Als die goed rijd ben je wel binnen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:38 schreef knep het volgende:
Ik heb als ultieme gok die gek van een Bookwalter nog in m'n team gezet.
die heb ik ook in mijn team hoor :}quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:38 schreef knep het volgende:
Ik heb als ultieme gok die gek van een Bookwalter nog in m'n team gezet.
quote:
Alsnog goed genoegquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:10 schreef methodmich het volgende:
Hmm, had Martin, Cancellara, Armstrong, Contador, Boasson Hagen, Bookwalter, Millar. Helaas vielen Konovalovas en Boom tegen.
Bij de subleague stand vind je ook je overall ranking. Een los overzicht met overall ranking moet nog gebouwd worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:08 schreef stokky het volgende:
Ik kan nergens de overall ranking vinden. Alleen de positie van mezelf.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:37 schreef methodmich het volgende:
Doe ook gezellig mee, mijn team heet De Kromme Spaken.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef edraket31 het volgende:
Positie 188 overall, in FOKleague plaatsje 15.
Wat is eigenlijk het totaal aantal deelnemers?
1357 op dit momentquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef edraket31 het volgende:
Positie 188 overall, in FOKleague plaatsje 15.
Wat is eigenlijk het totaal aantal deelnemers?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nummer 1 in de FOK!subleague en 2e overall.
http://tourcoach.nl/uitslagen/subteam/9
Ach, die 4 ton die ik heb verdiend zijn wel in te halenquote:Op zondag 4 juli 2010 09:55 schreef crv het volgende:Aangemeld als De Laatste
en dat sta ik dus ook![]()
Werk aan de winkel dus
Ongelooflijk hoe snel dat gaat, veel sneller dan vorige jaren.quote:
Helaas zal het morgen wat later zijn, dan moet ik werken en weet ik niet of de renners al binnen zijn voor ik wegga.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe snel dat gaat, veel sneller dan vorige jaren.
Ik ben gestegen, dankzij Petacchi en Hushovd een beetje. Maar dit zegt natuurlijk niets over wielerkennis.
Hij kapte er helemaal niet mee, hij veroorzaakte die valpartij waar Freire en Lorenzetto ook bijlagen.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:10 schreef stokky het volgende:
Ik zit er aan te denken om Cavendish er gewoon uit te gooien voor morgen. Waar had ie nou vandaag last van dat ie 1km voor de meet er mee kapte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |