het is daar altijd chaos in huisquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:01 schreef Moja het volgende:
Ik krijg altijd een beetje het idee dat Lyndsey zelf ook niet goed weet waar ze mee bezig is als ze zich met de kinderen bezighoud. Gaat zo knullig allemaal
ze is dan ook niet echt de slimstequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:01 schreef Moja het volgende:
Ik krijg altijd een beetje het idee dat Lyndsey zelf ook niet goed weet waar ze mee bezig is als ze zich met de kinderen bezighoud. Gaat zo knullig allemaal
"Ja maar ge weet toch waar we vanaf komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
ze is dan ook niet echt de slimste
dat zeker niet, maar ze wilt wel echt het perfecte moedertje spelenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
ze is dan ook niet echt de slimste
alles voor de camera hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat zeker niet, maar ze wilt wel echt het perfecte moedertje spelen![]()
![]()
Ik denk dat iedere moeder wel het perfecte moedertje wil spelenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:55 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat zeker niet, maar ze wilt wel echt het perfecte moedertje spelen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:01 schreef Moja het volgende:
precies dit dacht ik gisteren ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
En zeg nou zelf, aan den Broes heb je ook je handjes vol hoor
Maar ik blijf het een leuk joch vinden
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:36 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wat mij trouwens op valt, dat Lindsey erg vaak zelf voor haar kindjes zorgt en niet net als Debby en Kelly ze 9 van de 10 keer bij Carmen dropt.
Ondanks dat ze het duidelijk echt niet altijd makkelijk heeft/ vindt met die 2.
Tenminste, wat we er van mee krijgen op tv dan
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd, Lindsey is altijd met ze bezig.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nu de kindjes naar school gaan en zij werkt voor Jean Marie toch ook niet meer.
Toen de kindjes van Kelly zo klein waren woonden ze nog thuis in, dus dat was heel anders.
Sam doet bv veel meer met de kids dan Dave denk ik ooit zal doen, das ook heel leuk!
Die had d'r handen dus ook niet volquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Toen de kindjes van Kelly zo klein waren woonden ze nog thuis in, dus dat was heel anders.
Aha! Interessante informatie!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:17 schreef themauster het volgende:
Volgens de beheerder van de Pfaffs hyves () die met RTL hebben gemaild komen de laatste paar afleveringen van seizoen 10 die bij RTL 4 nog niet uitgezonden zijn straks op RTL 7 meteen na de afleveringen die we al gezien hebben dus ook om 19.50. als het seizoen is afgelopen gaan ze terug naar het begin van seizoen 6.
Ze weten nog niet of seizoen 11 op RTL 4 komt of op RTL 7.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:17 schreef themauster het volgende:
Volgens de beheerder van de Pfaffs hyves () die met RTL hebben gemaild komen de laatste paar afleveringen van seizoen 10 die bij RTL 4 nog niet uitgezonden zijn straks op RTL 7 meteen na de afleveringen die we al gezien hebben dus ook om 19.50. als het seizoen is afgelopen gaan ze terug naar het begin van seizoen 6.
Ze weten nog niet of seizoen 11 op RTL 4 komt of op RTL 7.
Ja idd, seizoen 1quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:09 schreef Mirjam30 het volgende:
[..]
Aha! Interessante informatie!!Wil idd nog die allernieuwste afleveringen zien, met o.a. Lyndsey en Dave die met de kids naar Disneyland Parijs gaan!!
Maar eh... waarom dan weer terug naar seizoen 6?? Wat mij betreft beginnen ze weer met seizoen 1!
Is dat het seizoen waar Kenji nog als dreumes bij hen in bed slaapt en 's ochtends het bed onderkotst en dat Kelly beneden aan de aanwezige huisvriend van JM en Carmen gaat vragen of ie het even wil gaan opruimen terwijl Sam nog in dat bed ligt?quote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:15 schreef lily het volgende:
[..]
Is dat het seizoen waar Kenji nog als dreumes bij hen in bed slaapt en 's ochtends het bed onderkotst en dat Kelly beneden aan de aanwezige huisvriend van JM en Carmen gaat vragen of ie het even wil gaan opruimen terwijl Sam nog in dat bed ligt?
adem in adem uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |