Het viel mee en het is een piepklein stukje.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:21 schreef DarkElf het volgende:
onze katten hebben t echt zo warm! de ene ligt op de koele tegels, de ander ligt op bed tegenover de ventilator
Ja, weer om 16:00 uur tegen Chili of Brazilie.quote:
oja Brazilie! Dan moet de verdediging toch wat beter worden en niet van die vage trucjes uithalen want Brazilie straft snoeihard afquote:Op maandag 28 juni 2010 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, weer om 16:00 uur tegen Chili of Brazilie.
Doe je goedquote:Op maandag 28 juni 2010 17:56 schreef Laydina het volgende:
Pizza shoarma wordt er nu voor mij gemaakt
Op zo'n moment staat teambelang idd niet zo hoog op het lijstje van een speler.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:01 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd of die negatieve houding van Van Persie bij de wissel nog een staartje krijgt.
postgras heet dat bij een tentje in Geel. lekker welquote:Op maandag 28 juni 2010 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
![]()
Vanavond ga ik uit eten met mijn toneelgroep als afsluiting. We gaan steppegras eten grazen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:06 schreef DarkElf het volgende:
ga zo mijn bordje koude aardappelsalade met avocado, tomaat, zwarte olijf, kappertjes, gegrilde kip, sjalotje, knoflook enzo eten
Je schijnt licentiekosten te moeten betalen als je de naam Steppegras wilt voeren.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
postgras heet dat bij een tentje in Geel. lekker wel
echt?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je schijnt licentiekosten te moeten betalen als je de naam Steppegras wilt voeren.
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Duderella het volgende:
Hup Holland Hup!
Maar ook Vive la France. Ik kreeg net een heel lief mailtje van één van de meisjes. Dat ze heel veel zin had om bij ons vakantie te komen vieren, ondanks dat ze wel een beetje bang is. Ik heb haar terug geschreven dat wij ook best een beetje bang zijn!
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Duderella het volgende:
Hup Holland Hup!
Maar ook Vive la France. Ik kreeg net een heel lief mailtje van één van de meisjes. Dat ze heel veel zin had om bij ons vakantie te komen vieren, ondanks dat ze wel een beetje bang is. Ik heb haar terug geschreven dat wij ook best een beetje bang zijn!
* Isabeau smeltquote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Duderella het volgende:
Hup Holland Hup!
Wut?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vond t wel lekker, ik vind friet te vaak als aardappel smaken (ja echt) en dat is hiermee opgelost.
saus blief ik nietquote:Op maandag 28 juni 2010 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wut?
Je bedoelt dat Steppegras meer als friet smaakt?Maar dan hou je ook meer van Franse frietjes dan Vlaamse bijvoorbeeld?
Er zit ook Steppegrassaus bij, maar dat schijnt een soort Joppiesaus te zijn
Zeg dude, ga ik de francaises ook zien als ik langskom?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Duderella het volgende:
Hup Holland Hup!
Bron: 3voor12 Den Haagquote:Parkpop 2010 wordt afgesloten op de Staedion stage door de Duitse zangeres Nena (voorheen zangeres van de band met dezelfde naam). Zoals dat hoort bij artiesten die al decennia lang teren op anderhalve hit is er een nieuw album ('Made In Germany') waar wat nummers van gespeeld worden. De ongeïnspireerde mix van vlakke rock met cliché electro beats doet echter weinig toehoorders euforisch naar de cd-stand rennen. 'Nur getraumt' is in 1983 een bescheiden succesje in Nederland, maar als Nena het publiek wil laten meezingen klinkt er slechts wat goedbedoeld gemompel op het veld - we zijn blijkbaar niet zo goed in Duitse coupletten van vergeten hitjes. De cover van 'Der Sherriff' van D.A.F. is verrassend en qua uitvoering het hoogtepunt van de set, maar voor het grote publiek is een optreden van Nena toch vooral 55 minuten wachten op ‘99 Luftballons’. En als dat nummer dan ook nog eens tegenvalt omdat klakkeloos de singleversie wordt nagespeeld en er aan het eind en rare mash-up met 'Hey Jude' aan vast wordt geplakt, valt Nena als live act door de mand. Toegift 'Irgendwie Irgendwo Irgendwann', met een uit het niets komend reggae-slot, verandert daar niets aan. 'Wir haben us lang nicht mehr gesehn' zingt Nena in 'Nur getraumt', en daar was een goede reden voor.
ik wil, als ik er iets bij neem, alleen vlaamse mayo (beetje)quote:Op maandag 28 juni 2010 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
Vind je het niet wat te droog, friet zonder sausWordt zo zompig.
Doodeng!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:15 schreef DarkElf het volgende:
ach wat schattig Dude... lijkt mij ook eng idd, voor hun zeker maar ook voor jullie wel
Jazeker! Twee stuks!quote:Op maandag 28 juni 2010 18:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg dude, ga ik de francaises ook zien als ik langskom?
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:30 schreef Duderella het volgende:
Waar is steppegras van gemaakt dames en heren?
Jaquote:
Aww.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:12 schreef Duderella het volgende:
Hup Holland Hup!
Ach, kom nou toch op. Dat hoort bij sport, stelt geen reet voor verder. Ik ben ook wel eens pissig geweest om een wissel, zoals iedereen die een beetje gesport heeft om te winnen. Als je niet achteraf nog doorzeikt is er niets aan de hand.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:01 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd of die negatieve houding van Van Persie bij de wissel nog een staartje krijgt.
begin je het door te krijgen dat een Bachelor toch wel goed is?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Hihi heb op hyves op mn Wie Wat Waar dat ik mn bachelor heb een repect gekregen van mijn docente spaans van het vwo, toch leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |