Ik was er een paar dagen niet en het beviel me goed. Ik zag de mooie kanten van het leven beter..quote:
Laat dat maar.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:11 schreef GenusButeo het volgende:
En hoezo dwalend?Dat ik een gezonde jongeman ben weet ik wel, maar dwalend?
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik was er een paar dagen niet en het beviel me goed. Ik zag de mooie kanten van het leven beter..
Nee, verklaar nader. Kom op, Bil.quote:
HAHHAHAHAHAHAHAHH OMG!!!!!!!111111111111quote:
Als ik hier niet meer ben, is het vrijwillig. Ik zal nooit dit land uitgezet worden.quote:
Ik ook van jou...quote:Op maandag 28 juni 2010 16:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik wil die mooie kanten van het leven met jou delen..
Is AP een Marokkaan? Laat hem dan maar lekker op FOK! blijven. Meer fietsen voor mij buiten.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Overtuig AP ook even van de mooie kanten van het leven zonder Fok!
Nee. Van.quote:
?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 juni 2010 16:34 schreef tarantism het volgende:
Lieve Bilmiyorem,
We hebben een fijne tijd gehad op FOk!
Het was niet altijd even makkelijk, maar we hebben ons er door geslagen.
Als ik mezelf verloor in eindeloze trolpartijen was jij altijd een lichtpuntje in de baggerduisternis.
Iemand die liet zien: hé, zo kan het ook, het hoeft niet altijd een heipaal te zijn.
Als ik aan al die nachten denk dat ik, badend in mijn zaad, wakker werd en aan je dacht,
dan werd ik helemaal warm van binnen.
Lieve, lieve Bilmiyorem, dit is de eerste keer dat ik iets van je hoor op Fok!, maar we weten allebei,
echte liefde begint pas als we de mooie kanten van het leven beter zien.
jekentmenietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gore slet.quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
De meeste mensen op FOK! kennen mij als De Pure Turk. Helaas is het tijd om afscheid te nemen. Ik zal jullie missen.
IHVK : een nuchtere Turk
GB : een dwalende Turkse gezonde jongeman
Ayca: ga ik nog mee daten
Julis geordend en lief
Borte: flapuit (zoals ze het zelf zou zeggen)
Rookert: een debiel
Wik: weet ik niet
Tot in het volgende leven schatjes
Dus wat?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jou ken ik niet en 3/4 van je lijstje niet.
Dus.
quote:
Wat ben jij nou voor nep-Kemalist, dat je je mede-Kemalisten op Fok! niet kent. Vuile Rus.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jou ken ik niet en 3/4 van je lijstje niet.
Dus.
Nee.. ik rot op maar m'n gedrama laat ik hier achtig. Debiel.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rot lekker op en neem je gedrama-queen mee.
Maar we hebben elkaar helemaal niet op MSN!!!!!11111 Ramp! Wat nu?quote:
Geef me je nummer of je msn..quote:Op maandag 28 juni 2010 16:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar we hebben elkaar helemaal niet op MSN!!!!!11111 Ramp! Wat nu?
Oh, Bil... Hoe gaan we nu afscheid nemen?
Spellen kun je ook al niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee.. ik rot op maar m'n gedrama laat ik hier achtig. Debiel.
Oh wat kan ik nog meer niet dan ? Is dit een wedstrijdje waar ik niets van weet?quote:
Heb je cam?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |