de ov chip zou niet voor meer kosten zorgen en het zou het niet duurder maken. Nu moet je 2 kaarten ipv 1 aanschaffen. ... 2 is meer dan 1.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:03 schreef 29-11 het volgende:
[..]
dan vraagt ze toch lekker nu een eigen voordeeluren kaart aan,, ff geld dokken, maar dan heeft en een persoonlijk ovchipkaart, en korting voor de trein
waarom ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:03 schreef 29-11 het volgende:
[..]
dan vraagt ze toch lekker nu een eigen voordeeluren kaart aan,, ff geld dokken, maar dan heeft en een persoonlijk ovchipkaart, en korting voor de trein
En weer kun je niet concreet aangeven wat de problemen zijn...quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wanneer ik het smart ga behandelen doe jij het af als dat je alle punten af doet. Het heeft toch geen zin met jou en je propaganda training.
En nog maals, ga eens in op mijn hoofdargumenten. Ik kan er zo 3 benoemen in de posts van topic nr 32. Zoals ik eerder heb gezegt: begrijpend lezen was je vak niet.
voordeelurenkaart kost 50 euro ofzo en ik mag 3 mensen meenemen met korting.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
de ov chip zou niet voor meer kosten zorgen en het zou het niet duurder maken. Nu moet je 2 kaarten ipv 1 aanschaffen. ... 2 is meer dan 1.
En waaruit blijkt dat dat onzin is?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:02 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Privacyschending volgens vele zeurders.
Er wordt geschermd dat het geen schending zou zijn (naar de mening van sommigen), maar in de praktijk blijkt gewoon dat je voor jouw privacy redelijk meer moet betalen dan anderen.
De reden die wordt opgevoerd is dat 'het moet van de belastingdienst', maar dat is absolute onzin.
het is of dat of een papieren treinkaartje kopen zodat ze nog korting krijgt, of gaan fietsen ofzoquote:
waarom nog een persoonlijke OV chipkaart als ze die al heeft ?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:03 schreef 29-11 het volgende:
[..]
Moet je 2 kaarten aanschaffenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
de ov chip zou niet voor meer kosten zorgen en het zou het niet duurder maken. Nu moet je 2 kaarten ipv 1 aanschaffen. ... 2 is meer dan 1.
alleen de korting wordt niet verrekend waar ze wel recht op heeft volgens CONTRACT met NSquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:06 schreef 29-11 het volgende:
[..]
het is of dat of een papieren treinkaartje kopen zodat ze nog korting krijgt, of gaan fietsen ofzo
zo debiel ben ik niet hoor, en je kan nog steeds papieren treinkaartjes kopenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:05 schreef macca728 het volgende:
[..]
voordeelurenkaart kost 50 euro ofzo en ik mag 3 mensen meenemen met korting.
Dat begrijpt 29-11 niet
kijk 29-11 zelfs je grote voorbeeld vindt dat een domme opmerkingquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:07 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Moet je 2 kaarten aanschaffen
Hoezo dat dan?
druk waarop staat ''korting''quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
alleen de korting wordt niet verrekend waar ze wel recht op heeft volgens CONTRACT met NS
waarom ? geef eens een reden, waarom dat niet kan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:08 schreef 29-11 het volgende:
[..]
zo debiel ben ik niet hoor, en je kan nog steeds papieren treinkaartjes kopen
Er vervalst er 1 de discussie en voor diegene moet je even in de spiegel kijken. Dat doe je door de mensen en hun problemen weg te zetten als bullshit en niet relevant en de argumenten tegen de kaart weg te zetten als eigen mening of simpelweg te negeren.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:05 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En weer kun je niet concreet aangeven wat de problemen zijn...
Alleen maar roepen dat er problemen zijn, geen enkel voorbeeld willen geven. Blijf dan gewoon weg uit de discussie. Dit is gewoon discussie vervalsen zo.
Antwoord waarop dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er vervalst er 1 de discussie en voor diegene moet je even in de spiegel kijken. Dat doe je door de mensen en hun problemen weg te zetten als bullshit en niet relevant en de argumenten tegen de kaart weg te zetten als eigen mening of simpelweg te negeren.
Nog steeds heb ik geen antwoord.
nee dat begrijp ik wel heel goedquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:15 schreef 29-11 het volgende:
@macca728: jou vriendin heeft geen voordeeluren kaart
en het is nog niet mogenlijk om met 2 kaarten met korting bij de NS te reizen tenzij het 2 voordeeluren kaarten zijn.. dus in dat geval:::::
Jouw vriendin kan gewoon een papieren kaartje kopen en met jouw OV chip korting kaart meereizen.
aangezien dan anders niet aan die korting kan komen
Mijn hoofdargumenten uit topic 32, die zeker in de posts staan. Die ik net ook al heb aangegeven als 'hoofdargumenten'.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:18 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Antwoord waarop dan?
Er valt niks weg te zetten, want je komt met niet met concrete problemen aan...
Het is wel jou tactiek he. Of heel hard roepen dat er problemen zijn, maar niet aan willen geven welke problemen. Zeggen dat je ergens in een ander deel "hoofdargumenten" hebt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mijn hoofdargumenten uit topic 32, die zeker in de posts staan. Die ik net ook al heb aangegeven als 'hoofdargumenten'.
Nee, jij hebt een link laten waarvan jij denkt dat de belastingdienst dat eist. Als je je eigen link leest, dan zou je zien dat dat geld voor bedrijven, niet voor reizigers.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:06 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En waaruit blijkt dat dat onzin is?
Ik heb jou een duidelijk link laten zien waaruit blijkt dat de belasting dienst 7 jaar opslag vraagt. Jij hebt nog nooit aangetoond waaruit blijkt dat dat helemaal niet nodig is. Alleen maar redenaties en veronderstellingen van je.
En die tekst vind je hier.quote:"Ik keur goed dat door of vanwege het vervoerbedrijf gemaakte overzichten van transacties met de OV-Chipkaart worden gelijkge-steld met vervoerbewijzen voor de overhandigingsplicht ingevolge de Wet LB", schrijft J. Thunnissen, directeur-generaal Belasting-dienst. Een voorlichter verduidelijkt: "De werknemer heeft een overhandigingsplicht aan zijn werkgever. De werkgever heeft een bewaarplicht voor de vervoerbewijzen."
TLS is diegene die het bewaard, TLS is niet de reiziger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:27 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een link laten waarvan jij denkt dat de belastingdienst dat eist. Als je je eigen link leest, dan zou je zien dat dat geld voor bedrijven, niet voor reizigers.
Een verkoper moet zijn bonnetjes ook bewaren als die gebruikt kunnen worden voor declaraties.quote:En die tekst vind je hier.
Maar doe geen moeite, het strookt niet met jouw mening, dus ga maar lekker door met brallen.
Het moet toch erg moeilijk voor je zijn te leven in zo'n boze wereld, waarin zelfs een heel ministerie het niet met je eens is:quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
TLS is diegene die het bewaard, TLS is niet de reiziger.
[..]
Een verkoper moet zijn bonnetjes ook bewaren als die gebruikt kunnen worden voor declaraties.
quote:Goedkeuring
Ik keur goed dat door of vanwege het vervoerbedrijf gemaakte overzichten van transacties met de OV-chipkaart worden gelijkgesteld met vervoerbewijzen voor de overhandigingsplicht ingevolge de Wet LB (zie artikel 16a Wet LB).
Dit is precies wat je doet en waarom ik niet inga om gedetaileerd alle probs onder elkaar te zetten. En daarbij hou ik het graag wat tactischer of strategischer in mijn probleemanalyses.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Het is wel jou tactiek he. Of heel hard roepen dat er problemen zijn, maar niet aan willen geven welke problemen. Zeggen dat je ergens in een ander deel "hoofdargumenten" hebt.
En als iemand daar niet op reageer ga je gewoon heel hard roepen dat diegene de opmerkingen aan de kant zet en de klachten niet serieus neemt.
Wees nou eens concreet man. Is het nou echt zoveel gevraagd om gewoon DUIDELIJK te zijn wat de problemen zijn en wat jouw argumenten en vragen zijn....
Leg eens uit, wat zeggen ze daar dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Het moet toch erg moeilijk voor je zijn te leven in zo'n boze wereld, waarin zelfs een heel ministerie het niet met je eens is:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |