Ik was er een paar dagen niet en het beviel me goed. Ik zag de mooie kanten van het leven beter..quote:
Laat dat maar.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:11 schreef GenusButeo het volgende:
En hoezo dwalend?Dat ik een gezonde jongeman ben weet ik wel, maar dwalend?
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was er een paar dagen niet en het beviel me goed. Ik zag de mooie kanten van het leven beter..
Nee, verklaar nader. Kom op, Bil.quote:
HAHHAHAHAHAHAHAHH OMG!!!!!!!111111111111quote:
Als ik hier niet meer ben, is het vrijwillig. Ik zal nooit dit land uitgezet worden.quote:
Ik ook van jou...quote:Op maandag 28 juni 2010 16:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik wil die mooie kanten van het leven met jou delen..
Is AP een Marokkaan? Laat hem dan maar lekker op FOK! blijven. Meer fietsen voor mij buiten.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Overtuig AP ook even van de mooie kanten van het leven zonder Fok!
Nee. Van.quote:
?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:34 schreef tarantism het volgende:
Lieve Bilmiyorem,
We hebben een fijne tijd gehad op FOk!
Het was niet altijd even makkelijk, maar we hebben ons er door geslagen.
Als ik mezelf verloor in eindeloze trolpartijen was jij altijd een lichtpuntje in de baggerduisternis.
Iemand die liet zien: hé, zo kan het ook, het hoeft niet altijd een heipaal te zijn.
Als ik aan al die nachten denk dat ik, badend in mijn zaad, wakker werd en aan je dacht,
dan werd ik helemaal warm van binnen.
Lieve, lieve Bilmiyorem, dit is de eerste keer dat ik iets van je hoor op Fok!, maar we weten allebei,
echte liefde begint pas als we de mooie kanten van het leven beter zien.
jekentmenietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gore slet.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
De meeste mensen op FOK! kennen mij als De Pure Turk. Helaas is het tijd om afscheid te nemen. Ik zal jullie missen.
IHVK : een nuchtere Turk
GB : een dwalende Turkse gezonde jongeman
Ayca: ga ik nog mee daten
Julis geordend en lief
Borte: flapuit (zoals ze het zelf zou zeggen)
Rookert: een debiel
Wik: weet ik niet
Tot in het volgende leven schatjes
Dus wat?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jou ken ik niet en 3/4 van je lijstje niet.
Dus.
quote:
Wat ben jij nou voor nep-Kemalist, dat je je mede-Kemalisten op Fok! niet kent. Vuile Rus.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jou ken ik niet en 3/4 van je lijstje niet.
Dus.
Nee.. ik rot op maar m'n gedrama laat ik hier achtig. Debiel.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rot lekker op en neem je gedrama-queen mee.
Maar we hebben elkaar helemaal niet op MSN!!!!!11111 Ramp! Wat nu?quote:
Geef me je nummer of je msn..quote:Op maandag 28 juni 2010 16:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar we hebben elkaar helemaal niet op MSN!!!!!11111 Ramp! Wat nu?
Oh, Bil... Hoe gaan we nu afscheid nemen?
Spellen kun je ook al niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee.. ik rot op maar m'n gedrama laat ik hier achtig. Debiel.
Oh wat kan ik nog meer niet dan ? Is dit een wedstrijdje waar ik niets van weet?quote:
Heb je cam?quote:
Ok, kom je 15 juli ook op mijn date met Ayca dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:50 schreef Rookert het volgende:
Debiel, wat een pure liefde weer
Graag met döner, groente en saus, rustig met de sambal
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh wat kan ik nog meer niet dan ? Is dit een wedstrijdje waar ik niets van weet?
Nee, wacht verdomme nou even. Pfff.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Wat lul jij nou weer, Tjeerd.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:50 schreef Rookert het volgende:
Debiel, wat een pure liefde weer
Graag met döner, groente en saus, rustig met de sambal
Ssst, ga je ergens anders mee bezighouden. Volgens mij doen vrouwen van jouw leeftijd iets anders.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon oprotten zonder gedoe kun je bij deze óók al niet.
Jullie zijn toch al 16+ he, dat is toch legaal in Nederland? Ik wil wel het recht aan mijn kant hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok, kom je 15 juli ook op mijn date met Ayca dan?
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, wacht verdomme nou even. Pfff.NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja
Ja
NeeIk ben een pure Turk.
we gaan niets doen mongool.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jullie zijn toch al 16+ he, dat is toch legaal in Nederland? Ik wil wel het recht aan mijn kant hebben
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ssst, ga je ergens anders mee bezighouden. Volgens mij doen vrouwen van jouw leeftijd iets anders.
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ssst, ga je ergens anders mee bezighouden. Volgens mij doen vrouwen van jouw leeftijd iets anders.
Oké, nice...quote:
Ben je lekker?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
fOkke en vanaf 00.00 niet meer posten
Ik had het niet tegen jou. Verrader.quote:
Jij hebt geen kinderen kunnen krijgen, daarom dat je zo tegen mij doet... omgquote:Op maandag 28 juni 2010 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, de meeste hebben 20 kinderen gekregen en mogen in het geitenhok wonen
You tell her, Zaggie.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou. Verrader.
O, je bent Marokkaans.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, de meeste hebben 20 kinderen gekregen en mogen in het geitenhok wonen
Gecondoleerd met deze opmerkingquote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij hebt geen kinderen kunnen krijgen, daarom dat je zo tegen mij doet... omg
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij hebt geen kinderen kunnen krijgen, daarom dat je zo tegen mij doet... omg
Ze heeft geen reden om te toeteren in een autoquote:Op maandag 28 juni 2010 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Nou schiet op met je afscheidstopic, de 2e helft begint zo en dan ben je wel weg...
Ik ,mag niet kijken van m'n ouders omdat Turkije niet speelt.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Nou schiet op met je afscheidstopic, de 2e helft begint zo en dan ben je wel weg...
Ik moest hier om lachen. Vooral aangezien ik hem juist wel ok vind.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
IHVK : een nuchtere Turk
GB : een dwalende Turkse gezonde jongeman
Ayca: ga ik nog mee daten
Julis geordend en lief
Borte: flapuit (zoals ze het zelf zou zeggen)
Rookert: een debiel
Wik: weet ik niet
Ze heeft van maandag tot vrijdag een andersom-dag, gisteren was ik nog Atatürkquote:Op maandag 28 juni 2010 16:56 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Ik moest hier om lachen. Vooral aangezien ik hem juist wel ok vind.
Ze zegt net dat ze tot 00.00 blijft, Rus.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja
Hoe is het trouwens op de huwelijksmarkt pop, hebben je ouders al besloten je voor minder dan 2 geiten de deur uit te doen?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ,mag niet kijken van m'n ouders omdat Turkije niet speelt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze tot 00.00 blijft, Rus.
Eigenlijk korter, moet zo weg.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ze zegt net dat ze tot 00.00 blijft, Rus.
Ja, maar wel voor veel goud.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens op de huwelijksmarkt pop, hebben je ouders al besloten je voor minder dan 2 geiten de deur uit te doen?
Ik noem je Rus en jij noemt mij een schat... Volgens mij bloeit hier wat, al zeg ik het zelf... Val je op behaarde Turken? Je bent een goede vervanger, nu Bil oprot, weet je.quote:
O. Nou, Bil. Ik ga nu weg. Het was fijn je gekend te hebben. Ik zal je nooit vergeten...quote:
Je kon op zn minstquote:Op maandag 28 juni 2010 16:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Juist omdat hij zo bijzonder is, wist ik niets..
Stomme trut.quote:Op [url= 28 juni 2010 16:53[/url] schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
fOkke en vanaf 00.00 niet meer posten
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:08 schreef Ayca het volgende:
Ja hallo, wat nodig je allemaal mensen uit op onze date
Ik wist niet eens dat we zouden daten... Ik weet niet eens of ik dat wel wil, weet je. Nu ik Yvonne heb.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vind je het erg? Dan mag je ook op mijn date met Ayca en GB komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |