Zoals Duitsland dat ook ooit deed?quote:
Dat zegt ie over iedere tegenstander van Nederland, dat doen 14jarige wel vaker, loos gillenquote:
Nederland > Slowakije > Italië = winnaar 2006.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:55 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik heb het nu over Nederland aangezien ze waardeloos speelden tegen Slowakije
Sneue troll.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:55 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Dat kan, maar ik heb het nu over Nederland aangezien ze waardeloos speelden tegen Slowakije
Ik vind Brazilië ook niet goed voetballen, maar Nederland speelt pas écht weerzinwekkend slecht. Maar dat duel gaat er niet komen. Chili gaat namelijk vrijdag om 16:00 uur de tegenstander worden.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:54 schreef Etsu het volgende:
Het is te merken dat TS geen verstand van heeft.
Italie speelde helemaal niet goed, Francia ook niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nederland > Slowakije > Italië = winnaar 2006.
Damn, wat zijn we goed
Dat hoop ik ook, ik gun het brazilie niet. ik gun het nederland ook niet aangeizen ik gek word van die oranje hypequote:Op maandag 28 juni 2010 17:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik vind Brazilië ook niet goed voetballen, maar Nederland speelt pas écht weerzinwekkend slecht. Maar dat duel gaat er niet komen. Chili gaat namelijk vrijdag om 16:00 uur de tegenstander worden.![]()
Dit ja, supporters die hun huizen oranje schilderen puur en alleen voor het zogenoemde amusement. Zum kotzen is het, het kan niet genoeg herhaald worden dat walgelijk is.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:57 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik gun het brazilie niet. ik gun het nederland ook niet aangeizen ik gek word van die oranje hype
het veldspel idioot.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:59 schreef opastokvis het volgende:
Hoezo, ze spelen slecht.
2 doelpunten tegen tot nu toe.![]()
eerst maar eens zien hoe de tegenstander op dat moment speelt.
Misschien zult u echt moeten verkassen naar een Duits Forumquote:Op maandag 28 juni 2010 17:57 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik gun het brazilie niet. ik gun het nederland ook niet aangeizen ik gek word van die oranje hype
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:58 schreef marcodej het volgende:
Brazilie moet eerst nog maar eens Chili verslaan, daarna zien we wel verder.
uiteraard.quote:
Wil ik wel, alleen spreek ik geen Duits.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:02 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Misschien zult u echt moeten verkassen naar een Duits Forum
Nee hoor. Een kwestie van dat ik naar het hele toernooi kijk. Daarom ben ik ook zo bang voor de volgende wedstrijd. Die oranjehype komt me de strot uit. Dit verdomme.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mooi stukje frustratie hier.. Vind jet het zo kut dat Nederland wint?
Ga door, ga door!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee hoor. Een kwestie van dat ik naar het hele toernooi kijk. Daarom ben ik ook zo bang voor de volgende wedstrijd. Die oranjehype komt me de strot uit. Dit verdomme.
Met dit spel red je het niet. Nederland WK? Hou toch op.
En toch zijn we met 'dit' spel weer een ronde verder.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Nee hoor. Een kwestie van dat ik naar het hele toernooi kijk. Daarom ben ik ook zo bang voor de volgende wedstrijd. Die oranjehype komt me de strot uit. Dit verdomme.
Elk WK en EK is er een oranjehype dat is toch logisch? Jezus het dat is altijd zo geweest, en zo slecht voetbalt Nederland nou ook weer niet hoor.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:04 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat Slowakije er idd ook niet veel van bakte, al was het de tweede helft nog bibberen toen één van de Slowaakse spitsen een schitterende pass door de verdediging van Nederland heen kreeg ( héérlijk er door heen gegeven ) om de bal vervolgens recht op Stekelenburg te schieten.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:03 schreef opastokvis het volgende:
[..]
uiteraard.
maar de rest bakt er ook niet veel van blijkt maar weer.
Je roept altijd de underdog tot winnaar uit, totdat je ooit eens gelijk krijgt en 100 keer je post zal quoten om te laten zien hoe veel kennis je wel niet hebt over voetbal.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik vind Brazilië ook niet goed voetballen, maar Nederland speelt pas écht weerzinwekkend slecht. Maar dat duel gaat er niet komen. Chili gaat namelijk vrijdag om 16:00 uur de tegenstander worden.![]()
Klaagt hij over een Oranje-hype en heeft zelf zijn username oranje laten maken incl. Oranjefan erbij.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Elk WK en EK is er een oranjehype dat is toch logisch? Jezus het dat is altijd zo geweest, en zo slecht voetbalt Nederland nou ook weer niet hoor.
Ik ben voetbalsupporter en ik verlang naar het beste voetbal. Ze verdienen een Godsvermogen, al de voetballers, stuk voor stuk. Dan mogen wij Nederlanders toch wel een stuk meer verwachten dan wat we tot nu toe hebben laten zien. En dan heb ik het natuurlijk over het veldspel?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Elk WK en EK is er een oranjehype dat is toch logisch? Jezus het dat is altijd zo geweest, en zo slecht voetbalt Nederland nou ook weer niet hoor.
MBO!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:03 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Wil ik wel, alleen spreek ik geen Duits.
HELEMAAL MEE EENS. Ik hoor de Nederlanders nog klagen :quote:Op maandag 28 juni 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik ben voetbalsupporter en ik verlang naar het beste voetbal. Ze verdienen een Godsvermogen, al de voetballers, stuk voor stuk. Dan mogen wij Nederlanders toch wel een stuk meer verwachten dan wat we tot nu toe hebben laten zien. En dan heb ik het natuurlijk over het veldspel?
Je hebt Duitsland gisteren toch ook wel gezien neem ik aan. Daar zat toch véél meer voetbal in? Ik vind dat iig.
NL wint, klaar punt uit.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik ben voetbalsupporter en ik verlang naar het beste voetbal. Ze verdienen een Godsvermogen, al de voetballers, stuk voor stuk. Dan mogen wij Nederlanders toch wel een stuk meer verwachten dan wat we tot nu toe hebben laten zien. En dan heb ik het natuurlijk over het veldspel?
Je hebt Duitsland gisteren toch ook wel gezien neem ik aan. Daar zat toch véél meer voetbal in? Ik vind dat iig.
Ja natuurlijk, ik geef je gelijk dat ze veul te veul verdienen voor wat ze doen maar dat geldt zelfs voor een land als Duitsland.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:07 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
4 voorspellingen; allemaal fout. misschien eens tijd om je eigen meningen bij te stellen?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
zeer frappant dat ze hun mening 180 graden bijstellen als het om Nederland gaat. Deze vedettes verdienen , god weet ik hoeveel.. Maar ze spelen echt belabberd. Het is bijna schandelijk
JIj weet niet wat sarcasme isquote:Op maandag 28 juni 2010 18:15 schreef minutenman het volgende:
[..]
4 voorspellingen; allemaal fout. misschien eens tijd om je eigen meningen bij te stellen?
NED - BRA 2-1quote:Op maandag 28 juni 2010 18:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
JIj weet niet wat sarcasme is
Ik wil wel een echte voorspelling maken:
NLD BRA 1-3
Ja.. Sneijder vrolijk kijkend zoals altijd (nooit dusquote:Op maandag 28 juni 2010 18:18 schreef bamboe007 het volgende:
Brasil zal Nederland zwaar gaan slopen ik zie sneijder, van persie en v/d vaart al met hun jankende jambekken van het veld aflopen als brasil klaar is met het uitwonen van hun vrouwen
Vooral die hoer van een Yolanthe die alleen met Schneider is vanwege zijn moneyzquote:Op maandag 28 juni 2010 18:18 schreef bamboe007 het volgende:
brasil klaar is met het uitwonen van hun vrouwen
als jij nou eens geld hadquote:Op maandag 28 juni 2010 18:21 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Vooral die hoer van een Yolanthe die alleen met Schneider is vanwege zijn moneyz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |