Sowieso is de VVD als grootste partij eerst aan zet, dan is het niet reeël om nu te eisen dat er naar een combinatie met SP gekeken wordt.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:07 schreef Pandorado het volgende:
Ik zie niet in wat Roemer op dit moment in te brengen zou moeten hebben. Waarom zou je met de linkse partijen en het CDA aan tafel gaan zitten om een coalitie te formeren waar het CDA toch niet aan mee wil doen.
Hebben wel een meerderheid in de 2e kamer......quote:Op maandag 28 juni 2010 13:54 schreef Metalfrost het volgende:
PvdA, CDA, Groenlinks en SP. Dat gaat ook nergens over.
SP is dan alsnog niet aan de beurt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:31 schreef Carmy het volgende:
Eisen?
VVD is al aan zet geweest, er zijn al een aantal mogelijke coalities besproken met VVD erin.
Dat deze niet zijn doorgegaan, en dat dit niet de schuld is van de VVD daarinachterwege gelaten.
Als al die coalities geen kans van slagen hebben, waarom mogen we dan niet naar een centrumlinks kabinet kijken ?
Het wordt nog steeds niet gesnapt:quote:
MET SP zeker niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:18 schreef RobbieD het volgende:
[..]
Het wordt nog steeds niet gesnapt:
Al ben je nog zo tegen een menselijkere maatschappij: Zonder SP geen nieuwe regering!
Met Centrum links, bestaande uit PVDA, CDA, SP en GL toch zeker welquote:
Natuurlijk niet. Het is de SP hoor!quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:32 schreef Urquhart het volgende:
Roemer heeft wel gelijk dat ze minimaal een gesprek moeten hebben met de informateur.
Ik zie ze liever ook niet in de regering, maar het is wel raar dat ze geen kans krijgen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:33 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Het is de SP hoor!
Hebben ze al gehad. Geen perspectief.quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 17:32 schreef Urquhart het volgende:
Roemer heeft wel gelijk dat ze minimaal een gesprek moeten hebben met de informateur.
Wie weet komt dat nog, maar ik vind het ook niet voor de hand liggend om nu al naar de SP te kijken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:35 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie ze liever ook niet in de regering, maar het is wel raar dat ze geen kans krijgen.
Dat is waar, op dit moment ligt het ook niet voor de hand.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wie weet komt dat nog, maar ik vind het ook niet voor de hand liggend om nu al naar de SP te kijken.
quote:
Natuurlijk, jij welquote:
Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:42 schreef Arcee het volgende:
Vandaag is het gesprek van Roemer met de koningin alweer mosterd na de formatiemaaltijd.
Aangezien VVD, PVV en CDA al een herstart hebben beklonken.
Was Roemer niet ooit wethouder van een gemeente waar SP en VVD het voor het zeggen had.quote:
Dit is puur angstig aan praten voor iets dat er niet is. realiteit is dat links of middenlinks nooit aan de macht is geweest. daar is het linkse front altijd te klein voor geweest, zelf vind ik het CDA niet bepaald links en pvda flirte altijd meer naar recht in de afgelopen decenias dan met linkse partijen. bij het midden en rechts daar liggen de meeste kiezers en dat is voor de PVDA altijd de reden geweest om niet met GL of SP te flirten.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:56 schreef calabash het volgende:
Nederland word als het aan roemer ligt het land met de hoogste belastingen ter wereld ,logisch dat geen enkele andere partij met extreem links wil onderhandelen dat vernietigt de economie.
Ik benoem alleen het feit dat roemer van nederland het land met de hoogste belastingen ter wereld wil maken.quote:Op woensdag 8 september 2010 10:27 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dit is puur angstig aan praten voor iets dat er niet is. realiteit is dat links of middenlinks nooit aan de macht is geweest. daar is het linkse front altijd te klein voor geweest, zelf vind ik het CDA niet bepaald links en pvda flirte altijd meer naar recht in de afgelopen decenias dan met linkse partijen. bij het midden en rechts daar liggen de meeste kiezers en dat is voor de PVDA altijd de reden geweest om niet met GL of SP te flirten.
dus ga nu niet doemscenario's opnoemen die nooit bestaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |