Ja, dat is het eerste seizoen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:15 schreef lily het volgende:
[..]
Is dat het seizoen waar Kenji nog als dreumes bij hen in bed slaapt en 's ochtends het bed onderkotst en dat Kelly beneden aan de aanwezige huisvriend van JM en Carmen gaat vragen of ie het even wil gaan opruimen terwijl Sam nog in dat bed ligt?
adem in adem uit
En onder wat voor dak! Wat was dat huis toen nog donker en oudbollig ingericht! De centjes van het eerste seizoen hebben ze goed besteed door het huis een verfje te geven en een nieuwe keuken te kopen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:16 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij welMaar het straalt nog die echte gezellige sfeer uit van 'met z'n allen onder één dak'
Ja idd, maar ook dat oudbollige was wel leuk voor de sfeerquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:36 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
En onder wat voor dak! Wat was dat huis toen nog donker en oudbollig ingericht! De centjes van het eerste seizoen hebben ze goed besteed door het huis een verfje te geven en een nieuwe keuken te kopen.
Franky arme man die werd echt voor van alles en nog wat ingezetquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:15 schreef lily het volgende:
[..]
Is dat het seizoen waar Kenji nog als dreumes bij hen in bed slaapt en 's ochtends het bed onderkotst en dat Kelly beneden aan de aanwezige huisvriend van JM en Carmen gaat vragen of ie het even wil gaan opruimen terwijl Sam nog in dat bed ligt?
adem in adem uit
Nou he wat heb ik met die man te doen gehad! Hij werd ook regelmatig door JM uitgekafferd als hij iets verkeerds deed, volgens mij was het ook zo'n lieverd die er niet tegenin durfde te gaan. De afgelopen seizoenen heb ik hem eigenlijk niet meer gezien....quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:09 schreef frensje het volgende:
[..]
Franky arme man die werd echt voor van alles en nog wat ingezet
ook bij een of ander feest(tent) buiten moest hij rondlopen om te horen of de geluidsoverlast te erg was
Zij kent hem om te weten dat hij zoiets niet leuk vindt, en ondanks dat ik het een ontzettende lul de behanger vind, snap ik die grap ook niet, dat je zoiets zegt terwijl de camera draait.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:26 schreef lily het volgende:
Ik vind dat soort zaken ook altijd tenenkrommend. Maar ook in dat restaurant van te voren; dat ze Nicolas laat geloven dat ze zwanger is; dan praat ze echt tegen de cameramensen: zie je hoe nerveus hij wordt?
Ik weet het niet...dit zijn zo'n prive momenten, dat het gewoon ongemakkelijk wordt. Je merkt dat ook aan hen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:36 schreef sherezade het volgende:
Dat vreselijke monnikskapsel van Nicolas![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:12 schreef Moja het volgende:
het aanzoek was een beetje knullig en omslachtig idd, maar uiteindelijk toch best lief zo met die omhelzing met tranen.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:23 schreef Moja het volgende:
Die zure uitgekauwde reacties hier altijdZelfs hierbij wordt er nog iets negatiefs van gemaakt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:01 schreef Moja het volgende:
Ik krijg altijd een beetje het idee dat Lyndsey zelf ook niet goed weet waar ze mee bezig is als ze zich met de kinderen bezighoud. Gaat zo knullig allemaal
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:27 schreef Moja het volgende:
Nee hoor die ben ik niet vergeten, verschil is alleen dat ik het niet pagina's lang blijf doorzagen.
Ik denk dat je totaal mijn punt mist, maakt niet uit. En nee bedankt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Staat je geheel vrij om een fantopic te openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |