Wow.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben misselijk.
Zal wel door de hitte komen, want ik ben zelden tot nooit misselijk.
Misschien komt het door je misselijke gedrag in deze reeks.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben misselijk.
Ja want normale mensen zijn elke week minstens 1x misselijk. Bijzonder zeg.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:35 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben misselijk.
Die van wolvendagen? Is die echt zo erg dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ook want ik keek net op haar hyves
nee die van die ginger.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die van wolvendagen? Is die echt zo erg dan?
Moeilijk hoor, goed verbanden leggen. De hyve van dat 14-jarige meisje natuurlijk.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
SALLATREL MAAKT EEN OPMERKING EN JIJ MOET WOLVENDAGEN ER WEER BIJ BETREKKENquote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
O COME ON, IS DIT JE COMEBACK?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Doe normaal alsjeblieft of ik ga janken in FB. Wij zijn toch niet echt verder gegaan over dat meisje? Nou dan.quote:
Was er een discussie gaande dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
O COME ON, IS DIT JE COMEBACK?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jij. MET JE BOOMSTAMFOTO.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die de eigen hyves promoten_
Mocht dat niet?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
Hoe is het afgelopen met die ene chick die hier 2 sc's gepost had maar niet teurg mocht komen van Lamon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |