Dat zou zo maar kunnen inderdaadquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar dacht ik vorige keer over toen het voor het eerst uitgezonden werd. Zou het er ook mee te maken hebben dat je dan geen vreemden aan je spullen hebt die een woordje kunnen doen richting de pers?
of misschien was het wel de enige dag dat iedereen vrij wasquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Wat ik dan echt echt niet snap he, is dat ze persé die dag willen gaan verhuizen ook, terwijl dat oude huis nog altijd te koop staat.
Dat hoefde dus niet in die hitte en zo gehaast he.
Maar ik vind het wel tof dat ze toch altijd alles zelf doen.
geldbesparingquote:Op donderdag 1 juli 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Wat ik dan echt echt niet snap he, is dat ze persé die dag willen gaan verhuizen ook, terwijl dat oude huis nog altijd te koop staat.
Dat hoefde dus niet in die hitte en zo gehaast he.
Maar ik vind het wel tof dat ze toch altijd alles zelf doen.
Nee joh, da's leuk en gezellig.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:08 schreef lily het volgende:
Wat een ongelooflijk werk moet dat zijn geweest. De inhoud van die enorme villa verhuizen (waar ze al 25 jaar woonde?)
pffffff
Na zo'n zwaar vermoeide dag je kinderen bij je pas verhuisde ouders laten, vind ik niet zo kies eigenlijk (terwijl je zelf thuis zit met z'n tweetjes
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef fespo het volgende:
hmm denk feb 2009.
http://www.gva.be/nieuws/(...)s-staat-te-koop.aspx
Is toch niets mis mee dat kinderen wel mogen weten dat ze vroeger niet maar alles zo kregen zoals tegenwoordig?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:10 schreef Nicolee22 het volgende:
Soms kan ik me zo ergeren aan die Jean Marie:
Ja keano, vroeger als ik schoentjes kreeg van de papa en de mama dan zette ik die mooie gekuist langs me bedje neer, en dan rook ik eraan hoe lekker dat rook..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |