Haha! Je bent niet de eerste die me dan heul lief aankijktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:57 schreef Nitos het volgende:
Oja, jij had dat gewonnen toch?Weggeven via je blog zeker, dus ik kan je niet nu heeeeeeel lief aankijken??!
![]()
![]()
Even gegoogled, blijkt er zelfs een Fok!-artikel over te zijn!quote:
quote:Het product bestaat uit een mix van olie en zeezout. Dit verdeel je goed over je handen, even flink wrijven, en je handen zijn weer urenlang heerlijk zacht en verzorgd. Ik heb het zelf uiteraard even uitgeprobeerd en heb daarna heel de tijd aan mijn handen zitten voelen. Ik geloof niet dat die eerder zo zacht hebben aangevoeld.
Yup, vorige week al gedaan!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Haha! Je bent niet de eerste die me dan heul lief aankijktBlog of via twitter inderdaad
Je kunt ook meedoen bij OPI!http://opi.nl/actie/
Dank voor de tip, ik heb daar maar even meegedaan, altijd leukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:58 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Haha! Je bent niet de eerste die me dan heul lief aankijktBlog of via twitter inderdaad
Je kunt ook meedoen bij OPI!http://opi.nl/actie/
Ik heb zoiets van Yes To Carrots! Goedkoper ook, een grote pot voor ¤15! Heet 'Verzorgende hand en nagelkuur en te koop bij Sephora, De Tuinen en Etos. Ik denk dat er suiker ofzo inzit als scrubbiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:02 schreef Nitos het volgende:
[..]
Even gegoogled, blijkt er zelfs een Fok!-artikel over te zijn!![]()
http://frontpage.fok.nl/review/127241/1/1/50/beautynieuws-wat-nou-voorjaar.html
[..]
[ afbeelding ]
Dat kleinste flesje in het midden past ook in de Flat Box van TD!!![]()
Meer info: www.oneminutemanicure.nl
Ziet er ook goed uit!! Ga ik halen als m'n OMM-potje op is!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:10 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van Yes To Carrots! Goedkoper ook, een grote pot voor ¤15! Heet 'Verzorgende hand en nagelkuur en te koop bij Sephora, De Tuinen en Etos. Ik denk dat er suiker ofzo inzit als scrubbie![]()
http://www.rebrocosmetics(...)ukten/hand_nail.html
En jij hebt de DVDbox, geluksvogel!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:30 schreef Nailoholic het volgende:
Ik heb dat opi shrek setje ook gewonnen haha. Toen ik DeltaCephei er over hoorde meegedaan, nooit verwacht dat ik zou winnen
Faalhaas!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:33 schreef Mss het volgende:
CG-Nova
ORLY-Retro Red
ORLY-Purple Pleather
ORLY-Viridian Vinyl
CG-Paper Chasing
OPI-An Affair in Red Square
OPI-What's with the Cattitude?
CCL-Sexy Siren
Kaleidoscope is binnenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
En jij hebt de DVDbox, geluksvogel!
[..]
Faalhaas!
bubs, ik weet niet wat je gedronken hebt hoor, maar dat is toch geen nederlandse zin?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Maar goed die naar het van mijn lieve meisje Beau![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bubs, ik weet niet wat je gedronken hebt hoor, maar dat is toch geen nederlandse zin?![]()
hoe kon ik dat nou uit die zin halen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
drinken doe ik niet
![]()
Maar het moest zijn Dat het lakje hetzelfde heet als mijn lieve meisje Beau
Ik deed waarschijnlijk weer 6 dingen tegelijk ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoe kon ik dat nou uit die zin halen?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:03 schreef betty_sue het volgende:
Die OMM lijkt me heerlijk. Ook een mooie verpakking voor erbij in de badkamer.
Ik lees heel de tijd over bestellingen bij TD...Wat is dat precies?
En je hebt maar beperkt plek in doosjes ofzo?
Nieuwsgierig!!!!
9 lakjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik weet ook niet alles, maar iig dit. TD is een shop: http://transdesign.com/
en die hebben niet al te hoge verzendkosten, maar dan kan je dus maar 10 lakjes bestellen.
Oid.
9 lakjes inderdaad. Dan zijn de verzendkosten maar $18! Wel even aangeven in de commentbox aan het einde van je bestelling dat je de Flat Box Rate wil (i.p.v. de belachelijk hoge verzendkosten die er anders staan). En dan scherm wegklikken. Dan sturen ze je automatisch een Paypal-request met het juiste bedrag.quote:
Joehoe!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:32 schreef Nailoholic het volgende:
Het is maar goed dat ik mijn nagels nog niet gelakt heb! Mijn TD pakketje is binnen![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:31 schreef Nitos het volgende:
[..]
9 lakjes inderdaad. Dan zijn de verzendkosten maar $18! Wel even aangeven in de commentbox aan het einde van je bestelling dat je de Flat Box Rate wil (i.p.v. de belachelijk hoge verzendkosten die er anders staan). En dan scherm wegklikken. Dan sturen ze je automatisch een Paypal-request met het juiste bedrag.
Waarom iedereen zo dol is op TD? De lakjes zijn daar heel goedkoop: OPI bijv. voor maar $5,24 terwijl ze in NL ¤13,95 zijn!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik word echt op slag hebberig van dit praatje!
quote:
Haha. U vraagt, wij draaien:quote:
Ja, schappen aanvullen lijkt tegenwoordig een zeldzaamheid...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:47 schreef Mirjam het volgende:
pff, ze zijn die sally hansen actie bij de ici paris écht niet begonnen met een gewone, volle voorraad, alles is er zo leeg als maar zijn kan
Whihi!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:50 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
Haha. U vraagt, wij draaien:
MISA-Wine Burgundy
CG-Blue Sparrow
CG-Atlantis
OPI-DS Extravagance
OPI-DS reflection
ORLY-Close Your Eyes
CG-Electric Lilac
CG-For Audrey
CG-TTYL
Ik vind de combinatie ook niet zo... het lijkt nu net of je hele vieze nagels hebt..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:
H&M Cha Cha gestempeld met Robotika.
Ik vind het hmwoah
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie ook niet zo... het lijkt nu net of je hele vieze nagels hebt..
ik had ook zo'n soort combi kleuren bijna t zelfde maar had nou niet echt t idee dat ik er vieze nagels door kreegquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind de combinatie ook niet zo... het lijkt nu net of je hele vieze nagels hebt..
Nagelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik had ook zo'n soort combi kleuren bijna t zelfde maar had nou niet echt t idee dat ik er vieze nagels door kreegmaar mijn huidskleur is denk ik ook ietsjes lichter
![]()
Zag een mooie TD bestellingen loqi je mani
![]()
![]()
![]()
alleen idd wel erg jammer van je wijsvingernagel.
[ afbeelding ]
check mijn stompie helemaal rechtshelaas is de holo hier ook niet te zien, geen zon meer
![]()
en toen kwam net binnen:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
zelfs al mega holo zonder zon gewoon binnen
![]()
![]()
Tof!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:10 schreef Loqi het volgende:
Who the Shrek are you? Gepimpedgebaseerd op een foto die ik ooit eens van een blog gejat heb
![]()
[ afbeelding ]
(mn wijsvingernagel heeft zo een rare vorm omdat er een silkwrap opzit, de enige atm)
En van de site ook!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik word echt op slag hebberig van dit praatje!
Laat maar weten als je niet aan de 9 stuks komt en hulp nodig hebt, dan wil ik wel met je meebestellen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:24 schreef betty_sue het volgende:
[..]
En van de site ook!!!
Ik wil al die sets hebben! En alle CG en alle andere dingen!
Morgen eens op mn gemak speuren en misschien bestellen..
Dat is Atlantisquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:05 schreef Nitos het volgende:
[..]
Whihi!![]()
Vind die CG, 2e van rechts erg mooi!
Komt goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:30 schreef Nitos het volgende:
[..]
Laat maar weten als je niet aan de 9 stuks komt en hulp nodig hebt, dan wil ik wel met je meebestellen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |