Zij verkoopt haar leven niet. Dus er is wel degelijk een groot verschil.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:13 schreef Bartjebart het volgende:
Het heeft er ook niks mee te maken of je een BV of BN bent in basis. Ze kunnen ook verhalen gaan schrijven over jou. En leugens over je bedenken, alleen ben jij lang niet zo interessant.
Het klinkt een beetje als afgunst. Maar dat zal wel niet...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij verkoopt haar leven niet. Dus er is wel degelijk een groot verschil.
Als je zó ver gaat om zelfs met je benen wijd te liggen bevallen en dat laat filmen, kom op zegEn dan klagen dat mensen over je kletsen.
Iemand die acteert en bekend is mauwt ook niet, die neemt het voor lief, die begint zelf een carriere.
Als de Pfaffs geen reality soap maken verdwijnen ze op de achtergrond, dus ze hebben een keuze.
Ze kiezen voor het geld. Eigen schuld, dikke...
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het klinkt een beetje als afgunst. Maar dat zal wel niet...
Preciesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:09 schreef lily het volgende:
Ik heb trouwens ook niet het idee dat de rest van de familie er zo mee zit, alleen Lindsey en zij is behoorlijk naief
Goh, nu ben ik wel héél nieuwsgierig, maar ik heb toch echt niemand zien bevallen, alleen dat de familie in de gang stond. Wie heb jij dan gezien, want dan heb ik toch blijkbaar iets gemist.....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij verkoopt haar leven niet. Dus er is wel degelijk een groot verschil.
Als je zó ver gaat om zelfs met je benen wijd te liggen bevallen en dat laat filmen, kom op zegEn dan klagen dat mensen over je kletsen.
Iemand die acteert en bekend is mauwt ook niet, die neemt het voor lief, die begint zelf een carriere.
Als de Pfaffs geen reality soap maken verdwijnen ze op de achtergrond, dus ze hebben een keuze.
Ze kiezen voor het geld. Eigen schuld, dikke...
quote:
Tuurlijk weet je als je bekend bent dat er over je geroddeld wordt. Maar als het een op een bepaald moment alleen maar leugens worden is het toch niet gek dat het je dan een keer teveel wordt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PreciesCarmen die keek ook een beetje met medelijden maar je ziet dat zij er na zoveel jaar echt niet wakker van ligt
Kelly zal het ook worst wezen
En natuurlijk kan het pijnlijk zijn, maar het is nou eenmaal zo dat je of kiest voor de publiciteit of niet.
Bekend zijn = roddels.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap wel dat ze dr over zeurt hoor, maar doe zoals de rest, laat je niet kennen, ze willen wel duidelijk de voordelen van de publiciteit, dan moet je ook de nadelen handelen he.
Ach dat over die belasting bijvoorbeeld, is wel iets anders dan dat Dave zogenaamd vreemd zou zijn gegaan of dat Lindsey zogenaamd zwanger van een 3e is. (Of is het al helemaal over en uit dat er niks aan de hand is met JM en al dat geld gebeuren?)quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:22 schreef AnneLo het volgende:
Hoe vaak zijn hier in Nederland geen BN-ers die een rechtszaak aanspannen omdat er allerlei leugens over ze verspreid worden.
Ja er werd geroddeld dat Nicolas hetero zou zijn.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:28 schreef lily het volgende:
Maar wat voor onwaarheden zijn er eigenlijk gezegd dan? Zijn het er echt zoveel?
Ik kan me iets herinneren over belastingfraude (en misschien klopt dat wel tot bepaalde hoogte) en iets over een affaire van Jean-Marie..
nog iets?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:55 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Ja er werd geroddeld dat Nicolas hetero zou zijn.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:29 schreef lily het volgende:
oh ja, ze zou zwanger zijn van een derde... en dat was niet zo
vreselijk inderdaad
misschien probeert ie je wat cavia's aan te smerenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Reageert ie een beetje zo als Frans Bouer of stuurt hij Kenji op je af.
Nja ik had wel een reactie willen geven op de rest, maar ik moest me haasten om op m'n werk te komenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan krijg je er die draai weer aan, was te verwachten.
Maar geen reactie op het feit dat ze er zelf voor kiezen?
En afgunst, nee, ik zou voor geen miljard de geboorte van mijn dochter zo voor Jan en alleman te koop willen zetten.Dus nee niet bepaald.
Heb je Kelly wel eens te keer horen gaan over dit? Zo niet, dan heb je die afleveringen gemist waarschijnlijk... Die frustreert het ook behoorlijk heb ik het idee...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
PreciesCarmen die keek ook een beetje met medelijden maar je ziet dat zij er na zoveel jaar echt niet wakker van ligt
Kelly zal het ook worst wezen
En natuurlijk kan het pijnlijk zijn, maar het is nou eenmaal zo dat je of kiest voor de publiciteit of niet.
Bekend zijn = roddels.
Ow ik doe het zelf ook hoor. Maar met roddelen an sich is niks mis, zolang je het maar niet als waarheid gaat aannemen. EN zolang je er maar geen geld aan gaat verdienen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:09 schreef lily het volgende:
Maar doen wij hier niet precies hetzelfde? Oke, ik en een aantal van ons dan?
Wij roddelen ook dat het een lieve lust is hier. En doen aannames. Logisch, vind ik.
Ik volg die soap al jaren dus ik heb een mening over hen. Daar kan ik niks aan doen. Dat die mening gebaseerd is op wat ik zie op tv kan ik ook niks aan doen. Ik ken ze niet persoonlijk en wie weet zit ik er wel helemaal naast maar ja, dat is nu eenmaal zo.
Een real life soap is een beetje als een roddelblad.
Het is big business en waarom is het dat? Omdat "iedereen" (en niet alleen verveelde huisvrouwen) het wil zien, alles wil weten en het koopt/kijkt whatever.
Wij speculeren hier ook over bijvoorbeeld Carmen's alcoholgebruik. Wij zien ze nu eenmaal iedere aflevering een fles opentrekken. Raar heh, dat mensen daar dan over praten.
Ik vind dus van niet.
En dan moet je niet gaan janken, boehoe, ze denken dat we alcoholisten zijn. Jammer dan.
Ze komen overal opdagen om lintjes door te knippen en weet ik veel wat, om bejubeld te worden. Want dat is wel leuk.
Nou, sommige dingen in het bestaan van een beroemd persoon is niet leuk. Want iedereen heeft ineens een mening over je en die is niet altijd leuk of waar.
Deal with it
Ik heb trouwens ook niet het idee dat de rest van de familie er zo mee zit, alleen Lindsey en zij is behoorlijk naief
Ah de fijne Nederlandse mentaliteitquote:Op vrijdag 16 juli 2010 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap wel dat ze dr over zeurt hoor, maar doe zoals de rest, laat je niet kennen, ze willen wel duidelijk de voordelen van de publiciteit, dan moet je ook de nadelen handelen he.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 18:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb je Kelly wel eens te keer horen gaan over dit? Zo niet, dan heb je die afleveringen gemist waarschijnlijk... Die frustreert het ook behoorlijk heb ik het idee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |