0,4 zie ik nog even niet gebeurenquote:
hoe kom je hier bij? graag een link...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:00 schreef flyguy het volgende:
Moet hier even gepost hebben voordat het bedrijf straks failliet is
Leg dan uit waarom niet. Ik zit in dit vak, dus ik kan enkel zeggen dat dit soort troep de 2-seconde test niet haalt. Als het ruikt naar poep, en het klinkt als poep, dan is het waarschijnlijk poep.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:53 schreef Bram2301 het volgende:
zoek nog even verder, je bent aardig op weg....
wat je zegt klopt niet namelijk
wat ruikt en klinkt er dan precies naar poep?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:08 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Leg dan uit waarom niet. Ik zit in dit vak, dus ik kan enkel zeggen dat dit soort troep de 2-seconde test niet haalt. Als het ruikt naar poep, en het klinkt als poep, dan is het waarschijnlijk poep.
Beantwoord nou eens mijn vraag. Waarom moet een management hier $2m verdienen? Voor een kleine toko als dit? Pure penny-stock play, beetje zakkenvullen en de markt bedienen met een pump-and-dump stock.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:18 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
wat ruikt en klinkt er dan precies naar poep?
quote:Op maandag 28 juni 2010 14:23 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Beantwoord nou eens mijn vraag. Waarom moet een management hier $2m verdienen? Voor een kleine toko als dit? Pure penny-stock play, beetje zakkenvullen en de markt bedienen met een pump-and-dump stock.
Waarom deel je dit dan met ons? Wat is jouw voordeel dan? Liefdadigheid zekerquote:Op maandag 28 juni 2010 14:27 schreef Bram2301 het volgende:
Dat verdienen ze helemaal niet. Ik heb hier maanden DD inzitten en geen zin om dat allemaal voor te kouwen. Ik geef hier een gouden tip en verwacht van jullie voordat jullie kopen ook gewoon al het huiswerk doen.
via investorshub (lees de laatste 500 posts vooral van Dannol) kom je al een heel eind. er zijn daar tig links te vinden wat je aardig op weg helpt.
Dit is nog een klein bedrijf met enorme potentie. Ze hebben een uniek concept voor een nog lang geen verzadigde markt (Obama heeft hier met zijn zorgstelsel voor gezorgd).
Succes ermee
Alle informatie komt uit de 10-K en 10-Q zoals gefiled bij de SEC (check gewoon www.sec.gov). En ja, dat doe ik hier in 10 minuten, omdat dit nou eenmaal soms deel van mijn job is en ik betere bronnen heb dan jijquote:Op maandag 28 juni 2010 14:57 schreef Bram2301 het volgende:en dat heb je even in een half uur opgezocht? (FEIT). Al je feiten kloppen niet. Ze hebben trouwens vorige maand een nieuwe investeerde (15 miljoen) gevonden. Het befrijf bestaat nog geen 2 jaar.
Je moet wel alles lezen en niet alleen de cijfertjes!
zal ik hier weer posten wanneer dit aandeel op 0.04 staat?
ik post dit hier zodat jullie dit aandeel gaan kopen natuurlijk PUMP. Alleen ik ga het niet DUMPEN. Zonde van deze unieke kans.
Weerleg mijn feiten dan, met je "maanden DD".quote:
Bron?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Bram2301 het volgende:
waarom zou een bedrijf 15 miljoen investeren?
de cijfertjes kloppen wellicht, maar dat zegt niets over de zeer nabije toekomst. Daarover is heel veel DD te vinden!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Weerleg mijn feiten dan, met je "maanden DD".
Dus de FEITEN kloppen wel? En geef eens wat bronnen over de DD voor de nabije toekomst? Gaan die 7 werknemers opeens heel hard werken?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:09 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
de cijfertjes kloppen wellicht, maar dat zegt niets over de zeer nabije toekomst. Daarover is heel veel DD te vinden!
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:23 schreef Bram2301 het volgende:
nee die blijven lekker niks doen, doen ze al jaren. Ze gaan nog meer verlies lijden en ik ben mn geld kwijt....
zoals gezegd ga ik niet alles over dit bedrijf voorkauwen.
gouden tip MCLN.OB
basta
Waar wil je dat ik naar kijk? Ik heb 10 keer gevraagd om een bron, maar die geef je niet. En verder ga ik geen info verzamelen op message boards die jij in het begin aan haalt, dat zijn geen bronnen en daar kun je dus niks op baseren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:06 schreef Bram2301 het volgende:
volg het aandeel nou maar en alles wat er over gezegd wordt, de cijfers liegen natuurlijk nooit maar het potentieel ook niet.....
ik ga trouwens niet over de rooie, wil alleen dat je wat verder kijkt dan die 10 minuten die je er nu in gestopt hebt.
Als je een "gouden tip" geeft moet dat ergens op gebaseerd zijn, drive-r probeert je met argumenten te overtuigen en 't enige wat jij doet is refereren naar 500 posts op een of andere site en vervolgens blijven herhalen dat 't een gouden tip is. Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:27 schreef Bram2301 het volgende:
Dat verdienen ze helemaal niet. Ik heb hier maanden DD inzitten en geen zin om dat allemaal voor te kouwen. Ik geef hier een gouden tip
At right, the MedClean process is detailed using an example of a fixed system. The process is identical for the container and mobile series. The MedClean System is the state-of-the-art solution for medical waste treatment and disposal. This unique, fully integrated system includes:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:14 schreef BigPimp het volgende:
Waarom is MCT beter dan andere bedrijven die al in dezelfde markt zitten?
"SEC And Manhattan DA Investigate Southridge Capital"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:29 schreef Bram2301 het volgende:
de bron die je zocht:
Announced 05/17/10
15.00M for MedClean Technologies, Inc
Private Placement
MedClean Technologies, Inc (OTCBB: MCLN) announced an equity line of credit for gross proceeds of $15,000,000 on May 17, 2010. The company entered into a private equity credit agreement with Southridge Partners II, LP, managed by Southridge Capital Management, LLC pursuant to which the investor will purchase the company’s common stock over the course of 36 months commencing the effective date of the initial registration statement covering the shares under the equity ... line. The shares will be issued pursuant to Regulation D under the Securities Act. The put option price will be 95% of the average of two lowest closing bid price of any two applicable trading days, consecutive or inconsecutive, during the five trading day period commencing the date of a put notice. Joe Lucosky, Esq. of Anslow & Jaclin LLP served as the legal advisor to the company. The company paid the investor a due diligence fee of $5,000 and 3,000,000 shares of restricted common stock.
The Company's main products are the MedClean(r) series systems. The MedClean(r) system Employs the following equipment and machinery: an autoclave vessel to sterilize the medical waste; a shredding device, the MedClean(r) Shredder, to convert sterilized waste material into a harmless, non-recognizable confetti-like material qualifying the end product as safe municipal solid waste; a unique AutoTouch(r) control station with software and hardware components that integrate and bundle all operating and data recording functions into a system complying with regulatory requirements for conversion and disposal of medical waste, including real time centralized monitoring of the system's functions; a material transporter to mechanically transport the processed waste from shredder to the municipal solid waste compacting dumpster; and a QuietCart(r) transport cart system to facilitate a single source containerization of the infectious waste from generation, sterilization, processing and return for refill without need for human interaction for ultimate operator safety. The AutoTouch(r) software permits real time centralized monitoring of all the functions and uses of each system by the Company. Additionally, the centralized monitors track proper operation of a particular system. They also alert the Company to the need to provide clients with supplies and preventative maintenance visits. The AutoTouch(r) control panel and software are proprietary properties of the Company and unique within the industryquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:35 schreef eleusis het volgende:
Wat is er bijzonder aan de producten? Elk ziekenhuis heeft al een systeem plus de nodige contracten voor biomedisch afval.
Nooit van reclame gehoord? Geloof jij alles wat je leest?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:32 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
At right, the MedClean process is detailed using an example of a fixed system. The process is identical for the container and mobile series. The MedClean System is the state-of-the-art solution for medical waste treatment and disposal. This unique, fully integrated system includes:
Easy-to-handle RMW transportation carts that safely move medical waste from patient floors in a "one-touch" process that minimizes staff exposure
A digitally controlled steam autoclave that sterilizes the waste to ensure best-in-industry regulatory compliance
A proprietary shredding unit that reduces the treated waste to safe and unrecognizable mulch suitable for municipal waste disposal
Waarom zouden ze hiermee dan in zee gaan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:48 schreef Drive-r het volgende:
[..]
"SEC And Manhattan DA Investigate Southridge Capital"
Goed, fijne investeerder is dat. Als je zelf door had gelezen, had je gezien dat Southridge een small-cap georienteerd hedgefund is. Met andere woorden, die investeren niet in de lange termijn, maar om op korte termijn door middel van koersmanipulatie winst op aandelen te maken.
Leg mij eens uit wat hier nu zo positief aan is? Begrijp jij wat deze lijn betekent? In principe is dit dus een regeling waarbij Medclean de komende 3 jaar aandelen uit kan geven aan dit fonds. Dit fonds doet dit voornamelijk omdat de aandelen op gunstige prijzen worden uitgegeven en het zo winst kan maken. Jij hebt nu al aandelen en jij wordt dus elke keer verwaterd
Zijn er al contracten? Hoe weet je dat ze gaan leveren?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:24 schreef Bram2301 het volgende:
http://www.medcleantechnologies.com/partners
partners van MCLN, binnenkort gaat MCLN leveren aan deze bedrijven en stromen de miljoenen binnen. Barnett is de 1e
Die verwatering is niet aan de orde? Waarom denk je anders dat die lui investeren, voor de grap? Natuurlijk krijgen die aandelen, het staat gewoon in de press release.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:51 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hiermee dan in zee gaan?
Ze hebben nu op korte termijn geld nodig om die dingen te maken. Over drie jaar staan ze op hun eigen benen en hebben ze de investeerder niet meer nodig. Die verwatering is niet aan de orde.
"Assumption is the mother of all fuck-ups"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef Bram2301 het volgende:
Dit was een doelloos bedrijf totdat er een nieuw management team kwam (2 jaar geleden). Sindsdien zijn ze een product aan het maken en daar hoort uiteraard het maken van reclame bij. Ik neem aan dat al die bedrijven die nu met hun in zee gaan wel geloof hebben in MCLN
PS: Ik werk voor fondsen zoals dit, ik ken ze van binnen. Ga mij niet uitleggen hoe dit werkt. Bekijk het zo: Jij bent nu investeerder in MedClean. Deze investeerder ook. Deze investeerder is professioneel bezig zoveel mogelijk geld te verdienen. Elke euro die jij winst maakt, verliest hij. Ben je zeker dat jij die strijd gaat winnen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:51 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze hiermee dan in zee gaan?
Ze hebben nu op korte termijn geld nodig om die dingen te maken. Over drie jaar staan ze op hun eigen benen en hebben ze de investeerder niet meer nodig. Die verwatering is niet aan de orde.
investeerder maakt toch geld wanneer het aandeel stijgt?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:02 schreef Drive-r het volgende:
[..]
PS: Ik werk voor fondsen zoals dit, ik ken ze van binnen. Ga mij niet uitleggen hoe dit werkt. Bekijk het zo: Jij bent nu investeerder in MedClean. Deze investeerder ook. Deze investeerder is professioneel bezig zoveel mogelijk geld te verdienen. Elke euro die jij winst maakt, verliest hij. Ben je zeker dat jij die strijd gaat winnen?
Daarbij zijn ze nog redelijk schimmig ook, je krijgt niet voor niks een inval van de DA en de SEC in je kantoor...
Dus ze zeggen zelf dat je verwaterd kan worden. Ik weet niet of je vaker 10-K's leest, maar dit is een standaard zin die erin hoort. Dus ik begrijp niet hoe dit jouw verkeerde beeld ondersteunt? Hier staat letterlijk dat je verwaterd kan worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:04 schreef Bram2301 het volgende:
DILUTION. The number of shares of Common Stock issuable as Put Shares may increase substantially in certain circumstances, including, but not necessarily limited to, the circumstance wherein the trading price of the Common Stock declines during the period between the Effective Date and the end of the Commitment Period. The Company’s executive officers and directors have studied and fully understand the nature of the transactions contemplated by this Agreement and recognize that they have a potential dilutive effect. The board of directors of the Company has concluded, in its good faith business judgment, that such issuance is in the best interests of the Company. The Company specifically acknowledges that its obligation to issue the Put Shares is binding upon the Company and enforceable regardless of the dilution such issuance may have on the ownership interests of other shareholders of the Company.
1) Een investeerder maakt geld als het aandeel stijgt of als het veel aandelen krijgt. Ik zou vrezen voor dit laatste.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:10 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
investeerder maakt toch geld wanneer het aandeel stijgt?
misschien een geluk voor mij maar ik ben ingestapt op 0.01 en verwacht dat wanneer ze eindelijk verkopen dit omhoog gaat schieten, geen gekke gedachte toch? Het staat op 0.013 / 0.014 zonder sales
Omdat MCLN bestaat uit 7 mensen. Deze 7 mensen verdienen $1.6m per jaar, da's vrij lekker. Maar MCLN draait zwaar verlies en kan dus niet oneindig doorgaan. MCLN kan niet lenen bij de bank, daarvoor is zijn geschiedenis te slecht. MCLN moet dus aandelen uitgeven. Maar da's lastig als je elke keer zoveel moet uitgeven, dus tref je een regeling met een schimmige investeerder die die aandelen wel tegen een laag prijsje elk jaar van je wilt kopen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:15 schreef Bram2301 het volgende:
kan worden inderdaad, wil nog niet zeggen dat het gebeurd (gebeurd is). Ligt er ook aan hoe erg het verwaterd natuurlijk.
Maar waarom gaat MCLN in zee met zo'n investeerder? Kun je me dat uitleggen?
Wat deze kerel schrijft, begrijp ik trouwens verder maar deels. Hij maakt voornamelijk aannames en weinig cijfers, dus blijkbaar begrijpt hij er ook niks van.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:27 schreef Bram2301 het volgende:
die 6,7 was eenmalig. Salaries klopt niet. Dat valt aan niemand uit te leggen en niemand zou dan in dit aandeel gaan zitten.
Zie volgende post (van ihub). Heeft deze gast het verkeerd?
Ze betalen niet alleen zichzelf uit in aandelen, maar ook hun adviseurs en sommige leveranciers.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:35 schreef Bram2301 het volgende:
$ 3,264,179 vesting op options and warrants
ze laten zich dus uitbetalen in opties en warrants? Dus feitelijke cash krijgen ze niet? Vandaar dat het bedrijf 71 procent van de aandelen in hun bezit heeft...
Management heeft dus wel degelijk baat bij nieuwe contracten. Dit is waar ze het afgelopen jaar dan ook alleen maar mee bezig zijn geweest. Het is in mijn ogen een beginnend bedrijf dat dit jaar (ik hoop in Q2 en niet in Q3) de vruchten gaat plukken van hun aanpak.
Aangezien ik totaal niet in de aandelenbusiness zit (werk in de zorg) bedank ik je alvast voor je nuchtere hollandse blik.
Zie je er totaal niets in of heb je hier en daar al punten gevonden wat er op kan duiden dat dit bedrijf wel degelijk potentieel heeft.
Weet je uberhaupt wat pump en dump is?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef Bram2301 het volgende:
Het is inderdaad speculeren op het (feit) dat al hun werk van de afgelopen maanden zich gaat uitbetalen in verkopen in Q2 en Q3. Stel dit is het geval, zie je er dan nog steeds niets in? Ik ben er van overtuigd dat wanneer dit gebeurd dit aandeel zal exploderen (Pump) en daarna op een hoger niveau zal terugkomen (Dump)
en ik ben er van overtuigd dat dit sowieso gaat gebeuren. Vandaar mijn tip: leeg een paar honderd E in, en neem dit risico.
Ik maakte me even zorgen na je vorige bericht. Luister, je bent duidelijk overtuigd van je investering en dat moet je lekker zo houden. Echter, om uit eigen overtuiging en zonder feiten mensen aan te raden een dergelijk risicovolle investering te maken is gewoon niet correct en zou je niet moeten doen. Zeg dan eerlijk:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:13 schreef Bram2301 het volgende:
zonder nieuws het aandeel laten exploderen en dan alles verkopen.... de grafiekjes ken ik wel ja en in pinkyland zijn er talloze voorbeelden van. MCLN is geen pump en dump maar zal wel zo'n soortgelijke grafiek vertonen binnenkort.
Maar je doet zelf geen DD. Of je weet niet wat DD is, dat kan ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:26 schreef Bram2301 het volgende:
Dit was mijn eerste bericht.... Niks mis mee..
Na de cijfers (Q2 of Q3) verwacht ik voor dit aandeel een flinke stijging.
Doe je DD en koop nu. Het staat op 0.014 maar verwacht aan het einde van het jaar minimaal 0.04
Over het algemeen de feiten checken. Iets wat je dus niet doet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:55 schreef Bram2301 het volgende:
Due Diligence
1. An investigation or audit of a potential investment. Due diligence serves to confirm all material facts in regards to a sale.
2. Generally, due diligence refers to the care a reasonable person should take before entering into an agreement or a transaction with another party.
soort huiswerk doen dus
maar wat ik wel iedereen aanraadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:56 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Over het algemeen de feiten checken. Iets wat je dus niet doet.
Ik investeer in iets grotere bedrijven, maar niet met eigen geld.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:59 schreef Bram2301 het volgende:
[..]
maar wat ik wel iedereen aanraadt![]()
in wat voor bedrijven investeer jij dan? Je neemt niet af en toe een gok met een paar honderd / duizend euro?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:53 schreef Bram2301 het volgende:
15 contracten is niks...
They have already contacted 100 new potential clients that could hopefully come to fruition, but since the sales cycle is anywhere from 9-12 months, we will probably not see the fruits of this labor for some time.
However, as far as I am concerned, just knowing that there are multiple customers that have already been contacted and are in the negotiation stages, this means that one day our ship will no doubt come in.
So for those of you that think the management are sitting on their fannies, rest assured there is so much going on behind the scenes, they deserve our respect.
Remember they own 71% of the float, so if anyone wants this company to do well, it's them. Whatever they do to improve the bottom line for themselves, is improving the bottom line for us.
I did not want to post this for fear that some may consider this insider information but some of you have posted some wonderful DD in the past, I only thought I share this with you as well.
I would like to make it clear that the individual I spoke with did not break any SEC rules during our conversation but I guess he felt it was ok to share with me the fact that they have spoken with so many companies.
Hang tight and be patient it will be worth while in the end.
Ik geloof niet dat TS dit aandeel aan het pumpen is. Hij zou dan zijn tijd besteden aan het rondbazuinen van dit aandeel op zoveel mogelijk andere beursfora in plaats van hier de discussie aan te gaan. Volgens Yahoo!Finance is het gemiddelde handelsvolume 6,244,020 aandelen per dag. Zelfs al noteert het dan voor $ 0,01 dan zullen een of twee extra aankopen door Fokkers de koers niet beinvloeden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:10 schreef TeringHenkie het volgende:
Ah, pump-n-dump begint ook Fok! te bereiken
je verhaal klopt helemaal. Jammer dat je er geen brood in ziet....quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:35 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat TS dit aandeel aan het pumpen is. Hij zou dan zijn tijd besteden aan het rondbazuinen van dit aandeel op zoveel mogelijk andere beursfora in plaats van hier de discussie aan te gaan. Volgens Yahoo!Finance is het gemiddelde handelsvolume 6,244,020 aandelen per dag. Zelfs al noteert het dan voor $ 0,01 dan zullen een of twee extra aankopen door Fokkers de koers niet beinvloeden.
Ik meen dat TS werkelijk denkt dat hij een koopje heeft ontdekt. Ik heb het fonds vluchtig bekeken en zie er geen brood in. Zo op het eerste gezicht lijken alle tegenargumenten van Drive-r correct.
Om een aandelen koers te beinvloeden hoef je maar 5% van het gemiddeld dagelijks volume te kopen (grove stelregel in equity markets. Iemand die hus 624,402 aandelen koopt tegen $0.01 heeft al effect. Da's een investering van ¤5,000...quote:Op donderdag 1 juli 2010 00:35 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat TS dit aandeel aan het pumpen is. Hij zou dan zijn tijd besteden aan het rondbazuinen van dit aandeel op zoveel mogelijk andere beursfora in plaats van hier de discussie aan te gaan. Volgens Yahoo!Finance is het gemiddelde handelsvolume 6,244,020 aandelen per dag. Zelfs al noteert het dan voor $ 0,01 dan zullen een of twee extra aankopen door Fokkers de koers niet beinvloeden.
Ik meen dat TS werkelijk denkt dat hij een koopje heeft ontdekt. Ik heb het fonds vluchtig bekeken en zie er geen brood in. Zo op het eerste gezicht lijken alle tegenargumenten van Drive-r correct.
En dat is een goed teken?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:30 schreef Bram2301 het volgende:
Er is veel contact tussen management en aandeelhouders (zelfs persoonlijke mails). Er wordt wekelijks geupdate. Niks geen schimmige praktijken dus.
Wel een slecht teken. Zodra een management zich zo gaat inlaten met aandeelhouders, moet je je zorgen maken.quote:
Klinkt als een soort Multi Level Marketing gebeuren.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef Drive-r het volgende:
Altijd mooi, dit soort bullshit. We hebben het hier over een bedrijfje dat jaarlijks bijna 20% van zijn totale marktwaarde uitkeert aan zijn top management - goeie baan is dat
Ik moet zelf vaak terug denken aan een oude discussie (begint na 5 postings) waarin een zekere user Matjong blind overtuigd is van de waarde van het aandeel Rood Testhouse.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:17 schreef SteveBudin het volgende:
Ik moest gelijk aan de film Boiler Room denken toen ik over dit aandeel las
Dat is natuurlijk niet perse zo het geval. Maar het wordt gepresenteerd als een of andere doorbraak terwijl een distributiedeal echt niks boeiends is, tenzij er een bepaalde levering aan vast, wat volgens mij niet het geval is (maar het niet al die persberichten gelezen)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:05 schreef Bram2301 het volgende:
dat wil nog niets zeggen nee, maar zonder deze deals weet je zeker dat er geen omzet komt!
lol, wat tegen?? -63% bij een groeifonds is absurdquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:54 schreef jaco het volgende:
De kwartaalcijfers zijn binnen !! http://biz.yahoo.com/e/100823/mcln.ob10-q.html
De omzet viel helaas wat tegen: Total revenue for the quarter ended June 30, 2010 was $131,758 compared with $354,755 for the same period in 2009, a decrease of $222,997 or 63%.
Maar het uiteindelijke verlies werd wel ingeperkt: Net loss for the three month period ended June 30, 2010, was $1,081,609, compared to $2,668,159 for the same period in 2009. Misschien dat het tij dan toch keert.
Ik vind 9 dollar uitgeven om 1 dollar te verdienen, nog wat aan de hoge kant en ik wacht nog even met instappen.
Volgens mij is Jaco sarcastischquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
lol, wat tegen?? -63% bij een groeifonds is absurd
ahquote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaco sarcastisch![]()
Excuses. Ik was inderdaad sarcastisch en daar is geen bijbehorende smiley voor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaco sarcastisch![]()
De koers is momenteel $0.0040 (dus 0,4 dollarcent)quote:"We are poised and ready for a break out results in 2011 and beyond,"
Ergens kun je die gasten geen ongelijk geven zolang mensen er voor blijven betalen...quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef Dalliance het volgende:
Het is gewoon zakkenvullen door het uitgeven van nieuwe aandelen.
haha ook leuk om te zien dat RT sindsdien nooit meer op dat niveau geweest is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:55 schreef jaco het volgende:
[..]
Ik moet zelf vaak terug denken aan een oude discussie (begint na 5 postings) waarin een zekere user Matjong blind overtuigd is van de waarde van het aandeel Rood Testhouse.
Ook daar is het Drive-r en een user Macondo die proberen om hem tot zinnen te brengen. Maar hoeveel feitenmateriaal ze ook aandragen, de user Matjong wordt alleen maar fanatieker in zijn dwaling en graaft zich dieper in.
Achteraf gezien had die Matjong zijn aandelen op de hoogste koers ooit gekocht. Hij heeft sindsdien nooit meer gepost. Geruchten gaan dat hij het aandeel Rood Testhouse nog steeds loopt te promoten onder bruggen en in daklozencentra.
Beide discussies zijn een goede herinnering dat het bij beleggen belangrijk is om enthousiaste verwachtingen van het management en analisten te verifieren met feiten en historische cijfers.
je moet voor de grap een virtuele portfolio aanhouden van pennystocks en over een jaar terugkijken. Zul je zien dat de helft van de bedrijven is verdwenen of hun prijs begint met 0,000.... Of van Ticker veranderd. Dat is een goede manier om te verhullen dat ze hun enige geld verdienen met uitgeven van aandelen. Vergelijkbare nederlandse pennystocks zijn antonov, pharming en homburg die keer op keer aandelen uitgeven.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:34 schreef jaco het volgende:
Ik besloot het aandeel MedClean Technologies weer eens te checken en schrok me rot: de koers is nu USD 0,0021, oftewel 0,21 dollarcent hetgeen een halvering van de novemberkoers betekent.
http://finance.yahoo.com/q?s=MCLN.OB
Het gekke is dat het enige nieuws in de laatste 2 maanden positief was. Er werd een kontrakt ter waarde van $700,000 afgesloten.
Weet iemand toevallig wat de minimale ticksize van het systeem van OTCBB is ? Het aandeel kan nog 4 keer halveren, maar daarna zakt het onder de 0.0001
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |