Dat is Atlantisquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:05 schreef Nitos het volgende:
[..]
Whihi!![]()
Vind die CG, 2e van rechts erg mooi!
Komt goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef Nitos het volgende:
[..]
Laat maar weten als je niet aan de 9 stuks komt en hulp nodig hebt, dan wil ik wel met je meebestellen!![]()
Als ik mijn eigen #39 vergelijk met deze foto van #40, nee totaal niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Weet iemand of er veel verschil zit tussen nfu oh 39 en 40? want 40 is uitverkocht
De flakies zijn helemaal niet wit hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Hier http://www.scrangie.com/search/label/nfu%20oh staat deze foto: http://3.bp.blogspot.com/(...)00-h/nfu40layer2.jpg
Aan de naam te zien zou het nfu oh 40 moeten zijn, is dit dan over zwart heen gelakt? Want de flakes lijken zo blauw, maar het potje nfu oh 40 is gewoon witte flakies/nub
Oeeehh! Zwembadnagels. Niet negatief, maar met de schittering van het water enzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik mijn eigen #39 vergelijk met deze foto van #40, nee totaal niet.
[ afbeelding ]
Volgens mij heb ik 118, momentje dan zoek ik even (die nummers zijn zo lastig om te onthouden als je er meer dan 5 hebtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:01 schreef mirannie het volgende:
Ik heb ook nog een hele reeks Nfu Oh´s die ik wil. Nfu 39 en 40 weet ik ook niet hoe het zit met het verschil. Ik ben nog steeds aan het zoeken naar swatches van nummer 59 en 114, 115, 118
Die flakies swatches zijn helemaal lastig, aangezien bijna iedereen er een ander kleurtje onder doet. Wat ik zonde vind, want dan kan je net zo goed alleen gosh rainbow kopen.
als je deze over zwart doet krijg je toch beetje het zelfde idee?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als ik mijn eigen #39 vergelijk met deze foto van #40, nee totaal niet.
[ afbeelding ]
Yes, please!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:11 schreef Daph_ het volgende:
Mirannie, ik heb 118 en 059 dus als je wil, kan ik ze even swatchen op een wieltje voor je?
netjes gedaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:18 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Acryl hand 1 af![]()
Morgen hand 2...
Wauw, thanks!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Op verzoek:
[ afbeelding ]
Rumple's Wiggin', Done Out In Deco en Do You Lilac It?
RW is een haartje lichter dan DOID en minder stoffig. DYLI is een stuk donkerder en eerder te vergelijken met A Grape Fit dan RW. Had Grape Fit er eerst ook bij maar ik kon niet zoveel flesjes vasthouden.![]()
Als je twijfelt of je RW nodig hebt als je DYLI al hebt dan zou ik ja zeggen. Als je van paars houdt en nagellakgek bent tenminste. De gemiddelde vrouw zal het niet nodig vinden.
Dankjequote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je deze over zwart doet krijg je toch beetje het zelfde idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |