in de bios werkte niet helemaal he, dat doorgeefsysteem
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar wel 788 dieren enzo
[..]
Bring it on
En alles waar jij het over kan hebben is South Park en de katjangnotenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij ging slapen, als jonge blom van het stel
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG!
Met wie hebben jullie allemaal speeksel uitgewisselt?
Dat was gewoon heel memorabelquote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En alles waar jij het over kan hebben is South Park en de katjangnoten![]()
En ik was moe.
Met woorden zijn we heel stoer in ieder gevalquote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een 'bij wijze van spreken'
Nog wel, tenminste.....
Ja, dat weet ik inmiddelsquote:
Nog wel!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was een 'bij wijze van spreken'
Nog wel, tenminste.....
Dat weet deze heel SC iddquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met woorden zijn we heel stoer in ieder geval![]()
En wij hebben soort van netjes gefrunnikt in de bios.
Gb?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal wel twee keer aan je boob toen ik de Malthesers voor Ll zijn neus probeerde te krijgen
quote:
Want de boob zat voor Ll zn neus?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal wel twee keer aan je boob toen ik de Malthesers voor Ll zijn neus probeerde te krijgen
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gb?
HET WAS HEULLLLJa, dat vond ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik was het uur daarvóór al dapper bezig wakker te blijven. Op een gegeven moment moest ik opgeven. Te lekkere bedden ook
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Waar stagneerde het? Welke kant op ging het niet?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
GB zat in het midden in de bios. Dus ik kon wel aan GB frunniken, maar niet aan Ll. Dus toen hadden we een doorgeefsysteem bedacht. Dat GB het dan aan Ll zou doorgeven en andersom.
Maar dat kwam er niet helemaal van![]()
Omdat Ll niet durftquote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
GB zat in het midden in de bios. Dus ik kon wel aan GB frunniken, maar niet aan Ll. Dus toen hadden we een doorgeefsysteem bedacht. Dat GB het dan aan Ll zou doorgeven en andersom.
Maar dat kwam er niet helemaal van![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Want de boob zat voor Ll zn neus?
* visualiseert *
Ik deed net alsof ik niks doorhadquote:
Dat snap ik toch ook wel mutsiequote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeee
Ik moest langs GB reiken om Ll te bereiken.
En vlak langs het lichaam is dan de snelste en kortste weg!
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar stagneerde het? Welke kant op ging het niet?
Smoesjes! Allemaal smoesjes weer!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeheeeeeeeee
Ik moest langs GB reiken om Ll te bereiken.
En vlak langs het lichaam is dan de snelste en kortste weg!
Jij ging steeds net per ongeluk naar voren zitten als ze dat deed zeker!?quote:
Wat een vieze hetero's he?quote:
Goed lezen, t kwam er NIET vanquote:
Ja, homo's doen dat niet.quote:
He, nonnetje, staat er niet ergens in de bijbel dat denken aan overspel ook al een zonde is?quote:
Dan pleegt iedereen overspelquote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, homo's doen dat niet.
[..]
He, nonnetje, staat er niet ergens in de bijbel dat denken aan overspel ook al een zonde is?
Dat niet, ze begaan alleen een zondequote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat niet, ze begaan alleen een zonde
Oh, ook goedquote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is toch goedquote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat vrouwen eigenlijk sowieso al doen, aangezien ze van Eva komen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaquote:
Mannen ook, want Adam en Eva waren de eerste mensen dus iedereen komt van beiden (en Eva komt sowieso van Adamquote:Op maandag 28 juni 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat vrouwen eigenlijk sowieso al doen, aangezien ze van Eva komen.
Als ie zn best doet danquote:Op maandag 28 juni 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
Mannen ook, want Adam en Eva waren de eerste mensen dus iedereen komt van beiden (en Eva komt sowieso van Adam)
Maar het vrouwenras draagt die zonde meer bij zich, vandaar ook de pijn bij het baren van kinderen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Mannen ook, want Adam en Eva waren de eerste mensen dus iedereen komt van beiden (en Eva komt sowieso van Adam)
Ja, dat God ons nou maakte van het rotste deel van de manquote:Op maandag 28 juni 2010 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het vrouwenras draagt die zonde meer bij zich, vandaar ook de pijn bij het baren van kinderen.
Oeh, tofquote:Op maandag 28 juni 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
GB, in Scheveningen hebben ze ook een bioscoop.
Dan gaan we dat systeem nog wat beter uitwerken!
Een rib het rotste gedeelte?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat God ons nou maakte van het rotste deel van de man
Kennelijk, gezien wij vol zonde zittenquote:
Nou dat komt niet door ons mannen hoor, dat komt omdat jullie je laten verleiden door een slangquote:Op maandag 28 juni 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kennelijk, gezien wij vol zonde zitten
Zeg me niet dat jij dat niet snaptquote:Op maandag 28 juni 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dat komt niet door ons mannen hoor, dat komt omdat jullie je laten verleiden door een slang.
Ik zou heus geen appel opeten als een slang dat van me vraagtquote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg me niet dat jij dat niet snapt
Dat was vast een he-snake.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou dat komt niet door ons mannen hoor, dat komt omdat jullie je laten verleiden door een slang.
Nee, ik zou die slang vangen en er grof geld aan verdienen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou heus geen appel opeten als een slang dat van me vraagt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg me niet dat jij dat niet snapt
Maar je laten verleiden door een "slang" an sichquote:Op maandag 28 juni 2010 21:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou heus geen appel opeten als een slang dat van me vraagt.
De vlag kan uit!quote:
quote:
Ik zeg nee tegen een piemel met tanden. Als dat is wat je bedoelt.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar je laten verleiden door een "slang" an sich
Woeoeoeoe!quote:
Nog spatjes ook nog?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeg nee tegen een piemel met tanden. Als dat is wat je bedoelt.
ik heb over het algemeen gelukkig een heel koel huis (maar nu heb ik het wel heetquote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Goodbye het volgende:
Boven even de ramen opengezet, hopelijk helpt het
Ow ja! Ga ik ook maar es doen.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:54 schreef Goodbye het volgende:
Boven even de ramen opengezet, hopelijk helpt het
Ik heb een ventilator op de slaapkamer. Maar mijn slaapkamer staat ook de hele dag in de zon, vier grote ramen. Wordt lekker warm dusquote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Bewegende lucht! Wat een verademing, een ventilator.
Ik heb een boven.quote:
Ik heb wel een tuin!quote:
Ik heb zo'n schroef zelf in elkaar ventilator gekocht. En nu heb ik 3 schroeven over en als ik het ding aanzet trilt hij al erg vervaarlijk op standje 1.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Bewegende lucht! Wat een verademing, een ventilator.
Vreselijk. Gelukkig is mijn huidige slaapkamer alleen 's ochtends in de directe zon. En mijn nieuwe kamer trouwens ookquote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator op de slaapkamer. Maar mijn slaapkamer staat ook de hele dag in de zon, vier grote ramen. Wordt lekker warm dus
Slaapkamer onder het plat dak, gelukkig geen volle zon maar wel warm. Dus 's nachts alles open (welkom muggenquote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb een ventilator op de slaapkamer. Maar mijn slaapkamer staat ook de hele dag in de zon, vier grote ramen. Wordt lekker warm dus
wel eens van horren gehoord?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Slaapkamer onder het plat dak, gelukkig geen volle zon maar wel warm. Dus 's nachts alles open (welkom muggen) en overdag alles potdicht: ramen, gordijnen, rolluiken.. the works. En dan is het 's nachts wel te doen.
Wel van gehoordquote:
Branddeken?quote:
Die ligt in de keuken.quote:
Ja dat vind ik ook kut, horren zorgen dat de lucht er niet goed door wil.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel van gehoordmaar niet aangeschaft.
Die houden trouwens dekoele nachtlucht
tegen.
Gewoon zonder kleren rondlopenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:04 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zit op een hoek, dus van zonsopgang tot ondergang in de zon. Met dit weer overdag alles potdicht en dan ´s avonds raampje en balkondeur open en dan is het nog best aardig te doen. Alhoewel het nu ´s nachts ook iedere keer warmer word, dus dan koelt het binnen ook minder af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ll heeft toch ook wel eens een clive owen-ongeschoren kop gepost ergens?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik stond bij het voetbalkijken wel naast iemand die iets weg had van Ll! Alleen dan met een hele ongeschoren kop (). En die deed op een gegeven moment z'n shirt ook nog uit
!
ik geloof er niks vanquote:Op maandag 28 juni 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nou wilde ik ze net maken, hoeft het niet meer
Nee.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll heeft toch ook wel eens een clive owen-ongeschoren kop gepost ergens?
Nummer gevraagd?
Nee joh, doe geen moeite.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:07 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nou wilde ik ze net maken, hoeft het niet meer
Ja zo´n once in a lifetime ding, maar ja... het hoefde nietquote:Op maandag 28 juni 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik geloof er niks van
Je wilde serieus naaktfoto's maken en aan ons laten zien?
once in a lifetime ja?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zo´n once in a lifetime ding, maar ja... het hoefde niet
Okee, je vond hemquote:
Hij was daar met een hele groep, dan ga ik niet als lillikerd zijn nummer vragenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:11 schreef tombolafan het volgende:
Okee, je vond hemen toch vraag je zn nummer niet?
Wel met m gepraat?
Vrouwen van boven de 34 kunnen dat soort dingen gewoon niet handelenquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vrouwen van boven de 34 kunnen dat soort dingen gewoon niet handelen
en wat is dan het ergste dat kan gebeuren?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hij was daar met een hele groep, dan ga ik niet als lillikerd zijn nummer vragen. Of een praatje met 'm maken
. Straks is ie niet eens homo, en beledigd ofzo. Of loop ik en plein public een blauwtje
.
Ehm, dat allemaal.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en wat is dan het ergste dat kan gebeuren?
Dus hij kan beledigd zijn of je kan een blauwtje lopen... Niet heel ernstig lijkt mequote:
Slaap lekker!quote:
quote:
Jullie snappen hem niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vrouwen van boven de 34 kunnen dat soort dingen gewoon niet handelen
Welterusten.quote:
Truste Tombo.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
Voor morgenochtend, als jullie met een lach wakker willen worden.
Ik heb me echt zitten bescheuren
Even vanaf hier naar beneden doorlezen, het topic gaat over of je als ouders nog steeds (net zoveel) sex hebt als voordat je kinderen had. Het topic is hilarisch geworden, compleet met paints (en die grap over het zegeltje![]()
![]()
![]()
).
Klik --> Sex
Het koelde heerlijk af héquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:15 schreef Greys het volgende:
Ik werd vannacht een paar keer wakker omdat ik het koud had
Had de ramen open en alleen de hoes van het dekbed. Werd echt wakker van de kouquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het koelde heerlijk af hé![]()
Ik lag gewoon onder m'n laken en had het niet eens warm
Daar slaap ik normaal nooit in hoor. Slaap jij wel in dat hele pak dan thuis?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Had de ramen open en alleen de hoes van het dekbed. Werd echt wakker van de kou
Lekker dat het zo afkoelt 's nachtsNog even en ik moet in joggingbroek slapen. Oh nee wacht, dat was jij!
Ga jij met dit weer onder een dekbed liggen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan niet slapen onder alleen een hoes. Wat met dit weer wel vervelend is. Ik probeerde ook te slapen met de ventilator aan, maar toen het half 3 was en ik nog steeds niet sliep heb ik die maar uitgezet (5 minuten later sliep ik).
Als ik wil slapen welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ga jij met dit weer onder een dekbed liggen?
Serieus? Ik heb daar echt totaal geen last van...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:42 schreef Greys het volgende:
Ik herken dat idd wel Erik. Dan mis je het gewicht van het dekbed op je, ja he?
Waar slaap jij normaal in dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar slaap ik normaal nooit in hoor. Slaap jij wel in dat hele pak dan thuis?![]()
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb daar echt totaal geen last van...
En lig jij nou thuis ook in dat hele slaappak?
Boxershort.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar slaap jij normaal in dan?![]()
Goedemorgen allen!![]()
Nou, het was heter dan ik had verwacht iigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Boxershort.![]()
Jij last gehad van de hitte vannacht?
Ja preciesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:42 schreef Greys het volgende:
Lag je ook in je hele slaappak?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, het was heter dan ik had verwacht iig
Oh jaquote:
Nee joh, ik slaap altijd met niks aan!quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, ik slaap altijd met niks aan!
Behalve dan in bijvoorbeeld Landalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, ik slaap altijd met niks aan!
Ja nou, zoveel scheelt dat toch niet met een boxer?quote:
1 kledingstukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, zoveel scheelt dat toch niet met een boxer?
Nou danquote:
Je kreeg onverwacht bezoek?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, het was heter dan ik had verwacht iig
En het is al zo warmquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou dan
En met de tt in gedachten... Kun je het warm krijgen
Ik nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Was dat nou hier of ergens anders dat iemand zei dat hij normaal naakt sliep, maar als het koud was dat ie dan een boxer aantrok?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kreeg onverwacht bezoek?
En Ll, dat gaat je niets aan!
Ik was het ook nietquote:
Was het maar zo'n feest!quote:
quote:En Ll, dat gaat je niets aan!
Daarom slaap ik ook nog onder m´n dekbed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:42 schreef Greys het volgende:
Ja, ach, soms heb je je fantasie niet onder controle hequote:
quote:
Oh nee ik doelde op die laatste opmerkingquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]het lijkt nu net alsof jij bij mij op de stoep stond gister!
![]()
![]()
![]()
Ja dat snap ik ook wel!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee ik doelde op die laatste opmerking
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel!ik heb je hier niet gezien namelijk
![]()
Maar het leek wel zo
En voordat Erik weer begint te roddelen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we het nu weer over voetbal gaan hebben?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:
Ga dan naar de WKSC.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef Loveless85 het volgende:
Kunnen we het nu weer over voetbal gaan hebben?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest!
Nee hoor, keurig alleen geslapen
[..]
Misschien wel in een sexy lingeriesetje om Heer G te pleasen.quote:
Oh, ik dacht dat je soort van cryptisch deedquote:
soms is wel iets aan sexier dan niks aan iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wel in een sexy lingeriesetje om Heer G te pleasen.
Zo'n typje is het wel natuurlijk. Dat ze iedere avond daar in sexy tijgervelletje ligt te wachten. Hup zo boor van bed mept. En zij in dito stoeipakje er gaat liggenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wel in een sexy lingeriesetje om Heer G te pleasen.
Wanneer hebben we Boor voor het laatst op de foto gezien?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo'n typje is het wel natuurlijk. Dat ze iedere avond daar in sexy tijgervelletje ligt te wachten. Hup zo boor van bed mept. En zij in dito stoeipakje er gaat liggen
Levend bedoel je?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer hebben we Boor voor het laatst op de foto gezien?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:14 schreef Greys het volgende:
GB!
Ik zit ff via mobiel online, kan het nog niet zo goed
Mwah, niet altijdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik snap uberhaupt niet zo wat er interessant is aan wat je draagt in bed. Je sláápt!
Ja, ineens vraag ik me nu af of ie nog leeft dusquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik snap uberhaupt niet zo wat er interessant is aan wat je draagt in bed. Je sláápt!
Dat dusquote:
Draag jij dan ook een boxershort?quote:
Eh okee, en HOE zie je dat dan voor je?quote:
quote:
Guiltyquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:25 schreef Goodbye het volgende:
Gewoon wat meer sex hebben, misschien hebben jullie het er dan wat minder vaak over
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:25 schreef Goodbye het volgende:
Gewoon wat meer sex hebben, misschien hebben jullie het er dan wat minder vaak over
Ja, lach maar, wij vrijgezellen hebben het heul niet zo makkelijk hoorquote:
Nou, die link naar dat topic gisteren doet me anders vermoedenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, lach maar, wij vrijgezellen hebben het heul niet zo makkelijk hoor
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, die link naar dat topic gisteren doet me anders vermoeden
Cat!quote:
Vlotje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cat!
Bij het teruglezen snapte ik ineens wel wat je bedoelde met "laat maar zitten, sluit mijn ogen"
laf joe toequote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ECHTE seks is iets anders
Heel iets anders: kijk welke user in mijn fobo heeft gekeken:
Fotoboek van Flurry
![]()
![]()
![]()
Ja sorry, even niet zo'n goede zin vandaag.quote:
Nee ik zag hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja sorry, even niet zo'n goede zin vandaag.(zie redcat topic)
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja sorry, even niet zo'n goede zin vandaag.(zie redcat topic)
Afmaken die man. Serieus, ik dit soort gevallen vind ik de doodstraf nog niet zo slecht.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:49 schreef tombolafan het volgende:
Dit is ook erg!![]()
Huilen tijdens WK-duel wordt peuter fataal
Nou idd... Wat een kneus...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Afmaken die man. Serieus, ik dit soort gevallen vind ik de doodstraf nog niet zo slecht.
Lief.quote:
Gewoon gestoord is dat!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:49 schreef tombolafan het volgende:
Dit is ook erg!![]()
Huilen tijdens WK-duel wordt peuter fataal
Ik vraag me dan altijd af wat voor een moeder zo'n kind had.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd... Wat een kneus...![]()
Die arme vader en moeder
Ja, maar aan de andere kant ging het bij jou na een tijdje ook goed, dus ze komt er vast welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief.![]()
Het is gewoon zo ontzettend jammer dat zo'n lieve poes verpest wordt door mensen en daar haar hele leven de gevolgen van ondervindt. Maar gelukkig krijgen haar kinders een tweede kans en die zijn haske sociaal.
Daar noemde ik het niet voor hoor! Ik kwam hem gewoon toevallig tegenquote:En mijn trubbels vallen natuurlijk in het niet bij zoiets
Ze heeft toch ook maar geluk met iemand zoals jij, die er alles aan doet om 'r weer gewoon lief en fijn te krijgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lief.![]()
Het is gewoon zo ontzettend jammer dat zo'n lieve poes verpest wordt door mensen en daar haar hele leven de gevolgen van ondervindt. Maar gelukkig krijgen haar kinders een tweede kans en die zijn haske sociaal.
Dat vind ik altijd zoiets. Iedereen heeft recht op z'n eigen problemen en om dat erg te vinden. Dat er ergens anders op de wereld iets gebeurt wat misschien wel erger is, doet niks af aan het feit dat jij hier en nu ergens mee zit. Relativeren is oke, maar je de dingen waar je zelf mee zit dan maar afdoen als onbelangrijk is niet nodig.quote:En mijn trubbels vallen natuurlijk in het niet bij zoiets
Dat is waar, wat dat betreft heb ik vaak meer medelijden met de biologische vader (er van uitgaande dat hij "normaal" is), die vaak niets kan doen dan toekijken hoe de kinderen bij zo'n man wonenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat voor een moeder zo'n kind had.Ik kan me niet voorstellen dat hij altijd de perfecte man en vader is geweest en nu opeens doorslaat. Daar moet al meer aan de hand zijn en ik vraag me af welke rol moeder daarin speelt.
En de biologische vader natuurlijk.
Dat vind ik ook hoor!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat vind ik altijd zoiets. Iedereen heeft recht op z'n eigen problemen en om dat erg te vinden. Dat er ergens anders op de wereld iets gebeurt wat misschien wel erger is, doet niks af aan het feit dat jij hier en nu ergens mee zit. Relativeren is oke, maar je de dingen waar je zelf mee zit dan maar afdoen als onbelangrijk is niet nodig.
Ja Ll is even weg.quote:
quote:
Nee hoor.quote:
Lees dan terugquote:
La Limona ziet het andere grut niet, ik neem haar kinders apart mee naar de woonkamer. Maar daarna ruikt ze natuurlijk wel andere geuren op hen, dat klopt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Klote van Limoenepoen![]()
Maar hopelijk klimt ze er wel weer uit en heeft ze gewoon ff haar dag niet met de warmte en al dat kleine grut waar daar rond rent, het is natuurlijk niet alleen haar eigen spul. Dus dat moet je denk ik ook niet onderschatten.
Is ook zo, zag ik ook bij Yoko1. Maar het blijft gewoon lastig en zielig voor haar. Al zit de kans er dik in dat zij net als Buffy en Yoko in een passend huis tot rust komt.quote:Als je nou naar Buffy kijkt, die komt nu pas een beetje lekker los en word minder angstig, dat heeft echt 2 jaar geduurd ofzo. En nu is het de liefste poes ever. Komt zo even bij je liggen op de bank en gaat dan op haar zij liggen zodat je d'r buik kan aaien, zelfde verhaal op bed etc. etc.
Maar voorheen hoefde je die ook echt niet op te pakken of schrok ze als je plotseling opstond van de bank
En Mips dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Als je nou naar Buffy kijkt, die komt nu pas een beetje lekker los en word minder angstig, dat heeft echt 2 jaar geduurd ofzo. En nu is het de liefste poes ever. Komt zo even bij je liggen op de bank en gaat dan op haar zij liggen zodat je d'r buik kan aaien, zelfde verhaal op bed etc. etc.
Maar voorheen hoefde je die ook echt niet op te pakken of schrok ze als je plotseling opstond van de bank
Ja, Yoko1 was toch nu helemaal de koninging daar?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
La Limona ziet het andere grut niet, ik neem haar kinders apart mee naar de woonkamer. Maar daarna ruikt ze natuurlijk wel andere geuren op hen, dat klopt.
[..]
Is ook zo, zag ik ook bij Yoko1. Maar het blijft gewoon lastig en zielig voor haar. Al zit de kans er dik in dat zij net als Buffy en Yoko in een passend huis tot rust komt.
Mips is ook lief. Maar heel anders. Buffy is liever. Al houdt ze ook wel wat van haar valse trekjes nog, dat ze ineens je hand beetpakt. Ik hou me altijd maar voor dat het speels is, alhoewel soms de tandjes er wel instaanquote:
Even buiten het feit dat Draakje en Nelis de leukste katten ooit zijn (die nog leven danquote:
Love hurtsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mips is ook lief. Maar heel anders. Buffy is liever. Al houdt ze ook wel wat van haar valse trekjes nog, dat ze ineens je hand beetpakt. Ik hou me altijd maar voor dat het speels is, alhoewel soms de tandjes er wel instaan![]()
Cool Catquote:Maar Mips is veel meer onverschrokken en avontuurlijk
Neem jij Limoen!quote:
Mag geen huisdieren in mijn kamertje.quote:
quote:
Je merkt niet eens dat ze er is.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag geen huisdieren in mijn kamertje.
Dan gaat Limoen er toch alleen wonenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mag geen huisdieren in mijn kamertje.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan gaat Limoen er toch alleen wonen
Nee, die zit de hele tijd onder bed danquote:
Fuck you mofo!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan gaat Limoen er toch alleen wonen
Ja, zoiets.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die zit de hele tijd onder bed dan
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die zit de hele tijd onder bed dan
NOES!quote:
Jij moet echt aan de man.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
NOES!
Dat doet dan zeer aan Limoen haar hoofdje!
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef Loveless85 het volgende:
OMG Tombo, zelfs ik moest die 3x lezen voor ik het snapte![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
Nu snap ik ook waarom je omgeving altijd met kerels op de proppen komt. Niet zodat je snel trouwt maar dat je er gewoon een keer de koffer mee induikt
Tot later!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef Cat22 het volgende:
De kinders liggen op bed, ik duik even de stad in met mijn boodschappenlijstje. Later!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef Ml-etje het volgende:
OMG ik kom weer op een lekker moment binnenvallen.
Goedemorgen mlquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef Ml-etje het volgende:
OMG ik kom weer op een lekker moment binnenvallen.
Dat denk ik toch niet, ik plaag maarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik duik niet zomaar met iedereen het bed in![]()
Dus dan heb ik liever dat iedereen vind dat ik aan de man moet omdat ik nu eenmaal dubbelzinnige opmerkingen maak, dan dat iedereen denkt dat ik een slet ben
Dan is het goedquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet, ik plaag maar![]()
Nonnen zijn geen sletten. Wel bitchesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik duik niet zomaar met iedereen het bed in![]()
Dus dan heb ik liever dat iedereen vind dat ik aan de man moet omdat ik nu eenmaal dubbelzinnige opmerkingen maak, dan dat iedereen denkt dat ik een slet ben
Ja, maar ik had je nog niet "gezien"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
Morningdat zei ik rond half 7 ook al
Oh bijna middag, luns
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nonnen zijn geen sletten. Wel bitches.
.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:52 schreef tombolafan het volgende:
Zo, zullen we het maar weer over seks hebben dan?
Neehee, rustig en langzaamquote:
Als je geen liefhebbert bent (van dit weer) dan is het erop en eraf, DirkhStylequote:
quote:
In het geval van Ll is dat hij gaat liggen en dat de ander het werk doet.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In het geval van Ll is dat hij gaat liggen en dat de ander het werk doet.
Tenminste, zo wilde hij het de vorige keer.
Maar zoals ik het zeg klinkt het romantischerquote:
[..]
In het geval van Ll is dat hij gaat liggen en dat de ander het werk doet.
De vorige keer met jou?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Tenminste, zo wilde hij het de vorige keer.
Zeg ik niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar zoals ik het zeg klinkt het romantischer![]()
[..]
[..]
De vorige keer met jou?
Ja, dat is bijna hetzelfde als een "ja"quote:
Misschien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is bijna hetzelfde als een "ja"
Oh jij wilt romantiesche zomeravond neem-de-tijd-sexquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar zoals ik het zeg klinkt het romantischer![]()
Het komt steeds dichter bij jaquote:
Het is niet aan mij om te vertellen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het komt steeds dichter bij ja
Wanneer was het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |