Het viel mee en het is een piepklein stukje.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:21 schreef DarkElf het volgende:
onze katten hebben t echt zo warm! de ene ligt op de koele tegels, de ander ligt op bed tegenover de ventilator
Ja, weer om 16:00 uur tegen Chili of Brazilie.quote:
oja Brazilie! Dan moet de verdediging toch wat beter worden en niet van die vage trucjes uithalen want Brazilie straft snoeihard afquote:Op maandag 28 juni 2010 17:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, weer om 16:00 uur tegen Chili of Brazilie.
Doe je goedquote:Op maandag 28 juni 2010 17:56 schreef Laydina het volgende:
Pizza shoarma wordt er nu voor mij gemaakt
Op zo'n moment staat teambelang idd niet zo hoog op het lijstje van een speler.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:01 schreef golfer het volgende:
Ben benieuwd of die negatieve houding van Van Persie bij de wissel nog een staartje krijgt.
postgras heet dat bij een tentje in Geel. lekker welquote:Op maandag 28 juni 2010 18:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
![]()
Vanavond ga ik uit eten met mijn toneelgroep als afsluiting. We gaan steppegras eten grazen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 juni 2010 18:06 schreef DarkElf het volgende:
ga zo mijn bordje koude aardappelsalade met avocado, tomaat, zwarte olijf, kappertjes, gegrilde kip, sjalotje, knoflook enzo eten
Je schijnt licentiekosten te moeten betalen als je de naam Steppegras wilt voeren.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
postgras heet dat bij een tentje in Geel. lekker wel
echt?quote:Op maandag 28 juni 2010 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je schijnt licentiekosten te moeten betalen als je de naam Steppegras wilt voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |