Mwah, hoeveel BN'ers roepen niet dat ze de pers/bladen soms nodig hebben en/of opzoeken voor publiciteit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:39 schreef Bartjebart het volgende:
EN zolang je er maar geen geld aan gaat verdienen.
Kelly kan, vooral als ze geinterviewd wordt, behoorlijk los gaan over haar frustraties die de roddelbladen heten...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik dat idd gemist, ik heb er nooit iets over gehoord en dacht juist dat zij haar schouders op zou halen. Correctie dan maar
Nee jij en ik niet waarschijnlijk. Maar een groot deel van de mensen wel hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, hoeveel BN'ers roepen niet dat ze de pers/bladen soms nodig hebben en/of opzoeken voor publiciteit.
Tis niet alleen maar ellende.
En over het stukje "niet als waarheid aannemen", Mientje op de hoek leest het bij de kapper en neemt het als waarheid aan, maar wat wij hier roepen elke week nemen we toch niet als waarheid aan, maar daar grappen we gewoon over
Als Lindsey op de Nederlandse Prive cover zou staan "Dave gaat vreemd" neem ik dat écht met een grote korrel zout hoor
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee jij en ik niet waarschijnlijk. Maar een groot deel van de mensen wel hoor
Dat zijn ook dezelfde mensen die er van uit gaan dat alles wat op Wikipedia staat klopt...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:45 schreef Saphia het volgende:
Jullie kijken de herhalingen van het nieuwe seizoendat is nog niet zo lang geleden uitgezonden
![]()
Ik ga volgende maand een weekendje naar Antwerpen,als het lukt wil ik nog even langs Brasschaat om een Pfaffertjestour te doen.Als het lukt,post ik de foto's hier
Dank jequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is idd net of het vorige week voor het eerst uitgezonden werd en nu weer ja
Leuk dat je gaat!
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:00 schreef Saphia het volgende:
[..]
Dank jeik hoop dat RTL gauw de nieuwe afleveringen gaat uitzenden.Ik heb nog weleens een aflevering overgeslagen omdat Idols zo verschrikkelijk lang uitliep
maar heb even geen zin in de(oudere) pfaffs afleveringen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik schakel net in, dit is die aflevering.... de meest genante van dit seizoen
ja, erg is dat....ohhh, brrquote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Dat gesprek en de spanning tussen Nicolas en DebbyIk kruip zowat weg in de bank, zo genant vind ik dat geleuter van Nicolas
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:35 schreef lily het volgende:
[..]
ja, erg is dat....ohhh, brr![]()
![]()
Maar Kelly ook even hoor...met dat bed; Sam zei alleen; maar dat heeft toch geen haast? Begint ze te flippen? Hoe doe jij tegen mij?
![]()
Maar goed; gelukkig eindigde het weer beter en gezellig
omdat ze bang was dat den broeske gelijk weg zou racen, dwars de weg overquote:Op maandag 19 juli 2010 21:00 schreef DarkElf het volgende:
nee kende deze aflevering niet. tenekrommend idd.
en L. met die kinderen op de fiets?Waarom doet ze die kleine op de fiets en Bruce achterop???
Ahhh ja, Bruce vond elke auto een 'chique dinges.'quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:23 schreef Refurb het volgende:
Was wel leuk hoe Bruce naar Dave's werk ging samen met Mams en Fay.
Deed me denken aan "Memories"
Ja, dat ga ik doen! En geld opzij zetten, dan kan ik zo'n Audi over een jaartje of tien wel kopenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:44 schreef lily het volgende:
[..]
als je nu later goed oplet en hard werkt kun je ook zo'n mooie auto kopen
Da's goed he?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik doen! En geld opzij zetten, dan kan ik zo'n Audi over een jaartje of tien wel kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |