Wanneer kunnen we die verandering verwachten dan? Evenals de totaalstand die je in de loop van de Tour ingepast zou worden.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:08 schreef vanDaal het volgende:
Klopt inderdaad niet. De overall-stand wordt nu op basis van +/- posities berekend en niet op budget. Het budget is in principe leidend voor de stand, dus het huidige overzicht is een weergavefout. Dit gaat nog wel worden aangepast.
Casar eruit gehaald.quote:
die 82e was ikquote:Op maandag 12 juli 2010 11:25 schreef RogerGarcia het volgende:
[..]
vanDaal, hoe kan het dat ik 6e sta met een hoger budget dan de nummer 4... EN DE nummer 5 heeft ook een hoger budget dan de nummer 4... Vreemd. En als je bij de subleagues kijkt zie je ook de meest vreemde dingen. Iemand staat 82e met een budget van 55.917.378. Terwijl iemand met 56.005.221 158e staat... Heel erg vreemd. Hoe kan dit?
Er staat ook iemand -39e?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:26 schreef crv het volgende:
[..]
die 82e was ik![]()
Maar ik deel je vraag. Snap af en toe ook geen reet van die overzichten
Ja, ik snap er helemaal niks van al die cijfersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:40 schreef RogerGarcia het volgende:
[..]
Heh, sta jij 15? Je hebt zeker later een account aangemaakt ofzo?
Is er nu ook ergens iets waar je het hele klassement kan zien in plaarts van enkel je eigen ranking?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, ik snap er helemaal niks van al die cijfers.
Ik heb ook precies de verkeerde Fransen geselecteerdquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:25 schreef DutchSL het volgende:
Pff, ik heb vanmorgen Bouet én Rolland uit de ploeg gegooid
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het toch minder leuk vind dan de oude Rondemaster, dus ik geef het maar op, geen nieuwe teams meer maken iedere dag.
Nou ja, valt mee, al ben ik een dag later begonnen.quote:
Dat vindt ik ook wel, hij is erg kaal. maar goed misschien volgend jaar verbeterde versiequote:Op woensdag 14 juli 2010 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, valt mee, al ben ik een dag later begonnen.
Het leeft gewoon minder, waarom weet ik niet, maar belangrijk is ook wel dat ik geen algemene stand kan vinden bijvoorbeeld. Teams van dagwinnaars, e.d., alleen wat cijfers die ik niet begrijp.
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Maar blijf wel teams samenstellen, alleen doe ik een stuk minder moeite.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het toch minder leuk vind dan de oude Rondemaster, dus ik geef het maar op, geen nieuwe teams meer maken iedere dag.
Ja ik ook, toen ik 6e stond in het AK had ik ook niet zoiets van, yes ik sta 6e. Als ik dat bij rondemaster stond dan was ik echt wel blij geweest en ging ik heel erg zorgvuldig mijn renners uitzoeken. Maar dat komt misschien ook wel door de prijzen die je kon winnen bij rondemasterquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:04 schreef knep het volgende:
[..]
Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Maar blijf wel teams samenstellen, alleen doe ik een stuk minder moeite.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 17:40 schreef TheArt het volgende:
1,2,3,4,5,7,10,11,13 en 14 vandaag. Iedereen in de punten dus vandaag.
Dat het minder leeft is niet zo raar. Het is 5 dagen voor de tour pas live kunnen gaan. En dat was nog rete-snel. Binnen 5 dagen 1400 (nu zo'n 1500) spelers vind ik niet slecht, zonder naamsbekendheid.quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, valt mee, al ben ik een dag later begonnen.
Het leeft gewoon minder, waarom weet ik niet, maar belangrijk is ook wel dat ik geen algemene stand kan vinden bijvoorbeeld. Teams van dagwinnaars, e.d., alleen wat cijfers die ik niet begrijp.
Dat het via loting gaat heeft te maken met de Nederlandse wetgeving, en dit staat uitgebreid uitgelegd op http://tourcoach.nl . Daar kan ik niets aan doen; ik had het ook veel liever aan de winnaars gegeven.quote:Op donderdag 15 juli 2010 16:16 schreef RogerGarcia het volgende:
[..]
Hier gaat het nu via loting. Maar wat ik ook zo vaag vind dat er staat dat er iedere dag een stuurlint verloot wordt, maar nergens wordt vermeld wie het heeft gewonnen? Ook vreemd...
ik ben vooral nieuwsgierig welke ontsnappers je hebt gekozen ... ja ik ben luiquote:Op donderdag 15 juli 2010 21:58 schreef Alfje het volgende:
Ik heb voor morgen de 4 klassements mannen waarvan ik denk dat ze het best daar omhoog kunnen en 5 ontsnappers die daar mischien vlak voor kunnen blijven. Ik ben wel nieuwschierig hoe dat uit gaat pakken.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:01 schreef vaarsuvius het volgende:
ik ben vooral nieuwsgierig welke ontsnappers je hebt gekozen ... ja ik ben lui
Mja, wel top dat er überhaupt een vervanger is gekomen voor rondemaster. Hopelijk kan het volgend jaar nog wat meer geprofessionaliseerd worden als jullie doorgaan,quote:Op donderdag 15 juli 2010 21:40 schreef krvabo het volgende:
[..]
Dat het minder leeft is niet zo raar. Het is 5 dagen voor de tour pas live kunnen gaan. En dat was nog rete-snel. Binnen 5 dagen 1400 (nu zo'n 1500) spelers vind ik niet slecht, zonder naamsbekendheid.
Algemene stand inzien? who cares. Is het nou echt zo belangrijk om in te zien welke onbekende er boven je staat?
Tja, we hebben gewoon minder spelers, waarschijnlijk is dit volgend jaar alweer veel beter.
[..]
Dat het via loting gaat heeft te maken met de Nederlandse wetgeving, en dit staat uitgebreid uitgelegd op http://tourcoach.nl . Daar kan ik niets aan doen; ik had het ook veel liever aan de winnaars gegeven.
De winnaars van de stuurlinten worden per e-mail benaderd voor hun adresgegevens.
Als ik eerlijk ben ben ik nog niet toegekomen aan het loten van de stuurlinten. Ik ga dit waarschijnlijk van het weekend doen, of wellicht morgen. De eindprijs wordt uiteraard wel zo snel mogelijk verloot.
iddquote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:29 schreef RogerGarcia het volgende:
Erg mooi gedaan dat je nu de teams van andere mensen kunt zien en dat de stand nu klopt. Respect
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:00 schreef vaarsuvius het volgende:
En super dat je nu gewoon 'Hus' kan intypen end at ie dan zelf Hushovd invult, of Boa voor Boas(s?)on Hagen etc etc , als je niet weet hoe een naam gespeld wordt!
Misschien is dit al heel lang, maar het valt me nu pas op
Echt niet.. in het begin kreeg ik een tekst te zien, iets van :" Let op hoofdletter gevoelig....' en als ik dan freire typte ipv Freire dan lukt het niet, laat staan als ik een halve naam invulde.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:48 schreef vaarsuvius het volgende:
Echt niet.. in het begin kreeg ik een tekst te zien, iets van :" Let op hoofdletter gevoelig....' en als ik dan freire typte ipv Freire dan lukt het niet, laat staan als ik een halve naam invulde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |