Zoals Duitsland dat ook ooit deed?quote:
Dat zegt ie over iedere tegenstander van Nederland, dat doen 14jarige wel vaker, loos gillenquote:
Nederland > Slowakije > Italië = winnaar 2006.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:55 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik heb het nu over Nederland aangezien ze waardeloos speelden tegen Slowakije
Sneue troll.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:55 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Dat kan, maar ik heb het nu over Nederland aangezien ze waardeloos speelden tegen Slowakije
Ik vind Brazilië ook niet goed voetballen, maar Nederland speelt pas écht weerzinwekkend slecht. Maar dat duel gaat er niet komen. Chili gaat namelijk vrijdag om 16:00 uur de tegenstander worden.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:54 schreef Etsu het volgende:
Het is te merken dat TS geen verstand van heeft.
Italie speelde helemaal niet goed, Francia ook niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nederland > Slowakije > Italië = winnaar 2006.
Damn, wat zijn we goed
Dat hoop ik ook, ik gun het brazilie niet. ik gun het nederland ook niet aangeizen ik gek word van die oranje hypequote:Op maandag 28 juni 2010 17:57 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ik vind Brazilië ook niet goed voetballen, maar Nederland speelt pas écht weerzinwekkend slecht. Maar dat duel gaat er niet komen. Chili gaat namelijk vrijdag om 16:00 uur de tegenstander worden.![]()
Dit ja, supporters die hun huizen oranje schilderen puur en alleen voor het zogenoemde amusement. Zum kotzen is het, het kan niet genoeg herhaald worden dat walgelijk is.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:57 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ik gun het brazilie niet. ik gun het nederland ook niet aangeizen ik gek word van die oranje hype
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |