abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83390669
Na de cijfers (Q2 of Q3) verwacht ik voor dit aandeel een flinke stijging.
Doe je DD en koop nu. Het staat op 0.014 maar verwacht aan het einde van het jaar minimaal 0.04
pi_83390896
Dan kan je nog eens zeggen dat je wel 10.000 aandelen bezit .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_83391113
100.000 gaat ook makkelijk!

http://www.medcleantechnologies.com/
  maandag 28 juni 2010 @ 10:54:37 #4
256829 Sokz
Livin' the life
pi_83391136
Goeie argumentatie. Hoe kom je bij 0,4?
  maandag 28 juni 2010 @ 10:55:53 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83391186
T.hi5 5T0C.k iS gOi.nG uP Bu.Y L.oW Se.LL H|gH!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 28 juni 2010 @ 10:56:57 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83391233
De SEC is trouwens tegenwoordig best goed bezig tegen pump 'n' dump

http://en.wikipedia.org/wiki/Pump_and_dump
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_83391563
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:54 schreef Sokz het volgende:
Goeie argumentatie. Hoe kom je bij 0,4?
0,4 zie ik nog even niet gebeuren

0.04 heeft dit aandeel al gestaan begin dit jaar (0.07 zelfs)

Het management is bezig met het ene na het andere contract binnen te slepen. Verwacht wordt dat er in Q2 of Q3 voor het eerst SALES op de balans staan. Tot dusver was dit nog niet aan de orde, vandaar de koersdaling.
Vorige maand voor het eerst een 1 miljoen dollar contract getekend.

zie verder www.investorshub.com (veel nuttige informatie van mensen zoals dannol, die er veel dichterbij staan dan ik). Ik zit al een paar maanden in dit aandeel en heb genoeg info verzameld om jullie hier te tippen.
pi_83391810
Hoe zit 't eigenlijk met de spread bij dit soort aandelen, die is procentueel toch gigantisch ?
pi_83391958
in vergelijking met aex aandelen wel ja. Wanneer de Q2 gepubliceerd wordt en het blijkt dat het al getekende contract al op de balans staat (plus 1.000.000 dollar) zou dit zomaar op 1 dag 100 procent kunnen stijgen. Door MarketMakers wordt dit aandeel op het moment bewust laag gehouden. Er zijn veel redenen waarom ze dit doen, voor meer info kun je investorshub raadplegen. Gelukkig zitten hier een paar mensen (bij dit aandeel tenminste) die veel verstand van zaken hebben.
pi_83396578
Altijd mooi, dit soort bullshit. We hebben het hier over een bedrijfje dat jaarlijks bijna 20% van zijn totale marktwaarde uitkeert aan zijn top management - goeie baan is dat
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_83398563
zoek nog even verder, je bent aardig op weg....

wat je zegt klopt niet namelijk
  maandag 28 juni 2010 @ 14:00:23 #12
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_83398838
Moet hier even gepost hebben voordat het bedrijf straks failliet is
The more debt, the better
pi_83398855
http://www.sec.gov/Archiv(...)8269/v185404_10q.htm

laatste kwartaalcijfers zien er niet goed uit.
Maar doe je huiswerk voordat je ze koopt, dan zul je zien dat dit een topper in wording is.
pi_83398887
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:00 schreef flyguy het volgende:
Moet hier even gepost hebben voordat het bedrijf straks failliet is
hoe kom je hier bij? graag een link...
pi_83399218
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:53 schreef Bram2301 het volgende:
zoek nog even verder, je bent aardig op weg....

wat je zegt klopt niet namelijk
Leg dan uit waarom niet. Ik zit in dit vak, dus ik kan enkel zeggen dat dit soort troep de 2-seconde test niet haalt. Als het ruikt naar poep, en het klinkt als poep, dan is het waarschijnlijk poep.
pi_83399629
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:08 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Leg dan uit waarom niet. Ik zit in dit vak, dus ik kan enkel zeggen dat dit soort troep de 2-seconde test niet haalt. Als het ruikt naar poep, en het klinkt als poep, dan is het waarschijnlijk poep.
wat ruikt en klinkt er dan precies naar poep?
pi_83399823
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:18 schreef Bram2301 het volgende:

[..]

wat ruikt en klinkt er dan precies naar poep?
Beantwoord nou eens mijn vraag. Waarom moet een management hier $2m verdienen? Voor een kleine toko als dit? Pure penny-stock play, beetje zakkenvullen en de markt bedienen met een pump-and-dump stock.
pi_83399981
Dat verdienen ze helemaal niet. Ik heb hier maanden DD inzitten en geen zin om dat allemaal voor te kouwen. Ik geef hier een gouden tip en verwacht van jullie voordat jullie kopen ook gewoon al het huiswerk doen.

via investorshub (lees de laatste 500 posts vooral van Dannol) kom je al een heel eind. er zijn daar tig links te vinden wat je aardig op weg helpt.
Dit is nog een klein bedrijf met enorme potentie. Ze hebben een uniek concept voor een nog lang geen verzadigde markt (Obama heeft hier met zijn zorgstelsel voor gezorgd).

Succes ermee
pi_83400023
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:23 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Beantwoord nou eens mijn vraag. Waarom moet een management hier $2m verdienen? Voor een kleine toko als dit? Pure penny-stock play, beetje zakkenvullen en de markt bedienen met een pump-and-dump stock.

ik herken inmiddels ook wel de pump en dump bedrijfjes (ben hier een aantal keer mee in de mist gegaan helaas)
pi_83401049
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:27 schreef Bram2301 het volgende:
Dat verdienen ze helemaal niet. Ik heb hier maanden DD inzitten en geen zin om dat allemaal voor te kouwen. Ik geef hier een gouden tip en verwacht van jullie voordat jullie kopen ook gewoon al het huiswerk doen.

via investorshub (lees de laatste 500 posts vooral van Dannol) kom je al een heel eind. er zijn daar tig links te vinden wat je aardig op weg helpt.
Dit is nog een klein bedrijf met enorme potentie. Ze hebben een uniek concept voor een nog lang geen verzadigde markt (Obama heeft hier met zijn zorgstelsel voor gezorgd).

Succes ermee
Waarom deel je dit dan met ons? Wat is jouw voordeel dan? Liefdadigheid zeker

Het bedrijf maakt als jaren verlies en dat verlies wordt enkel groter (feit). Het bedrijf heeft nauwelijks assets, dus weinig intrinsieke waarde mocht het mis gaan (feit). Management verdiende in cash en opties vorig jaar $1.6m (feit), wat ver boven een normaal salaris in smallcap is. Om op de huidige LTM gross margin (51%) ooit neutrale EBITDA te halen, moet het bedrijf $10.4m meer sales doen per jaar (dus 5x zoveel als nu, feit). MedClean is een industriele speler die zogenaamde innoverend is, maar ondertussen in 2 jaar minder dan $40,000 in investeringen in het eigen bedrijf heeft gedaan (feit), dus met andere woorden weinig echt ontwikkeld zal zijn in die period. Om toch rond te kunnen komen, heeft het bedrijf in 2009 meer dan $3.8m in aandelen-gerelateerde instrumenten moeten uitgeven (feit).

Kun je daar je maandenlange DD even over laten schijnen? Denk erover na: je betaalt $10m voor 7 werknemers die zichzelf elke jaar $1.6m uitbetalen en nog nooit winst hebben kunnen maken. Het bedrijf heeft namelijk verder niks, geen kennis, geen technologie (wordt door 3e partij gedaan), geen verkoop apparaat (ook extern), etc...
pi_83401435
en dat heb je even in een half uur opgezocht? (FEIT). Al je feiten kloppen niet. Ze hebben trouwens vorige maand een nieuwe investeerde (15 miljoen) gevonden. Het befrijf bestaat nog geen 2 jaar.

Je moet wel alles lezen en niet alleen de cijfertjes!

zal ik hier weer posten wanneer dit aandeel op 0.04 staat?
ik post dit hier zodat jullie dit aandeel gaan kopen natuurlijk PUMP. Alleen ik ga het niet DUMPEN. Zonde van deze unieke kans.
pi_83401728
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:57 schreef Bram2301 het volgende:
en dat heb je even in een half uur opgezocht? (FEIT). Al je feiten kloppen niet. Ze hebben trouwens vorige maand een nieuwe investeerde (15 miljoen) gevonden. Het befrijf bestaat nog geen 2 jaar.

Je moet wel alles lezen en niet alleen de cijfertjes!

zal ik hier weer posten wanneer dit aandeel op 0.04 staat?
ik post dit hier zodat jullie dit aandeel gaan kopen natuurlijk PUMP. Alleen ik ga het niet DUMPEN. Zonde van deze unieke kans.
Alle informatie komt uit de 10-K en 10-Q zoals gefiled bij de SEC (check gewoon www.sec.gov). En ja, dat doe ik hier in 10 minuten, omdat dit nou eenmaal soms deel van mijn job is en ik betere bronnen heb dan jij . En het bedrijf bestaat als sinds 1997 (dat zeggen ze zelfs op hun website), ze hebben alleen hun naam veranderd in 2009.

En wat boeit een nieuwe investeerder? Gaan ze daarom opeens wel winst maken?
pi_83401814
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:57 schreef Bram2301 het volgende:
Al je feiten kloppen niet.
Weerleg mijn feiten dan, met je "maanden DD".
pi_83401840
waarom zou een bedrijf 15 miljoen investeren?
pi_83401884
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Bram2301 het volgende:
waarom zou een bedrijf 15 miljoen investeren?
Bron?
pi_83402047
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Weerleg mijn feiten dan, met je "maanden DD".
de cijfertjes kloppen wellicht, maar dat zegt niets over de zeer nabije toekomst. Daarover is heel veel DD te vinden!
pi_83402213
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:09 schreef Bram2301 het volgende:

[..]

de cijfertjes kloppen wellicht, maar dat zegt niets over de zeer nabije toekomst. Daarover is heel veel DD te vinden!
Dus de FEITEN kloppen wel? En geef eens wat bronnen over de DD voor de nabije toekomst? Gaan die 7 werknemers opeens heel hard werken?
pi_83402593
Mag ik vragen wat de Donald Duck hier mee te maken heeft?
pi_83402596
nee die blijven lekker niks doen, doen ze al jaren. Ze gaan nog meer verlies lijden en ik ben mn geld kwijt....

zoals gezegd ga ik niet alles over dit bedrijf voorkauwen.

gouden tip MCLN.OB

basta
  maandag 28 juni 2010 @ 15:31:17 #30
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_83402845
Echt overtuigend
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_83403000
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:23 schreef Bram2301 het volgende:
nee die blijven lekker niks doen, doen ze al jaren. Ze gaan nog meer verlies lijden en ik ben mn geld kwijt....

zoals gezegd ga ik niet alles over dit bedrijf voorkauwen.

gouden tip MCLN.OB

basta

Ik kom met wat cijfers en je gaat meteen over de rooie. Ik denk dat ik mijn geld toch maar elders investeer.
pi_83430698
volg het aandeel nou maar en alles wat er over gezegd wordt, de cijfers liegen natuurlijk nooit maar het potentieel ook niet.....

ik ga trouwens niet over de rooie, wil alleen dat je wat verder kijkt dan die 10 minuten die je er nu in gestopt hebt.
pi_83430761
Het 'potentieel' is natuurlijk gewoon kut, zoals Drive-r al aangaf. Alsof je geld in een bodemloze put aan het storten bent. Niet doen dus.
pi_83430840
Waarom is MCT beter dan andere bedrijven die al in dezelfde markt zitten?
pi_83432004
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:06 schreef Bram2301 het volgende:
volg het aandeel nou maar en alles wat er over gezegd wordt, de cijfers liegen natuurlijk nooit maar het potentieel ook niet.....

ik ga trouwens niet over de rooie, wil alleen dat je wat verder kijkt dan die 10 minuten die je er nu in gestopt hebt.
Waar wil je dat ik naar kijk? Ik heb 10 keer gevraagd om een bron, maar die geef je niet. En verder ga ik geen info verzamelen op message boards die jij in het begin aan haalt, dat zijn geen bronnen en daar kun je dus niks op baseren.
pi_83432085
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:27 schreef Bram2301 het volgende:
Dat verdienen ze helemaal niet. Ik heb hier maanden DD inzitten en geen zin om dat allemaal voor te kouwen. Ik geef hier een gouden tip
Als je een "gouden tip" geeft moet dat ergens op gebaseerd zijn, drive-r probeert je met argumenten te overtuigen en 't enige wat jij doet is refereren naar 500 posts op een of andere site en vervolgens blijven herhalen dat 't een gouden tip is. Dat slaat natuurlijk nergens op.

We zijn hier een discussieforum, kouw gerust alles voor met argumenten. Kunnen we daarop discussieren, en niet zo oppervlakkig zoals nu.
pi_83432661
http://www.medcleantechnologies.com/partners

partners van MCLN, binnenkort gaat MCLN leveren aan deze bedrijven en stromen de miljoenen binnen. Barnett is de 1e
pi_83432824
de bron die je zocht:

Announced 05/17/10
15.00M for MedClean Technologies, Inc
Private Placement
MedClean Technologies, Inc (OTCBB: MCLN) announced an equity line of credit for gross proceeds of $15,000,000 on May 17, 2010. The company entered into a private equity credit agreement with Southridge Partners II, LP, managed by Southridge Capital Management, LLC pursuant to which the investor will purchase the company’s common stock over the course of 36 months commencing the effective date of the initial registration statement covering the shares under the equity ... line. The shares will be issued pursuant to Regulation D under the Securities Act. The put option price will be 95% of the average of two lowest closing bid price of any two applicable trading days, consecutive or inconsecutive, during the five trading day period commencing the date of a put notice. Joe Lucosky, Esq. of Anslow & Jaclin LLP served as the legal advisor to the company. The company paid the investor a due diligence fee of $5,000 and 3,000,000 shares of restricted common stock.
pi_83432915
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 09:14 schreef BigPimp het volgende:
Waarom is MCT beter dan andere bedrijven die al in dezelfde markt zitten?
At right, the MedClean process is detailed using an example of a fixed system. The process is identical for the container and mobile series. The MedClean System is the state-of-the-art solution for medical waste treatment and disposal. This unique, fully integrated system includes:

Easy-to-handle RMW transportation carts that safely move medical waste from patient floors in a "one-touch" process that minimizes staff exposure
A digitally controlled steam autoclave that sterilizes the waste to ensure best-in-industry regulatory compliance
A proprietary shredding unit that reduces the treated waste to safe and unrecognizable mulch suitable for municipal waste disposal
  dinsdag 29 juni 2010 @ 10:35:06 #40
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83432975
Wat is er bijzonder aan de producten? Elk ziekenhuis heeft al een systeem plus de nodige contracten voor biomedisch afval.
pi_83433367
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:29 schreef Bram2301 het volgende:
de bron die je zocht:

Announced 05/17/10
15.00M for MedClean Technologies, Inc
Private Placement
MedClean Technologies, Inc (OTCBB: MCLN) announced an equity line of credit for gross proceeds of $15,000,000 on May 17, 2010. The company entered into a private equity credit agreement with Southridge Partners II, LP, managed by Southridge Capital Management, LLC pursuant to which the investor will purchase the company’s common stock over the course of 36 months commencing the effective date of the initial registration statement covering the shares under the equity ... line. The shares will be issued pursuant to Regulation D under the Securities Act. The put option price will be 95% of the average of two lowest closing bid price of any two applicable trading days, consecutive or inconsecutive, during the five trading day period commencing the date of a put notice. Joe Lucosky, Esq. of Anslow & Jaclin LLP served as the legal advisor to the company. The company paid the investor a due diligence fee of $5,000 and 3,000,000 shares of restricted common stock.
"SEC And Manhattan DA Investigate Southridge Capital"

Goed, fijne investeerder is dat. Als je zelf door had gelezen, had je gezien dat Southridge een small-cap georienteerd hedgefund is. Met andere woorden, die investeren niet in de lange termijn, maar om op korte termijn door middel van koersmanipulatie winst op aandelen te maken.

Leg mij eens uit wat hier nu zo positief aan is? Begrijp jij wat deze lijn betekent? In principe is dit dus een regeling waarbij Medclean de komende 3 jaar aandelen uit kan geven aan dit fonds. Dit fonds doet dit voornamelijk omdat de aandelen op gunstige prijzen worden uitgegeven en het zo winst kan maken. Jij hebt nu al aandelen en jij wordt dus elke keer verwaterd
pi_83433380
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:35 schreef eleusis het volgende:
Wat is er bijzonder aan de producten? Elk ziekenhuis heeft al een systeem plus de nodige contracten voor biomedisch afval.
The Company's main products are the MedClean(r) series systems. The MedClean(r) system Employs the following equipment and machinery: an autoclave vessel to sterilize the medical waste; a shredding device, the MedClean(r) Shredder, to convert sterilized waste material into a harmless, non-recognizable confetti-like material qualifying the end product as safe municipal solid waste; a unique AutoTouch(r) control station with software and hardware components that integrate and bundle all operating and data recording functions into a system complying with regulatory requirements for conversion and disposal of medical waste, including real time centralized monitoring of the system's functions; a material transporter to mechanically transport the processed waste from shredder to the municipal solid waste compacting dumpster; and a QuietCart(r) transport cart system to facilitate a single source containerization of the infectious waste from generation, sterilization, processing and return for refill without need for human interaction for ultimate operator safety. The AutoTouch(r) software permits real time centralized monitoring of all the functions and uses of each system by the Company. Additionally, the centralized monitors track proper operation of a particular system. They also alert the Company to the need to provide clients with supplies and preventative maintenance visits. The AutoTouch(r) control panel and software are proprietary properties of the Company and unique within the industry
pi_83433447
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:32 schreef Bram2301 het volgende:

[..]

At right, the MedClean process is detailed using an example of a fixed system. The process is identical for the container and mobile series. The MedClean System is the state-of-the-art solution for medical waste treatment and disposal. This unique, fully integrated system includes:

Easy-to-handle RMW transportation carts that safely move medical waste from patient floors in a "one-touch" process that minimizes staff exposure
A digitally controlled steam autoclave that sterilizes the waste to ensure best-in-industry regulatory compliance
A proprietary shredding unit that reduces the treated waste to safe and unrecognizable mulch suitable for municipal waste disposal
Nooit van reclame gehoord? Geloof jij alles wat je leest?
pi_83433460
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:48 schreef Drive-r het volgende:

[..]

"SEC And Manhattan DA Investigate Southridge Capital"

Goed, fijne investeerder is dat. Als je zelf door had gelezen, had je gezien dat Southridge een small-cap georienteerd hedgefund is. Met andere woorden, die investeren niet in de lange termijn, maar om op korte termijn door middel van koersmanipulatie winst op aandelen te maken.

Leg mij eens uit wat hier nu zo positief aan is? Begrijp jij wat deze lijn betekent? In principe is dit dus een regeling waarbij Medclean de komende 3 jaar aandelen uit kan geven aan dit fonds. Dit fonds doet dit voornamelijk omdat de aandelen op gunstige prijzen worden uitgegeven en het zo winst kan maken. Jij hebt nu al aandelen en jij wordt dus elke keer verwaterd
Waarom zouden ze hiermee dan in zee gaan?

Ze hebben nu op korte termijn geld nodig om die dingen te maken. Over drie jaar staan ze op hun eigen benen en hebben ze de investeerder niet meer nodig. Die verwatering is niet aan de orde.
pi_83433490
dat poppetje van jou is denigrerend... niet nodig om je standpunten te verduidelijken.
pi_83433560
Dit was een doelloos bedrijf totdat er een nieuw management team kwam (2 jaar geleden). Sindsdien zijn ze een product aan het maken en daar hoort uiteraard het maken van reclame bij. Ik neem aan dat al die bedrijven die nu met hun in zee gaan wel geloof hebben in MCLN
pi_83433578
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:24 schreef Bram2301 het volgende:
http://www.medcleantechnologies.com/partners

partners van MCLN, binnenkort gaat MCLN leveren aan deze bedrijven en stromen de miljoenen binnen. Barnett is de 1e
Zijn er al contracten? Hoe weet je dat ze gaan leveren?

Het contract met Barnett stelt trouwens weinig voor, dat levert ze eenmalig $789,000 op en dan $214,800 verdeeld over een aantal jaren. Ik heb je eerder al verteld dat ze meer dan $10m aan extra inkomsten PER JAAR nodig hebben om richting break-even op EBITDA niveau te gaan. Met andere woorden, ze moet nog meer dan 10 van dit soorten contracten binnenhalen dit jaar en dan vervolgens elke jaar daarna hetzelfde herhalen.
pi_83433618
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:51 schreef Bram2301 het volgende:

[..]

Ze hebben nu op korte termijn geld nodig om die dingen te maken. Over drie jaar staan ze op hun eigen benen en hebben ze de investeerder niet meer nodig. Die verwatering is niet aan de orde.
Die verwatering is niet aan de orde? Waarom denk je anders dat die lui investeren, voor de grap? Natuurlijk krijgen die aandelen, het staat gewoon in de press release.
pi_83433747
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:54 schreef Bram2301 het volgende:
Dit was een doelloos bedrijf totdat er een nieuw management team kwam (2 jaar geleden). Sindsdien zijn ze een product aan het maken en daar hoort uiteraard het maken van reclame bij. Ik neem aan dat al die bedrijven die nu met hun in zee gaan wel geloof hebben in MCLN
"Assumption is the mother of all fuck-ups"

Er zijn inderdaad een paar nieuwe lui sinds 2008. Maar je kunt het moeilijk een management team noemen als het bedrijf maar 7 werknemers heeft?
pi_83433835
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 10:51 schreef Bram2301 het volgende:

[..]

PS: Ik werk voor fondsen zoals dit, ik ken ze van binnen. Ga mij niet uitleggen hoe dit werkt. Bekijk het zo: Jij bent nu investeerder in MedClean. Deze investeerder ook. Deze investeerder is professioneel bezig zoveel mogelijk geld te verdienen. Elke euro die jij winst maakt, verliest hij. Ben je zeker dat jij die strijd gaat winnen?

Daarbij zijn ze nog redelijk schimmig ook, je krijgt niet voor niks een inval van de DA en de SEC in je kantoor...
pi_83433885
DILUTION. The number of shares of Common Stock issuable as Put Shares may increase substantially in certain circumstances, including, but not necessarily limited to, the circumstance wherein the trading price of the Common Stock declines during the period between the Effective Date and the end of the Commitment Period. The Company’s executive officers and directors have studied and fully understand the nature of the transactions contemplated by this Agreement and recognize that they have a potential dilutive effect. The board of directors of the Company has concluded, in its good faith business judgment, that such issuance is in the best interests of the Company. The Company specifically acknowledges that its obligation to issue the Put Shares is binding upon the Company and enforceable regardless of the dilution such issuance may have on the ownership interests of other shareholders of the Company.
pi_83434106
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:02 schreef Drive-r het volgende:

[..]

PS: Ik werk voor fondsen zoals dit, ik ken ze van binnen. Ga mij niet uitleggen hoe dit werkt. Bekijk het zo: Jij bent nu investeerder in MedClean. Deze investeerder ook. Deze investeerder is professioneel bezig zoveel mogelijk geld te verdienen. Elke euro die jij winst maakt, verliest hij. Ben je zeker dat jij die strijd gaat winnen?

Daarbij zijn ze nog redelijk schimmig ook, je krijgt niet voor niks een inval van de DA en de SEC in je kantoor...
investeerder maakt toch geld wanneer het aandeel stijgt?

misschien een geluk voor mij maar ik ben ingestapt op 0.01 en verwacht dat wanneer ze eindelijk verkopen dit omhoog gaat schieten, geen gekke gedachte toch? Het staat op 0.013 / 0.014 zonder sales
pi_83434111
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:04 schreef Bram2301 het volgende:
DILUTION. The number of shares of Common Stock issuable as Put Shares may increase substantially in certain circumstances, including, but not necessarily limited to, the circumstance wherein the trading price of the Common Stock declines during the period between the Effective Date and the end of the Commitment Period. The Company’s executive officers and directors have studied and fully understand the nature of the transactions contemplated by this Agreement and recognize that they have a potential dilutive effect. The board of directors of the Company has concluded, in its good faith business judgment, that such issuance is in the best interests of the Company. The Company specifically acknowledges that its obligation to issue the Put Shares is binding upon the Company and enforceable regardless of the dilution such issuance may have on the ownership interests of other shareholders of the Company.
Dus ze zeggen zelf dat je verwaterd kan worden. Ik weet niet of je vaker 10-K's leest, maar dit is een standaard zin die erin hoort. Dus ik begrijp niet hoe dit jouw verkeerde beeld ondersteunt? Hier staat letterlijk dat je verwaterd kan worden.
pi_83434322
kan worden inderdaad, wil nog niet zeggen dat het gebeurd (gebeurd is). Ligt er ook aan hoe erg het verwaterd natuurlijk.

Maar waarom gaat MCLN in zee met zo'n investeerder? Kun je me dat uitleggen?
pi_83434428
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:10 schreef Bram2301 het volgende:

[..]

investeerder maakt toch geld wanneer het aandeel stijgt?

misschien een geluk voor mij maar ik ben ingestapt op 0.01 en verwacht dat wanneer ze eindelijk verkopen dit omhoog gaat schieten, geen gekke gedachte toch? Het staat op 0.013 / 0.014 zonder sales
1) Een investeerder maakt geld als het aandeel stijgt of als het veel aandelen krijgt. Ik zou vrezen voor dit laatste.

2) Nee. Als het aandeel zou verhandelen op een normale koers/winst verhouding zou je redenering kloppen. Echter, momenteel is de prijs gebaseerd op "lucht", er is immers geen winst of echte omzet. Als er echte omzet komt en het bedrijf gaat winst maken, dan zal het gaan verhandelen op een normale multiple. Laten we zeggen 15x P/E?

Ok, dan doen we even een illustratief sommetje. Het bedrijf is nu ongeveer $10.5m waard op de markt. Dat zou bij een 15x P/E betekenen dat de winst $0.7m per jaar moet bedragen. Die winst voor belasting (in US ongeveer 30%) is dus $1.0m. De kosten zijn momenteel $6.7m aan personeel en adviseurs en $0.1m aan afschrijvingen. De brutto winst moet dus $1.0m + $6.7m + $0.1m = $7.8m zijn. Bij een huidige brutto marge van 51% betekent dit dat je een omzet van $15.3m nodig hebt.

Op zich betekent dit dus dat je behoorlijk wat nieuwe contracten nodig hebt. Tevens neem ik hierboven 15x P/E aan, wat erg veel is. Daarbij neem ik aan dat personeelskosten gelijk blijven, maar bij een omzet die 7.5x hoger ligt, mag je verwachten dat ze meer kosten gaan maken.
pi_83434529
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:15 schreef Bram2301 het volgende:
kan worden inderdaad, wil nog niet zeggen dat het gebeurd (gebeurd is). Ligt er ook aan hoe erg het verwaterd natuurlijk.

Maar waarom gaat MCLN in zee met zo'n investeerder? Kun je me dat uitleggen?
Omdat MCLN bestaat uit 7 mensen. Deze 7 mensen verdienen $1.6m per jaar, da's vrij lekker. Maar MCLN draait zwaar verlies en kan dus niet oneindig doorgaan. MCLN kan niet lenen bij de bank, daarvoor is zijn geschiedenis te slecht. MCLN moet dus aandelen uitgeven. Maar da's lastig als je elke keer zoveel moet uitgeven, dus tref je een regeling met een schimmige investeerder die die aandelen wel tegen een laag prijsje elk jaar van je wilt kopen.

Resultaat: de 7 mensen van MCLN kunnen weer 3 jaar lange $1.6m per jaar verdienen.
pi_83434816
die 6,7 was eenmalig. Salaries klopt niet. Dat valt aan niemand uit te leggen en niemand zou dan in dit aandeel gaan zitten.

Zie volgende post (van ihub). Heeft deze gast het verkeerd?

2009 was a transition from cash to equity for salary for the Officers/Employees in that pool. Look at the options and who got them in Q2 and Q4 last year in the 10-K. Option grants in Q4 were for the promotions (one-time catch up) for CEO and CFO and operate with vesting schedule. I believe the options were issued to minimize cash use through a turn-around period with 2010 as first full year under reboot business plan.

Look under that section in the 10-Q to see that the directors (probably only 4) got those options for salary in January. The 10-K will give you a clue on what the [search] "independent directors" got last year.

Also, the valuation on options at grant operate with the Black-Scholes fair value formula and stock volatilty. That makes the number look/book ugly against what is normal salary. You see that in Q2 and Q4 last year in addition to this past Q1.

If you are suggesting they will issue options to everyone on a quarterly basis, it's not what is in book for Q1.

Obviously, I can't rule-out issue of new options at some point during the year for some/all employees. I can only look at what they've done and what is necesary to meet guidance to help my thinking on what they might do.
pi_83437682
Total OPEX in 2009 was $6,637,130:

$ 4,499,228 salaries and wages
$ 2,058,834 general & admin
$ 79,068 depreciation
$ 6,637,130

Nu is hun verslag-geving bijzonder ondoorzichtig (meestal is een 10-K gedetailleerder). Wellicht heeft dat iets te maken met het feit dat ze ook geen Big4 auditor gebruiken, daar zou ik ook al meer comfort uit halen trouwens.

Enfin. Hieronder alle beschikbare info over de salarissen en fees, waarbij ik bijna uitkom op het getal van $ 4,499,228:

$ 3,264,179 vesting op options and warrants
$ 619,389 issuance of shares ("stock-based consulting fees")
$ 33,240 legal fees
$ 200,151 severance fees
$ 13,000 directors fees
$ 358,146 management salary
$ 4,488,105

Op de overige kosten van meer dan $2m is nauwelijk iets beschikbaar:
$ 37,100 office rent
$ 220,000 lease expenses (gebaseerd op 2010)
$ 33,376 other expenses management
$ 40,900 audit fees
$ 15,500 other fees

In vergelijking met vorig jaar zijn de kosten inderdaad iets gestegen, maar niet enorm veel. Het probleem blijft dat er ook de komende jaren opties zullen vesten en je dus de kosten daarvan zult dragen. Deze kosten zijn veelal non-cash, maar verwateren de aandeelhouder elke jaar weer.
pi_83437751
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:27 schreef Bram2301 het volgende:
die 6,7 was eenmalig. Salaries klopt niet. Dat valt aan niemand uit te leggen en niemand zou dan in dit aandeel gaan zitten.

Zie volgende post (van ihub). Heeft deze gast het verkeerd?

Wat deze kerel schrijft, begrijp ik trouwens verder maar deels. Hij maakt voornamelijk aannames en weinig cijfers, dus blijkbaar begrijpt hij er ook niks van.
pi_83440458

ze laten zich dus uitbetalen in opties en warrants? Dus feitelijke cash krijgen ze niet? Vandaar dat het bedrijf 71 procent van de aandelen in hun bezit heeft...

Management heeft dus wel degelijk baat bij nieuwe contracten. Dit is waar ze het afgelopen jaar dan ook alleen maar mee bezig zijn geweest. Het is in mijn ogen een beginnend bedrijf dat dit jaar (ik hoop in Q2 en niet in Q3) de vruchten gaat plukken van hun aanpak.

Aangezien ik totaal niet in de aandelenbusiness zit (werk in de zorg) bedank ik je alvast voor je nuchtere hollandse blik.

Zie je er totaal niets in of heb je hier en daar al punten gevonden wat er op kan duiden dat dit bedrijf wel degelijk potentieel heeft.
pi_83441721
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 13:35 schreef Bram2301 het volgende:

ze laten zich dus uitbetalen in opties en warrants? Dus feitelijke cash krijgen ze niet? Vandaar dat het bedrijf 71 procent van de aandelen in hun bezit heeft...

Management heeft dus wel degelijk baat bij nieuwe contracten. Dit is waar ze het afgelopen jaar dan ook alleen maar mee bezig zijn geweest. Het is in mijn ogen een beginnend bedrijf dat dit jaar (ik hoop in Q2 en niet in Q3) de vruchten gaat plukken van hun aanpak.

Aangezien ik totaal niet in de aandelenbusiness zit (werk in de zorg) bedank ik je alvast voor je nuchtere hollandse blik.

Zie je er totaal niets in of heb je hier en daar al punten gevonden wat er op kan duiden dat dit bedrijf wel degelijk potentieel heeft.
Ze betalen niet alleen zichzelf uit in aandelen, maar ook hun adviseurs en sommige leveranciers.

En op je laatste vraag: ik zie er compleet niets in inderdaad. Natuurlijk kun je geld verdienen met dit aandeel, het gaat tenslotte op en neer en als je dus op de juiste tijden koopt en verkoopt kun je verdienen. Het is echter puur "speculeren", niet "investeren". Je kunt ook in het casino je geld op zwart of rood zetten, dan krijg je dezelfde 50% kans op winst
pi_83444368
Het is inderdaad speculeren op het (feit) dat al hun werk van de afgelopen maanden zich gaat uitbetalen in verkopen in Q2 en Q3. Stel dit is het geval, zie je er dan nog steeds niets in? Ik ben er van overtuigd dat wanneer dit gebeurd dit aandeel zal exploderen (Pump) en daarna op een hoger niveau zal terugkomen (Dump)
en ik ben er van overtuigd dat dit sowieso gaat gebeuren. Vandaar mijn tip: leeg een paar honderd E in, en neem dit risico.
pi_83444646
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:05 schreef Bram2301 het volgende:
Het is inderdaad speculeren op het (feit) dat al hun werk van de afgelopen maanden zich gaat uitbetalen in verkopen in Q2 en Q3. Stel dit is het geval, zie je er dan nog steeds niets in? Ik ben er van overtuigd dat wanneer dit gebeurd dit aandeel zal exploderen (Pump) en daarna op een hoger niveau zal terugkomen (Dump)
en ik ben er van overtuigd dat dit sowieso gaat gebeuren. Vandaar mijn tip: leeg een paar honderd E in, en neem dit risico.
Weet je uberhaupt wat pump en dump is?
pi_83444736
zonder nieuws het aandeel laten exploderen en dan alles verkopen.... de grafiekjes ken ik wel ja en in pinkyland zijn er talloze voorbeelden van. MCLN is geen pump en dump maar zal wel zo'n soortgelijke grafiek vertonen binnenkort.
pi_83444885
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:13 schreef Bram2301 het volgende:
zonder nieuws het aandeel laten exploderen en dan alles verkopen.... de grafiekjes ken ik wel ja en in pinkyland zijn er talloze voorbeelden van. MCLN is geen pump en dump maar zal wel zo'n soortgelijke grafiek vertonen binnenkort.
Ik maakte me even zorgen na je vorige bericht. Luister, je bent duidelijk overtuigd van je investering en dat moet je lekker zo houden. Echter, om uit eigen overtuiging en zonder feiten mensen aan te raden een dergelijk risicovolle investering te maken is gewoon niet correct en zou je niet moeten doen. Zeg dan eerlijk:

"Ik heb echt een goed gevoel over de vooruitzichten voor dit bedrijf! Ik heb er geen data voor, maar ik zou je toch willen aanraden hier ook in te investeren!"
pi_83445360
Dit was mijn eerste bericht.... Niks mis mee..

Doe je DD en koop nu. Het staat op 0.014 maar verwacht aan het einde van het jaar minimaal 0.04
pi_83446367
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:26 schreef Bram2301 het volgende:
Dit was mijn eerste bericht.... Niks mis mee..

Maar je doet zelf geen DD. Of je weet niet wat DD is, dat kan ook.
pi_83446709
Due Diligence
1. An investigation or audit of a potential investment. Due diligence serves to confirm all material facts in regards to a sale.

2. Generally, due diligence refers to the care a reasonable person should take before entering into an agreement or a transaction with another party.

soort huiswerk doen dus
pi_83446790
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:55 schreef Bram2301 het volgende:
Due Diligence
1. An investigation or audit of a potential investment. Due diligence serves to confirm all material facts in regards to a sale.

2. Generally, due diligence refers to the care a reasonable person should take before entering into an agreement or a transaction with another party.

soort huiswerk doen dus
Over het algemeen de feiten checken. Iets wat je dus niet doet.
pi_83446941
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:56 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Over het algemeen de feiten checken. Iets wat je dus niet doet.
maar wat ik wel iedereen aanraad

in wat voor bedrijven investeer jij dan? Je neemt niet af en toe een gok met een paar honderd / duizend euro?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bram2301 op 29-06-2010 16:08:31 ]
pi_83447070
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 15:59 schreef Bram2301 het volgende:

[..]

maar wat ik wel iedereen aanraadt

in wat voor bedrijven investeer jij dan? Je neemt niet af en toe een gok met een paar honderd / duizend euro?
Ik investeer in iets grotere bedrijven, maar niet met eigen geld.
pi_83447618
Vers van de pers (29 juni)

Q & A with Barnett Medical President & CEO, Brett Espicha

June 29th, 2010
Recently, Brett Espicha, Present & CEO of Barnett Medical, agreed to interview with The MedClean Technologies Marketing Team. Our goal with this interview was to share with everyone the perspective of a buyer of The MedClean System, because aside from being our distribution partner, Barnett Medical is a customer as well. Brett and his team had the opportunity to visit with and learn about several of our competitors (Other on site medical waste treatment companies), ultimately signing agreements to align with MedClean Technologies.

Below is our brief Q & A with Brett Espicha, and I believe it represents our strength as a company to show significant value in our container/mobile delivery, acquisition options, service and marketing support, versatility, and distribution model, all of which are unmatched in our industry.

Q: Brett, can you tell us about being a Distribution Channel of The MedClean System, and tell us about Barnett's recent purchase of a MC4400?

(BE)- We are excited to have joined up with MedClean Technologies to implement this unique distribution model, especially since we are able to target end users directly and speak to them about The MedClean System coming for our own experience with it. We chose to purchase the MC4400 not only because of its versatility, ease of operation, and significant cost savings, but because it is a one touch system which creates a much safer environment of our employees.

Q: What are the states you cover presently with your distributor agreement, and can you give us your thoughts on where we will see Barnett expand to in the near future?

(BE)- Currently under our agreement with MedClean Technologies we service the western United States including California, Oregon, Washington, Nevada, Arizona, and we are expanding to Hawaii. Currently we serve small to large generators for medical waste transportation needs in the Northern California area. With the ability to transport The MedClean System very easily, we will be able to launch this service to Southern California. In the very near future, we are launching an independent medical waste transporters association which will network transporters together in a national alliance creating buying and bidding power, and a national reach with a local flare.

Q: I understand your company spent a significant amount of time researching autoclave technology, and companies like MedClean Technologies. You initially met representatives from MedClean at ASHES 2009. Can you explain to us why you chose to work with MedClean, any differentiating factors, and any thoughts you may have in regards to their (MedClean's) approach?

(BE)- We knew fairly early on that in order to stabilize our costs and assure long term growth we would need to become our own treatment facility. When we looked at several autoclave systems, the features we were looking for were: flexibility to handle the different waste streams, ease of operation, cost saving, and above all, safety. All these needs were met with The MedClean System. Acting as a distributor enabled us to expand our current products and services without requiring a large infusion of capital. MedClean has been very forward thinking in allowing us to create the best cost saving for our customer by allowing them to be in control of their waste streams.

Kind Regards,

MedClean Marketing Team
pi_83503887
15 contracten is niks...

They have already contacted 100 new potential clients that could hopefully come to fruition, but since the sales cycle is anywhere from 9-12 months, we will probably not see the fruits of this labor for some time.
However, as far as I am concerned, just knowing that there are multiple customers that have already been contacted and are in the negotiation stages, this means that one day our ship will no doubt come in.
So for those of you that think the management are sitting on their fannies, rest assured there is so much going on behind the scenes, they deserve our respect.
Remember they own 71% of the float, so if anyone wants this company to do well, it's them. Whatever they do to improve the bottom line for themselves, is improving the bottom line for us.
I did not want to post this for fear that some may consider this insider information but some of you have posted some wonderful DD in the past, I only thought I share this with you as well.
I would like to make it clear that the individual I spoke with did not break any SEC rules during our conversation but I guess he felt it was ok to share with me the fact that they have spoken with so many companies.
Hang tight and be patient it will be worth while in the end.
pi_83507763
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 19:53 schreef Bram2301 het volgende:
15 contracten is niks...

They have already contacted 100 new potential clients that could hopefully come to fruition, but since the sales cycle is anywhere from 9-12 months, we will probably not see the fruits of this labor for some time.
However, as far as I am concerned, just knowing that there are multiple customers that have already been contacted and are in the negotiation stages, this means that one day our ship will no doubt come in.
So for those of you that think the management are sitting on their fannies, rest assured there is so much going on behind the scenes, they deserve our respect.
Remember they own 71% of the float, so if anyone wants this company to do well, it's them. Whatever they do to improve the bottom line for themselves, is improving the bottom line for us.
I did not want to post this for fear that some may consider this insider information but some of you have posted some wonderful DD in the past, I only thought I share this with you as well.
I would like to make it clear that the individual I spoke with did not break any SEC rules during our conversation but I guess he felt it was ok to share with me the fact that they have spoken with so many companies.
Hang tight and be patient it will be worth while in the end.

Jij hebt echt een bord voor je hoofd, of in ieder geval nooit objectief data leren analyseren.
pi_83507822
Als je dan zo positief bent, waarom specifiek dit bedrijf ? Iedereen stuurt dit soort persberichten de deur uit, dagelijks.
pi_83516571
Ah, pump-n-dump begint ook Fok! te bereiken
pi_83517473
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:10 schreef TeringHenkie het volgende:
Ah, pump-n-dump begint ook Fok! te bereiken
Ik geloof niet dat TS dit aandeel aan het pumpen is. Hij zou dan zijn tijd besteden aan het rondbazuinen van dit aandeel op zoveel mogelijk andere beursfora in plaats van hier de discussie aan te gaan. Volgens Yahoo!Finance is het gemiddelde handelsvolume 6,244,020 aandelen per dag. Zelfs al noteert het dan voor $ 0,01 dan zullen een of twee extra aankopen door Fokkers de koers niet beinvloeden.

Ik meen dat TS werkelijk denkt dat hij een koopje heeft ontdekt. Ik heb het fonds vluchtig bekeken en zie er geen brood in. Zo op het eerste gezicht lijken alle tegenargumenten van Drive-r correct.
pi_83521899
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:35 schreef jaco het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat TS dit aandeel aan het pumpen is. Hij zou dan zijn tijd besteden aan het rondbazuinen van dit aandeel op zoveel mogelijk andere beursfora in plaats van hier de discussie aan te gaan. Volgens Yahoo!Finance is het gemiddelde handelsvolume 6,244,020 aandelen per dag. Zelfs al noteert het dan voor $ 0,01 dan zullen een of twee extra aankopen door Fokkers de koers niet beinvloeden.

Ik meen dat TS werkelijk denkt dat hij een koopje heeft ontdekt. Ik heb het fonds vluchtig bekeken en zie er geen brood in. Zo op het eerste gezicht lijken alle tegenargumenten van Drive-r correct.
je verhaal klopt helemaal. Jammer dat je er geen brood in ziet....
pi_83522574
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 00:35 schreef jaco het volgende:

[..]

Om een aandelen koers te beinvloeden hoef je maar 5% van het gemiddeld dagelijks volume te kopen (grove stelregel in equity markets. Iemand die hus 624,402 aandelen koopt tegen $0.01 heeft al effect. Da's een investering van ¤5,000...
pi_83525346
Ik moest gelijk aan de film Boiler Room denken toen ik over dit aandeel las
Get it and Bet it
pi_83528254
Ik heb heel wat pinky's (= RISICO) gevolgd. Tot dusver is dit aandeel degene met het beste potentieel. Er is veel contact tussen management en aandeelhouders (zelfs persoonlijke mails). Er wordt wekelijks geupdate. Niks geen schimmige praktijken dus. Dit bedrijf heeft een doel en koerst daar vooralsnog recht op af.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:18:19 #82
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_83530037
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:30 schreef Bram2301 het volgende:
Er is veel contact tussen management en aandeelhouders (zelfs persoonlijke mails). Er wordt wekelijks geupdate. Niks geen schimmige praktijken dus.
En dat is een goed teken?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_83530853
iig geen slecht teken
pi_83539803
ik hou niet van pennystocks
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_83540104
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:40 schreef Bram2301 het volgende:
iig geen slecht teken
Wel een slecht teken. Zodra een management zich zo gaat inlaten met aandeelhouders, moet je je zorgen maken.
pi_83540378
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:09 schreef Drive-r het volgende:
Altijd mooi, dit soort bullshit. We hebben het hier over een bedrijfje dat jaarlijks bijna 20% van zijn totale marktwaarde uitkeert aan zijn top management - goeie baan is dat
Klinkt als een soort Multi Level Marketing gebeuren.
pi_83724700
100 miljoen in 10 jaar genoeg??? NOU JULLIE WEER

nog 5 minuten om in te stappen!!!!!!!!!!!11

MedClean Technologies and Bear Consulting Partner to Target 1,600-Plus VA Facilities
Medclean Techs (BB) (OTCBB:MCLN)
Intraday Stock Chart
Today : Tuesday 6 July 2010
MedClean Technologies (OTC Bulletin Board: MCLN), the leading provider of on-site technology for the treatment and disposal of medical waste and the destruction of confidential documents and related media, today announced it has signed a Partnership Agreement with Bear Consulting aimed at implementing an expense reduction program that could save the Federal Government more than $100 million over the next decade. The partnership enables Bear Consulting to sell and deliver MedClean's onsite technology for medical waste treatment and confidential document destruction to the United States Veterans Administration Health Care System, consisting of 1,629 facilities.

Bear Consulting, winner of the 2001 Northern California Supplier of the Year Award from the Northern California Supplier Development Council (NCSDC), is classified as a Veteran Owned Business Enterprise (VOBE) and Disadvantaged Business Enterprise (DBE), a designation that streamlines bidding efforts and enables Bear to compete and win government contracts that would otherwise be awarded to large enterprises. These SBA programs enable small business to compete against larger business on an even footing. With this agreement, Bear is expanding and reenergizing their government work through managing principal, Mike Gastellum, who has a 35 year background in operations and service management. In addition, Mr. Gastellum has spent the past five years in the medical waste management and disposal business including his current role at Barnett Medical Services. Mr. Gastellum, a 2001 Presidential Award Recipient, will serve as the focal point providing expert representation and selling of the full line of MedClean products and services to the VA health care network.

"Bear Consulting will offer MedClean's on-site medical waste treatment, disposal and document destruction technology to the VA Hospital network," commented David Laky, President and CEO, MedClean Technologies, Inc. "Our program has the potential to provide more than $100 million in savings to the system over the next decade. This alliance expands MedClean's partner network providing direct access to 1,629 VA Hospitals and other government entities requiring medical waste disposal and confidential document destruction technology and services. By partnering with Bear Consulting, an award-winning government provider, we expect to greatly reduce the company's time to market so that we can provide compelling value to the Federal Government, our veterans, and those that serve this community."

"After careful consideration we are certain that we chose the best in team and technology when partnering with MedClean Technology medical waste treatment and document destruction solutions," commented Mr. Gastellum. "We are excited to support our government by offering VA facilities an onsite medical waste treatment and disposal technology that will improve efficiencies and fix costs over 10 years while enabling significant cost reduction and simultaneously protecting the environment. More importantly, VA Hospital clients will be able to take control of, and know what their medical waste costs will be for the foreseeable future, resulting in significant savings and improved control. We will immediately begin to introduce the MedClean product line to our customers and the extensive network of 1,629 VA facilities with the goal of expanding our government footprint through this product line extension."

About Bear Consulting

In the past 12 years, Bear Consulting has had contracts or sub-contracts with large private and government customers such as NASA, Goddard Space Flight Center, Glenn Research Center, Jet Propulsion Laboratory (JPL) (subcontract), Naval Research Laboratory, Naval Postgraduate School, Ball Aerospace & Technologies (subcontract), Hill-ROM, South Western Bell Communications (a multi-year nationwide contract), SUN Microsystems (multi-year development contracts), Pacific Bell, Well Fargo, Cal Fed, Ameritech, and SNET. In the last five years, Bear Consulting has expanded into the healthcare industry with a focus on Medical Waste Disposal & Treatment Solutions. More information is available at http://www.ebearconsulting.com on the Internet.

About MedClean Technologies, Inc.

MedClean Technologies, Inc. is a provider of innovative technology and services for the onsite treatment and disposal of regulated medical waste. MedClean's flagship MedClean® Series systems are fully integrated, turnkey technology solutions that enable hospitals and other healthcare providers to safely, efficiently, and cost-effectively convert bio-hazardous regulated medical waste into sterile, unrecognizable material suitable for disposal as municipal solid waste. MedClean was founded in 1997 with corporate headquarters, research and development and distribution facilities located in Bethel, Connecticut. Further, information on MedClean can be found at www.medcleantechnologies.com and in filings with the Securities and Exchange Commission found at www.sec.gov.

Statements about our future expectations are "forward-looking statements" within the meaning of applicable Federal Securities Laws, and are not guarantees of future performance. When used herein, the words "may," "will," "should," "anticipate," "believe," "appear," "intend," "plan," "expect," "estimate," "approximate," "potential" and similar expressions are intended to identify such forward-looking statements. These statements involve risks and uncertainties inherent in our business, including those set forth in our most recent Annual Report on Form 10-K for the year ended December 31, 2009, filed with the SEC on March 3, 2010, and other filings with the SEC, and are subject to change at any time. Our actual results could differ materially from these forward-looking statements. We undertake no obligation to update publicly any forward-looking statement.

Cameron Donahue

Hayden IR

(651) 653-1854

SOURCE MedClean Technologies, Inc.
pi_83724818
Kap maar

+ "$100m in savings voor de overheid"
+ nergens 1 woord over omzet voor Medclean
= warme lucht
pi_83725226
2 jaar geleden 1 jaar lang portfolios van yahoo finance gemaakt. Eentje pennystocks, andere regulier. Na 1 jaar was de helft van de pennystocks delisted... uiteraard was dit 2008, maar toch...

Ik ken een pennystock genaamd SPNG waarvan de management nu is aangehouden door de SEC. hebben deze mensen contracten met niet bestaande bedrijven? Wat je kan doen is de website checken WHO-IS. Bij SPNG hadden ze zelf de websites opgericht van bedrijven die niet bestonden. De websites waren geregistreerd nadat de contracten openbaar werden gemaakt. Duidelijke oplichting. De winsten die ze gebruikten om een echt bestaand bedrijf over te kopen kwamen werkelijk uit stock sales en niet uit de valse contracten.
pi_83725374
KOOP NU!!! TIS EEN KOOPJE!!! IK PROBEER JULLIE NIET TE OVERTUIGEN OFZO!!!
pi_83755888
TS zit gewoon op hete kolen en probeert zijn eigen investering goed te praten door zichzelf van zijn gelijk te overtuigen. Ik heb me vroeger ook een paar keer gebrand aan dit soort ´opportunities´ (bio-ethanol ), maar je doet er beter aan dit soort ´investeringen´ aan je voorbij te laten gaan.
pi_83760900
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:17 schreef SteveBudin het volgende:
Ik moest gelijk aan de film Boiler Room denken toen ik over dit aandeel las
Ik moet zelf vaak terug denken aan een oude discussie (begint na 5 postings) waarin een zekere user Matjong blind overtuigd is van de waarde van het aandeel Rood Testhouse.

Ook daar is het Drive-r en een user Macondo die proberen om hem tot zinnen te brengen. Maar hoeveel feitenmateriaal ze ook aandragen, de user Matjong wordt alleen maar fanatieker in zijn dwaling en graaft zich dieper in.

Achteraf gezien had die Matjong zijn aandelen op de hoogste koers ooit gekocht. Hij heeft sindsdien nooit meer gepost. Geruchten gaan dat hij het aandeel Rood Testhouse nog steeds loopt te promoten onder bruggen en in daklozencentra.

Beide discussies zijn een goede herinnering dat het bij beleggen belangrijk is om enthousiaste verwachtingen van het management en analisten te verifieren met feiten en historische cijfers.
pi_83761346
quote:
Men willingly believe what they wish.

Julius Caesar
pi_83798358
Tvp
pi_83998924
speciaal voor de Nederlandse investeerders met een beetje lef; het volgende contract is weer getekend....

en dit is nog steeds maar het begin....

Vooral nog niet kopen! Maar volg dit aandeel maar eens en pak het juiste instapmoment!

MedClean Technologies Signs Distribution Agreement With Ace Technologies, to Target Over 2,000 Canadian Hospitals
Medclean Techs (BB) (OTCBB:MCLN)
Intraday Stock Chart
Today : Tuesday 13 July 2010
MedClean Technologies (OTC Bulletin Board: MCLN), the leading provider of onsite technology for the treatment and disposal of medical waste and the destruction of confidential documents and related media, today announced it has signed a distributor agreement with Ace Technologies ("Ace"), Inc., an industry leader in providing full turn-key network solutions, security, and monitoring services in Canada. To facilitate distribution, Ace has formed a new company, MedClean Canada, to deliver integrated onsite medical waste disposal and onsite document destruction technology and services to target over 2,000 Canadian Hospitals. Each party expects to recognize $1 million to $2 million in revenue in the first year of the agreement.

MedClean Canada will be responsible for the entire country as it expands its sales force and opens remote offices in the Prairie Region and Vancouver. Ace Technologies has established relationships with 41 hospitals throughout Canada for network solutions, security, and monitoring services, and MedClean Canada anticipates leveraging this installed base and the existing relationships, targeting a large number of hospitals throughout Canada as potential customers. Accordingly, MedClean Canada is uniquely equipped to deliver MedClean Technologies' cost-reduction message to the appropriate executives in this marketplace in an expeditious manner and will be perfectly positioned to service both French and English customers. MedClean Canada will serve as the focal point for installations, training and preventative maintenance for the Canadian market for MedClean Technologies.

"MedClean Canada can now offer medical waste disposal and document destruction technology on-site to its healthcare clients throughout Canada," commented David Laky, President and CEO, MedClean Technologies, Inc. "This alliance provides further validation that MedClean's proven and proprietary on-demand, on-site container technology and distribution program is being recognized both nationally and internationally. Our technology continues to offer superior cost savings, risk mitigation and quality to health care communities when compared to traditional off site hauling solutions. As our network of quality partners continues to expand, covering an increasingly large portion of North America, we are building the foundation to grow our business today and well into the future."

"We are very excited about becoming a full, turn-key distributor of MedClean Technologies in Canada, and pleased to have the opportunity to establish MedClean Canada, a new organization, to target over 2,000 Hospitals throughout Canada," added Eric Chetrit, Ace Technologies President. "MedClean's technology is a natural extension to our healthcare customers. Currently, we have relationships with 41 hospitals, including many of the largest hospital and healthcare institutions in all of Canada and anticipate immediate interest in MedClean Technologies cost-reduction solutions."

About Ace Technologies

Established in 1989, Ace Technology is an industry leader in providing full turnkey network solutions, security, and monitoring services in Canada. From on-site consultation to reliable network installations, Experienced specialists provide customized solutions tailored to the specific needs of our corporate clientele in the mid to large market segments. This includes clients in the private and public sector as well as in the provincial and municipal government. Our present involvement in the hospital environments is perfectly positioned to integrate MedClean's leading edge technology.

MedClean Technologies, Inc. is a provider of innovative technology and services for the onsite treatment and disposal of regulated medical waste. MedClean's flagship MedClean® Series systems are fully integrated, turnkey technology solutions that enable hospitals and other healthcare providers to safely, efficiently, and cost-effectively convert bio-hazardous regulated medical waste into sterile, unrecognizable material suitable for disposal as municipal solid waste. MedClean was founded in 1997 with corporate headquarters, research and development and distribution facilities located in Bethel, Connecticut. Further, information on MedClean can be found at www.medcleantechnologies.com and in filings with the Securities and Exchange Commission found at www.sec.gov.

Statements about our future expectations are "forward-looking statements" within the meaning of applicable Federal Securities Laws, and are not guarantees of future performance. When used herein, the words "may," "will," "should," "anticipate," "believe," "appear," "intend," "plan," "expect," "estimate," "approximate," "potential" and similar expressions are intended to identify such forward-looking statements. These statements involve risks and uncertainties inherent in our business, including those set forth in our most recent Annual Report on Form 10-K for the year ended December 31, 2009, filed with the SEC on March 3, 2010, and other filings with the SEC, and are subject to change at any time. Our actual results could differ materially from these forward-looking statements. We undertake no obligation to update publicly any forward-looking statement.

Cameron Donahue

Hayden IR

(651) 653-1854

SOURCE MedClean Technologies, Inc.
pi_84528076
Vers van de pers:
Ik blijf jullie tippen met dit aandeel. Zie het vetgedrukte gedeelte

Barnett Medical Services Forms National Network for Independent Medical Waste Transporters Enabling Members to Compete More effectively for Market Share of the Multi-Billion Dollar Medical Waste Industry

HAYWARD, Calif., July 26 /PRNewswire/ — Barnett Medical Services, the leading independently owned and operated provider of medical supplies and waste removal services in Northern California since 1961, which recently, became the distributor of MedClean Technologies (OTC Bulletin Board: MCLN) waste sterilization technology across a four state western region, today announced the formation and launch of the Independent Medical Waste Transporters Association (IMWTA) designed to provide members significant exposure and resources to compete nationally.

Barnett and fellow Medical Waste Transporters will have the ability to align with other Independent Medical Waste Transporters to bid on national contracts that will provide significant cost-reductions to medical waste generators throughout the Unites States.

"The IMWTA creates the ability to participate in bidding and servicing national contracts, receive national recognition for these services, attend events and educational sessions, and receive member benefits such as optimal pricing on products offered to the association as a whole," commented Brett Espicha, President and CEO, Barnett Medical Services. "MedClean Technologies will serve as the preferred on-site medical waste disposal and document destruction technology vendor available to our member transporters. This alliance with MedClean Technologies immediately opens the door for IMWTA Members to rapidly expand their current business model and enables them to extend their service offering through adding centralized processing capabilities and confidential document destruction at reduced prices versus current national providers. We are excited to have the ability to form such a national alliance and compete against our nation's largest medical waste transporters while providing our fellow independent transporters with this growth opportunity."

Mr. Espicha continued, "By the end of 2010, we anticipate having more than 200 Independent Medical Waste Transporter Members, covering the entire U.S, collectively involved in the transporting of over $500 million in medical waste annually. The IMWTA members will have access to regional and national Requests for Proposal (RFPs), national bidding and contracting support, and additional infrastructure and services enabling networked transporters to compete as one organization across the nation. The value of this association is clearly demonstrated by Barnett's alliance with MedClean Technologies, which will enable Barnett Medical Services to establish a central processing facility in the Northern California region to treat and dispose regulated medical waste and shred confidential documents, immediately impacting our bottom-line positively. In the early stages of the IMWTA's development, MedClean's onsite technology for the treatment and disposal of medical waste and the destruction of confidential documents will prove to be an invaluable partner."

About Barnett Medical Supply

Since 1961 Barnett has been supplying doctors, doctors groups & associations, dentists, schools, clinics, laboratories and government agencies with pharmaceuticals, medical & surgical supplies; record storage, retrieval and destruction.

Medical Waste Disposal Service - Barnett is one of the first companies in the Bay Area providing Medical Waste Disposal Service since 1990.

For more information on Barnett Medical Services please visit www.barnettmedservices.com.

About IMWTA

Formed in 2010 by Barnett Medical Services, the IMWTA.com or Independent Medical Waste Transporters Association was created based upon a primary mission to create a consortium of medical waste transporters, forming a national alliance, with the ability to compete on national contracts; and enable our nations' hospitals and healthcare facilities to increase savings and cost-reduction opportunities while enhancing their green initiatives.

For more information on the Independent Medical Waste Transporters Association please visit the IMWTA.

Cameron Donahue

Hayden IR

(651) 653-1854
pi_84528106
wie nu nog denkt dat dit een pump en dump aandeeltje is lach ik finaal uit!
pi_84528408
Deze was ik nog vergeten....
Ook vast allemaal BULLSHIT in jullie ogen

MedClean Technologies tekenen Vierde Distributeursovereenkomst binnen zes maanden Vertegenwoordigen van zeven nieuwe lidstaten en meer dan 3200 richten op klanten
22 juli 2010
Gamma Healthcare, Inc / Danner medisch afval Uitbreiding distributienetwerk van zeven nieuwe lidstaten: Illinois, Missouri, Tennessee, Alabama, Mississippi, Arkansas en Oklahoma opnemen

Maakt Gamma Healthcare, Inc geïntegreerde medische afvalverwerking en het vernietigen van documenten service uitbreiden op diensten die voor de huidige gezondheidszorg Clients in de regio Midwest Complement

Bethel, Connecticut, 22 07 / PRNewswire / - MedClean Technologies (OTC Bulletin Board: MCLN), de toonaangevende leverancier van on-site technologie voor de behandeling en verwijdering van medisch afval en de vernietiging van vertrouwelijke documenten en de bijbehorende media, heeft vandaag aangekondigd dat tekende een overeenkomst met distributeur Gamma Healthcare, Inc / Danner medisch afval Management Services, een vooraanstaande leverancier van medische diagnostische diensten die diensten omvatten laboratorium, draagbare digitale radiologie, urodynamica, samen met medisch afval, vervoer en verwijdering. Deze overeenkomst maakt het Gamma Healthcare aanbod uit te breiden om haar dienstverlening en om zaken te bieden geïntegreerde ter plaatse medisch afval worden afgevoerd en ter plaatse van het vernietigen van documenten technologie en diensten als complementaire diensten aan haar bestaande medische lijn van het vervoer van afval. De structuur van de overeenkomst stelt beide bedrijven om samen te werken en diensten richten op hun geïntegreerde technologie en de meer dan 700 grote hoeveelheid medisch afval generatoren en de bijna 2500 Middelgrote hoeveelheid medisch afval generatoren in de zeven-state regio.

"We zijn blij en opgewonden om samen te werken met een eerste-klasse-organisatie, zoals Gamma Healthcare, met inbegrip van haar Danner medisch afval divisie," aldus David meren-, President en CEO, MedClean Technologies, Inc "Dit partnership biedt een aanzienlijke uitbreiding van ons netwerk van distributeurs , die thans 13 staten. Gamma heeft momenteel 11 vestigingen met een omzet vertegenwoordigers onderhoud zijn regio die reeds beschikken over belangrijke relaties met klanten ideaal doelwit in de Midwest. Onze taak is om de Gamma-team met de technologie en diensten die nodig zijn ter ondersteuning een snelle uitbreiding van haar medisch afval worden afgevoerd lijn van het bedrijfsleven. "

De heer meren-vervolgde: "Deze kans is een belangrijke mijlpaal voor MedClean Technologies ook. Onze doelstellingen en streefcijfers jaar de eerder opgenomen in de opbouw van een netwerk van distributeurs uit ten minste vijf nieuwe distributeurs alsmede andere strategische partners. Gamma vertegenwoordigt onze vierde en de grootste distributeur, met alle vier ondertekend vóór het midden van het jaar te markeren. Onze distributeurs en partners te combineren span twee landen, meer dan 5000 doelen, de VA Health System, en meer dan een derde van Noord-Amerika. Wij verwachten dat de combinatie van Gamma's regionale uitmuntendheid en MedClean's technologie en diensten leiden tot nieuwe business opleveren tot 2 miljoen dollar aan inkomsten voor elke onderneming gedurende het eerste jaar van het partnerschap, omdat we geloven dat Gamma heeft het potentieel om jaar te realiseren aanzienlijke inkomsten en snelle expansie in het eerste. "

"De MedClean product lijn is een natuurlijke aanvulling op onze huidige business model, evenals voor onze plannen om afval uitbreiden van onze medische slepen en vertrouwelijk document vernietiging en recycling van het bedrijfsleven," voegde Jerrod Murphy, president en COO van Gamma Healthcare. "We zijn nu in de positie om vast te stellen faciliteiten verwerking in het gehele onze regio gebruik te maken van verschillende configuraties van de serie MedClean van de apparatuur. Deze flexibiliteit stelt ons in staat verder te ontwikkelen tot een full service provider op de behoeften op het brede scala van onze klanten." Wij zullen Ook kunnen richten uitbreiden van onze medisch afval klantenbestand via diensten verlenen aan klanten, ongeacht hoe klein of groot de omvang van hun medisch afval, evenals die over de mogelijkheid om voorkeuren te voldoen aan hun afval. "

"We zijn verheugd en kijken uit naar onze relatie met MedClean Technologies, Inc," aldus Jerry Murphy, voorzitter en CEO van Gamma Healthcare, Inc Dit partnership biedt ons de mogelijkheid om uit te breiden de diensten die wij op dit moment te bieden en ons in staat stellen het bereiken van nieuwe zakelijke relaties binnen onze huidige markt grondgebied. "

Over Gamma Healthcare, Inc

Gamma Healthcare, Inc is een groep van medische testfaciliteiten hoofdkantoor in Poplar Bluff, MO. Gamma heeft 11 verschillende kantoren die zich bevinden binnen de 8 staten. Gamma begon als een onafhankelijk laboratorium in 1981 en nu de meeste diensten van de Midwest. Onze missie is om de aanbieder gewijd gezondheidszorg aan dat niet alleen de kwaliteit van patiëntenzorg, maar ook om de veiligheid vast te stellen klinische uitmuntendheid en de gehele zorgsector.

Wat maakt Gamma de leider in de industrie is een niet-aflatende toewijding aan klantenservice. Ons doel is om het verstrekken van tijdige, nauwkeurige resultaten, met onovertroffen kwaliteit. Gamma Gezondheidszorg is niet alleen de vergadering van vandaag uitdagingen van de behoefte aan gezondheidszorg, maar altijd op zoek is naar vergader-en overschrijding van de uitdagingen voor de komende jaren.

Over Danner Medical Waste Management Services

Danner Medical, een volledig eigen dochteronderneming van Gamma Healthcare, Inc Danner heeft is een medisch afval transporter sinds 1990 en is nu serveren Missouri, Arkansas, Illinois, Mississippi en Tennessee. Danner Medische is altijd al een klantenservice eerste bedrijf met een volledige pakket aan benodigdheden, slijpsel containers, pick-up schema's, het aanbieden van OSHA naleving apparatuur met een scherpe prijsstelling.

Over MedClean Technologies, Inc

MedClean Technologies, Inc is een leverancier van innovatieve technologie en diensten voor de behandeling en verwijdering ter plaatse van de gereglementeerde medisch afval. MedClean's vlaggenschip MedClean ® Series systemen zijn volledig geïntegreerd, turnkey technologische oplossingen die providers in staat stellen ziekenhuizen en andere zorg voor het veilig, efficiënt en kosteneffectief te converteren bio-afval gevaarlijke geregeld in steriele medische, onherkenbaar geschikt materiaal voor verwijdering als vast stedelijk afval. MedClean werd opgericht in 1997 met het hoofdkantoor, onderzoek en ontwikkeling en distributie faciliteiten, gelegen in Bethel, Connecticut. Nadere informatie over MedClean kan worden gevonden op www.medcleantechnologies.com en in dossiers bij de Securities and Exchange Commission vinden op www.sec.gov.

Uitspraken over onze verwachtingen voor de toekomst zijn "forward-looking statements 'in de zin van de toepasselijke Federal Securities Laws, en zijn geen garantie voor toekomstige prestaties. Wanneer hierin gebruikt, worden de woorden "kunnen", "zal", "zou", "anticiperen", "geloven", "lijken", "van plan", "plannen", "verwachten", "schatten", "aanpassing" "potentiële" en gelijkaardige uitdrukkingen zijn bedoeld om dergelijke forward-looking statements. Deze verklaringen omvatten risico's en onzekerheden die inherent zijn aan onze business, met inbegrip van die genoemd worden in ons meest recente jaarverslag op formulier 10-K voor het boekjaar afgesloten op de 31 december 2009, gedeponeerd bij de SEC op 03/3/2010, en andere documenten ingediend bij de SEC, en zijn onderhevig aan veranderingen op elk gewenst moment. Onze werkelijke resultaten kunnen wezenlijk verschillen van deze forward-looking statements. Wij zijn niet verplicht om in het openbaar actualiseren van forward-looking statements.

Cameron Donahue

Hayden IR

651-653-1854
  dinsdag 27 juli 2010 @ 00:34:27 #99
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_84530801
Ik blijf het een rare combinatie vinden, medisch afval en documentvernietiging, het heeft allebei wel een sterke compliance-component maar wat nou de synergieën zijn ontgaat me een beetje.
pi_84548888
Distributiedeals zeggen vrij weinig. Wil immers niet betekenen dat er ook omzet uit vloeit
pi_84551076
dat wil nog niets zeggen nee, maar zonder deze deals weet je zeker dat er geen omzet komt!
pi_84552093
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 15:05 schreef Bram2301 het volgende:
dat wil nog niets zeggen nee, maar zonder deze deals weet je zeker dat er geen omzet komt!
Dat is natuurlijk niet perse zo het geval. Maar het wordt gepresenteerd als een of andere doorbraak terwijl een distributiedeal echt niks boeiends is, tenzij er een bepaalde levering aan vast, wat volgens mij niet het geval is (maar het niet al die persberichten gelezen)
pi_85543730
Verloopt alles nog volgens plan? ;)
pi_85881640
De kwartaalcijfers zijn binnen !! http://biz.yahoo.com/e/100823/mcln.ob10-q.html

De omzet viel helaas wat tegen: Total revenue for the quarter ended June 30, 2010 was $131,758 compared with $354,755 for the same period in 2009, a decrease of $222,997 or 63%.

Maar het uiteindelijke verlies werd wel ingeperkt: Net loss for the three month period ended June 30, 2010, was $1,081,609, compared to $2,668,159 for the same period in 2009. Misschien dat het tij dan toch keert.

Ik vind 9 dollar uitgeven om 1 dollar te verdienen, nog wat aan de hoge kant en ik wacht nog even met instappen.
pi_85881831
Voorlopig heeft TS nog 21% verlies (als hij zelf tenminste op 0.014 is ingestapt). Zal wel liggen aan het feit dat niemand de investment case snapt. Anyway, over 5 maanden staat het dus minimaal 0.04, lijkt me een top deal.
pi_85888148
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:54 schreef jaco het volgende:
De kwartaalcijfers zijn binnen !! http://biz.yahoo.com/e/100823/mcln.ob10-q.html

De omzet viel helaas wat tegen: Total revenue for the quarter ended June 30, 2010 was $131,758 compared with $354,755 for the same period in 2009, a decrease of $222,997 or 63%.

Maar het uiteindelijke verlies werd wel ingeperkt: Net loss for the three month period ended June 30, 2010, was $1,081,609, compared to $2,668,159 for the same period in 2009. Misschien dat het tij dan toch keert.

Ik vind 9 dollar uitgeven om 1 dollar te verdienen, nog wat aan de hoge kant en ik wacht nog even met instappen.
lol, wat tegen?? -63% bij een groeifonds is absurd
pi_85891022
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:42 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

lol, wat tegen?? -63% bij een groeifonds is absurd
Volgens mij is Jaco sarcastisch ;)
pi_85891212
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef Dalliance het volgende:

[..]

ah :@ , blijft lastig op internet O-)
pi_85951860
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:30 schreef Dalliance het volgende:

[..]

Excuses. Ik was inderdaad sarcastisch en daar is geen bijbehorende smiley voor.

Net als Drive-r snap ik de investment case niet. Sterker nog: ik heb dit jaar nog niet een slechter investment idea gezien, behalve wellicht Antonov. Wat me vooral intrigeerde aan de thread is het fanatisme en de argumenten waarmee de user Bram2301 het idee verdedigde, maar hij lijkt nu van het toneel verdwenen te zijn.
pi_88894136
Zo nu en dan nemen we MedClean Technologies onder de loep ook al lijkt de TS inmiddels vertrokken te zijn.

De derde kwartaal cijfers werden deze week gepubliceerd ! http://finance.yahoo.com/(...)740223.html?x=0&.v=1

Helaas zakken de omzetten nog verder in: Total revenue for the quarter ended September 30, 2010 was $306,825 compared with $1.6 million for the same period in 2009, a decrease of $1.2 million, or 80.1%.

Er zijn wel allerlei contracten afgesloten met afnemers. De directeur zegt dan ook:

quote:
"We are poised and ready for a break out results in 2011 and beyond,"
De koers is momenteel $0.0040 (dus 0,4 dollarcent)
pi_88894489
Ouch.
pi_88902159
Het is gewoon zakkenvullen door het uitgeven van nieuwe aandelen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:33:13 #113
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_88902237
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:31 schreef Dalliance het volgende:
Het is gewoon zakkenvullen door het uitgeven van nieuwe aandelen.
Ergens kun je die gasten geen ongelijk geven zolang mensen er voor blijven betalen...
The more debt, the better
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:34:37 #114
256829 Sokz
Livin' the life
pi_88904906
haha nouja had je toch nog je 0,4 .. oh wacht, ik vergeet een paar nullen.
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:18:02 #115
256829 Sokz
Livin' the life
pi_88906578
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2010 12:55 schreef jaco het volgende:

[..]

Ik moet zelf vaak terug denken aan een oude discussie (begint na 5 postings) waarin een zekere user Matjong blind overtuigd is van de waarde van het aandeel Rood Testhouse.

Ook daar is het Drive-r en een user Macondo die proberen om hem tot zinnen te brengen. Maar hoeveel feitenmateriaal ze ook aandragen, de user Matjong wordt alleen maar fanatieker in zijn dwaling en graaft zich dieper in.

Achteraf gezien had die Matjong zijn aandelen op de hoogste koers ooit gekocht. Hij heeft sindsdien nooit meer gepost. Geruchten gaan dat hij het aandeel Rood Testhouse nog steeds loopt te promoten onder bruggen en in daklozencentra.

Beide discussies zijn een goede herinnering dat het bij beleggen belangrijk is om enthousiaste verwachtingen van het management en analisten te verifieren met feiten en historische cijfers.
haha ook leuk om te zien dat RT sindsdien nooit meer op dat niveau geweest is.
pi_91783295
Ik besloot het aandeel MedClean Technologies weer eens te checken en schrok me rot: de koers is nu USD 0,0021, oftewel 0,21 dollarcent hetgeen een halvering van de novemberkoers betekent.

http://finance.yahoo.com/q?s=MCLN.OB

Het gekke is dat het enige nieuws in de laatste 2 maanden positief was. Er werd een kontrakt ter waarde van $700,000 afgesloten.

Weet iemand toevallig wat de minimale ticksize van het systeem van OTCBB is ? Het aandeel kan nog 4 keer halveren, maar daarna zakt het onder de 0.0001 :(
pi_91784339
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 01:34 schreef jaco het volgende:
Ik besloot het aandeel MedClean Technologies weer eens te checken en schrok me rot: de koers is nu USD 0,0021, oftewel 0,21 dollarcent hetgeen een halvering van de novemberkoers betekent.

http://finance.yahoo.com/q?s=MCLN.OB

Het gekke is dat het enige nieuws in de laatste 2 maanden positief was. Er werd een kontrakt ter waarde van $700,000 afgesloten.

Weet iemand toevallig wat de minimale ticksize van het systeem van OTCBB is ? Het aandeel kan nog 4 keer halveren, maar daarna zakt het onder de 0.0001 :(
je moet voor de grap een virtuele portfolio aanhouden van pennystocks en over een jaar terugkijken. Zul je zien dat de helft van de bedrijven is verdwenen of hun prijs begint met 0,000.... Of van Ticker veranderd. Dat is een goede manier om te verhullen dat ze hun enige geld verdienen met uitgeven van aandelen. Vergelijkbare nederlandse pennystocks zijn antonov, pharming en homburg die keer op keer aandelen uitgeven.

Ik heb eigenlijk wel respect voor deze mensen die deze bedrijven en aandelen oprichten. net als voor de gladde jongens van palminvest teakinvest, golden sun, turkey villas, scheepscvs en vele andere. Ze doen gewoon wat anderen niet eens durven, en mensen trappen er gewoon in. Zo makkelijk lijkt het. :D
pi_95514897
Het aandeel Medclean Technologies noteert nu op 0.0041 USD.

Op het oog lijkt dit een verdubbeling van de koers van 24 januari, zoals ik hierboven meldde. Momentum traders pas echter op uw tellen !!!

Bid: 0.0010
Ask: 0.0089

Je kunt het aandeel alleen kwijt voor 0.0010 USD. Dat is dus een verlies van 50% in plaats van een winst van 100 %. ( Uiteraard kun je proberen om een verkoop order met een limiet van 0.0088 in te geven, maar het is dan maar afwachten of iemand die van je koopt. )

Er wordt hier vermoedelijk een vuil spel gespeeld. De bid en ask zijn waarschijnlijk van dezelfde handelaar (misschien handlangers van Medclean zelf ?). De koers van het aandeel lijkt te stijgen, maar de spread is enorm en de liquiditeit gering. Gelukkig dat Yahoo van dergelijke aandeel geen grafiek tekent, anders kopen onoplettende particulieren zo'n aandeel in hun enthousiasme over het koersverloop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')