Ja dit dreigen is niet echt de bedoeling. Dat mag denk ik niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is een feit. Laat dat kind met rust, anders ga ik weer raar doen.
EN NIEMAND VINDT HET LEUK ALS IK RAAR GA DOEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prepare for the SHITSTORMquote:Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Wit inderdaad.DAT ASSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Het was leuker geweest als jequote:Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het nu al leuk!quote:Op maandag 28 juni 2010 20:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik support jou niet zo zeer, ik heb me al eerder uitgesproken over het gedrag tov dit usertje.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet niet of ik blij moet zijn met die support van Lamon
Jij gaat toch niet mee doen met dat 'raar doen' als er niet gestopt wordt met het belachelijk maken van dat meisje?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:27 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet niet of ik blij moet zijn met die support van Lamon
Zou jij d'r geven? Echt een serieuze vraag dit.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik support jou niet zo zeer, ik heb me al eerder uitgesproken over het gedrag tov dit usertje.
Nee dat gaat te ver. Je kunt beter vragen of hij hem omhoog krijgt van dat meisje. Anders suggereer je meteen dat hij daar iets mee zou doen.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou jij d'r geven? Echt een serieuze vraag dit.
Ja, over 4 jaar...quote:Op maandag 28 juni 2010 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou jij d'r geven? Echt een serieuze vraag dit.
SHIT IS GETTING REALquote:Op maandag 28 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
Hoe is het afgelopen met die ene chick die hier 2 sc's gepost had maar niet teurg mocht komen van Lamon?
Zieke clip.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
http://vimeo.com/11219730
Dit nummer, fucking goed nummer, maar die clip. Serieus. Alleen maar redheads die worden doodgemaakt![]()
![]()
Ja, ik zat ook een beetje van.... ooooookeeeeeeeequote:
Daar loopt Lamon lekker mee te PM'en. Ze is dan wel 14, maar hij heeft er verder geen bedoelingen mee, gewoon een leuk meisjequote:Op maandag 28 juni 2010 20:31 schreef reetveter het volgende:
Hoe is het afgelopen met die ene chick die hier 2 sc's gepost had maar niet teurg mocht komen van Lamon?
MIA is sowieso tof.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook een beetje van.... ooooookeeeeeeeemaar het nummer is goed, geef toe. En ze bedoelt het meer als een kijk zo kan je ook opgroeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |