abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83400595
Het vorige deel: #1076 - zonder legging

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
  Vis een optie? maandag 28 juni 2010 @ 14:40:54 #2
70532 loveli
N
pi_83400637
lekker, ijsthee.
crap in = crap out
pi_83400640
ijsthee ga ik volgende week ook maken
  maandag 28 juni 2010 @ 14:41:27 #4
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_83400666
ik maak thee, deze keer rooibos bij gebrek aan beter, knijp daar naar smaak citroensap in uit en een heel klein beetje suiker. afkoelen en voila!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_83400680
Passende titel dus
pi_83400707
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_83400949
puf zweet steun kreun

heb dan wel niet gesport vandaag, maar boodschappen doen in deze hitte is ook topsport!

maar heb wel alles in huis en kunnen dus lekker gaan BBQ-en vanavond!

Op de BBQ gaan:

spare ribs
kipsate
zelfgemaakte spinazie-feta-pijnboompithambo's
groentepakketjes met tomaat, mozarella, courgette, aubergine en basilicum

en erbij eten we

stokbrood en een couscoussalade met broccoli en courgette (en pijnboompitjes, natuurlijk ), oh, en zelfgemaakte pindasaus

nom!
Ja doei.
pi_83401032
Vriendje gaat de wedstrijd in de stad kijken met vrienden terwijl ik thuis aan het studeren ben
Het is niet eerlijk!

Nouja ik zit op Fok! nu maar eigenlijk ben ik aan het studeren
pi_83401090
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:49 schreef Sarabi het volgende:
Nouja ik hoor nu te studeren, maar eigenlijk ben ik FOK!ken

even verbeterd!

maar da's mooi klote, dat had ik paar weken geleden, tentamen tijdens de eerste wedstrijd zo jammer!
Ja doei.
pi_83401159
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

even verbeterd!

maar da's mooi klote, dat had ik paar weken geleden, tentamen tijdens de eerste wedstrijd zo jammer!
Ga eens iets anders doen
De wedstrijd vind ik niet zo spannend eigenlijk maar de gezelligheid en zo
pi_83401210
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ga eens iets anders doen
De wedstrijd vind ik niet zo spannend eigenlijk maar de gezelligheid en zo

ik vind 't voetbal ook wel heel leuk, maar vooral om de gezelligheid idd... toen ik klaar was met tentamen toen nog even in het MMS gaat kijken op de pc, de laatste 15 minuten, maar dat was 't toch net niet qua gezelligheid
Ja doei.
  maandag 28 juni 2010 @ 14:54:11 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_83401275
Ice, ice, baby

Ik vind het WK niet zo heul boeiend, maarrrrr ik mag waarschijnlijk wél eerder naar huis, dus hup hup Holland </hypocriet>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_83401292
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik vind 't voetbal ook wel heel leuk, maar vooral om de gezelligheid idd... toen ik klaar was met tentamen toen nog even in het MMS gaat kijken op de pc, de laatste 15 minuten, maar dat was 't toch net niet qua gezelligheid
Ik leer er toch niet van dus zoveel zin heeft het niet

En MMS? Iets zegt me dat ik die afkorting moet kennen
pi_83401312
MMS, in het Erasmusgebouw, Multi Media studielandschap ofzoiets,
Ja doei.
pi_83401403
zo maar even de spare ribs voorkoken en in de marinade zetten, groentepakketjes maken, kip snijden en hambo's maken, oh, en pindasaus.. leuk, niet zo van prefab dingen houden... maar het is wel veel werk

en natuurlijk met Manu Chao op de achtergrond met dit weer:

Ja doei.
pi_83401546
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
zo maar even de spare ribs voorkoken en in de marinade zetten, groentepakketjes maken, kip snijden en hambo's maken, oh, en pindasaus.. leuk, niet zo van prefab dingen houden... maar het is wel veel werk

Lekker zomers nummer.
pi_83401889
Ik zit op mijn werk Tegen de tijd dat ik de kroeg heb bereikt is de wedstrijd net voorbij denk ik....
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_83402093
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
MMS, in het Erasmusgebouw, Multi Media studielandschap ofzoiets,
Ow okay ik kan me nooit inloggen in de computers van het Erasmusgebouw
pi_83402737
High tea was lekker! . Ik ga zo om 4 uur lekker even wat boodschapjes doen, denk ik. Dan zal het wel heerlijk rustig zijn in de supermarkt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_83403205
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:56 schreef motorbloempje het volgende:

http://www.youtube.com/watchv=mzgjiPBCsss
Receptje voor de hambo's?

Trouwens, ik ben receptjes aan het "verzamelen" dus als iemand nog wat heeft (echt vanalles) wat ie kwijt wil
compact en kleverig.
  maandag 28 juni 2010 @ 15:40:43 #21
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83403229
Ik ga zo toch maar weer bij vrienden kijken, gewoon omdat het gezellig is
Waarschijnlijk is de dreumes ook wakker dit keer, dus ook leuk
quote:
Op maandag 28 juni 2010 12:21 schreef anna82 het volgende:

[..]

In dezelfde categorie zegt mijn vader altijd: "Ik ben zo min als pudding"
pi_83403292
Ik zeg ook vaak: "Het is geen spruit koud." .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 28 juni 2010 @ 15:43:35 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_83403341

Taal is een raar en héél fascinerend iets Ik hou ervan
pi_83403367
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zeg ook vaak: "Het is geen spruit koud." .
Of: Dat kan me geen tiet schelen.

Echt, die vind ik zo achterlijk, zei de vader van mn ex weleens. Maar die had toch iets met tieten geloof ik, want hij zei ook dat hij het tiet warm had, of dat iets tiet lekker was ofzo
compact en kleverig.
pi_83403473
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Of: Dat kan me geen tiet schelen.

Echt, die vind ik zo achterlijk, zei de vader van mn ex weleens. Maar die had toch iets met tieten geloof ik, want hij zei ook dat hij het tiet warm had, of dat iets tiet lekker was ofzo
Tieten zijn gewoon multifunctioneel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')